Mirosul in salonul de infrumusetare reprezinta unul dintre cei mai importanti factori pentru cei ce pasesc acolo, oferindu-ti un sentiment de relaxare, esti la locul potrivit – TU pentru tine. Cat de important este mirosul cand vine vorba de produsele profesionale de ingrijire a parului sau mirosul lacului de unghii? Ce senzatie ai cand stai intinsa pe spate si le simti ?
Mirosul in salonul de infrumusetare si regasit in diverse produsele profesionale nu pot multumi pe toata lumea, trebuie doar o mai mare atentie cand se alege produsul respectiv. Una din optiuni (poate mai putin agreata) este o investitie din partea salonului de infrumusetare intr-o varietate de produse cu diverse mirosuri, care sa se potriveasca diferitelor gusturi si stari de spirit. In mod real, a exista produse avand acelasi miros intr-un salon de infrumusetare, nu este cea mai buna idee.
Daca de exemplu, un salon de infrumusetare ar dori sa aiba produse cu doar un miros sau foarte putine, ar trebui sa tina cont, conform sondajelor, ca cele mai iubite arome de catre clienti sunt cele de Patchouli, Bergamot, Menta, Vanilie, Citrice.

Mirosul joaca un rol important in viata de zi cu zi si ne influenteaza modul in care ne simtim, starea de spirit, etc. Mirosul lumanarilor parfumate, mirosurile produselor pe care le folosesti, tie iti dau o stare de bine, te fac sa te simti bine, doar ca, e posibil altora sa nu le placa.
Exista mirosuri clasice ca lavanda sau menta pentru somn, respectiv prospetime, dar alte mirosuri se schimba de la an la an, cel in curs fiind caracterizat de mirosul lemnos. Asa ca, anul acesta ar fi indicate produse care contin arome de cedru, santal, mesteacan, asta daca vorbim de tendinte.
SACHAJUAN este un brand de produse dedicate parului, creat de Sacha Mitic si Juan Rosenlind, in care semnatura proprie a parfumului reprezinta unul din elementele cheie ale succesului. Ei au observat ca clientii, inainte de toate, miros produsele, pentru a vedea daca se potrivesc propriilor gusturi si asteptari.
In privinta motivelor pentru care anumite persoane nu iubesc mirosurile, conform unui studii, cele mai importante sunt:
- Mirosul este prea puternic
- Mirosul aminteste de fostul/ fosta ex
- Mirosul este prea dulce
- Mirosul ii da durere de cap
- Mirosul este prea comun
Parfumul este subiectiv, iar daca vrei sa afli ce miros este neplacut sau ce mirosuri atrag clientii, poti face diverse sondaje. Cei de la SACHAJUAN au primit feed-back-uri pozitive cu privire la mirosurile fructate si florale ale produselor, ceea ce a condus la crearea unui parfum pentru par.