Editia cu numarul 66 a Mercedes-Benz Fashion Week Madrid desfasurata in perioada 14-19 septembrie 2017 s-a incheiat cu mare succes, avand un numar de peste 53.000 de participanti. In prima zi, evenimentul major al modei din Spania organizat de IFEMA, s-a desfasurat in mai multe locatii din Madrid, in celelalte zile, spectacolele desfasurandu-se in sala 14.1 – IFEMA-Feria de Madrid. Urmatoarea editie Mercedes-Benz Fashion Week Madrid va avea loc intre 25-29 ianuarie 2018.
Aceasta editie a confirmat acest moment ca unul important din punct de vedere al creativitatii stilului spaniol si a codurilor creative pe care le ofera; de asemenea, s-a vazut interesul major crescand in randul cumparatorilor si a invitatilor prezenti, care au putut admira creatiile a 47 de designeri si branduri prezente in cadrul Mercedes-Benz Fashion Week Madrid. Per total, au fost contorizati un numar de 53.215 de vizitatori, acreditari catre 1270 profesionisti din presa, dintre care – 75 din afara tarii.
Una din noutatile editiei Mercedes-Benz Fashion Week Madrid 14-19 septembrie 2017, a fost implementarea standardelor privind calitatea, structura si comunicarea companiei, si marketingul fiecarui designer participant. Mangamentul catwalk a decis introducerea acestor criterii de evaluare, pentru a creste calitatea continutului acestei platforme, aceste criterii, constituind bazele pentru acceptarea noilor designeri, iar scopul este acela de a incuraja excelenta si transparenta in procedurile de participare ale Mercedes-Benz Fashion Week Madrid.
Lumea digitala, retelele sociale si noile tehnologii au fost din nou esentiale in editia recenta a MBFWM, mercedesbenzfashion.com si weekmadrid.com transmitand in direct spectacolele de moda, iar retelele sociale au fost exploatate la maxim.
Info&foto: image.net