• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Media

My Factory Generation-Young, Smart, Connected

famost
4 ianuarie 2018
1 minut de citit
my-factory-pitti-uomo-ianuarie-2018

Tinereretea si cultura digitala se regasesc la Lyceum, unde sunt expuse noi expresii ale unei culturi tineresti orientate catre un stil de viata social media, si includ referinte catre arta, design, muzica, tehnologie. Vibratia creativa regasita la My Factory, ofera un teren fertil pentru promovarea ofertelor de la cele mai dinamice concepte din ‘laborator’, la imbracamintea de strada.

Branduri participante:

+351 (Un stil de viata conectat cu orasul Lisabona si imprejurimile oceanului) \\ AFFEX (Primul brand lifestyle de incaltaminte din Rusia) \\ Art Of Scribble (Considera ca scriblul poate fi arta si incearca sa transmita acest mesaj prin tricouri grafice cu un mesaj ascuns) \\ Bricktown World (Cream semnatura originala pentru personalitati neobisnuite)\\ Check Ya Head (Produs 100% in Ural)\\ Chpo Brand (Patrimoniul scandinav + skateboarding, muzica si arta/ stiluri noi de ceasuri)\\ Crime And Punishment (Brand de imbracaminte, nascut sa imbine moda de strada, muzica, literatura si arta)\\ Dbsw (In loc sa limitam hainele ca pe un mod de a arata, le folosim pentru a incepe o conversatie)\\ Dolly Noire \\ E404 \\ Family First Milano \\ Gear3 (Simplitate, Functionalitate, Stil. Fiecare design Gear3 le contine pe toate, mentinand un bun echilibru)\\ Gioielli Corsini (Poezie in bijuterii)\\ Globe \\ Happy Socks \\ Hype \\ Komono \\ Ko Samui Tailors \\ M.Mmoustache \\ Mou \\ Oldies \\ Pinpinpin.It \\ Quatre Cent Quinze \\ Salty Crew (Mai exista cativa care aleg sa conduca un stil de viata sustinut de ocean … aleg Salty Crew)\\ Superbike \\ Take A Way \\ Tee Library (Colectie, Clasic, Stabil)\\ Wize & Ope \\ Zzd \\

brand eveniment vestimentatie
Distribuie
Articolul precedent

Urban Panorama-Vocea din strada

Urmatorul articol

Revista FAMOST-ianuarie 2018

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Tendinte&Stil

Sun o`clock collection spring-summer 2023 by Custo Barcelona

Tendinte&Stil

Diesel primăvară-vară 2024

Stil de viata

Amânarea şi cum o poţi opri

Aplicatia Famost
Ti-ar mai putea placea
WHITE-Milano-septembrie-2017
Media

WHITE Milano-record absolut septembrie 2017

1 minut de citit
1 octombrie 2017

Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2016, numarul total al cumparatorilor a crescut cu 31%, confirmand inca o data rolul cheie pe care il joaca acest eveniment orientat catre cumparatori.

i-go-out
Media

I GO OUT

1 minut de citit
27 aprilie 2018

Pitti Uomo 94 prezinta noul proiect de prezentare al stilului outdour contemporan. Nu doar cunoasterea tehnica si outdoor, dar si aspiratia pentru un nou echilibru intre om si natura.

Istituto Marangoni a deschis la Bucuresti primul Centru de Informare din Europa Centrala si de Est.
Media

Istituto Marangoni

3 minute de citit
7 august 2018

Giulio Marangoni – vestit pentru croielile sale purtate de aristocratia italiana, s-a intrebat daca “este posibil sa inveti pe cineva ce este moda?”.

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!