Tinereretea si cultura digitala se regasesc la Lyceum, unde sunt expuse noi expresii ale unei culturi tineresti orientate catre un stil de viata social media, si includ referinte catre arta, design, muzica, tehnologie. Vibratia creativa regasita la My Factory, ofera un teren fertil pentru promovarea ofertelor de la cele mai dinamice concepte din ‘laborator’, la imbracamintea de strada.
Branduri participante:
+351 (Un stil de viata conectat cu orasul Lisabona si imprejurimile oceanului) \\ AFFEX (Primul brand lifestyle de incaltaminte din Rusia) \\ Art Of Scribble (Considera ca scriblul poate fi arta si incearca sa transmita acest mesaj prin tricouri grafice cu un mesaj ascuns) \\ Bricktown World (Cream semnatura originala pentru personalitati neobisnuite)\\ Check Ya Head (Produs 100% in Ural)\\ Chpo Brand (Patrimoniul scandinav + skateboarding, muzica si arta/ stiluri noi de ceasuri)\\ Crime And Punishment (Brand de imbracaminte, nascut sa imbine moda de strada, muzica, literatura si arta)\\ Dbsw (In loc sa limitam hainele ca pe un mod de a arata, le folosim pentru a incepe o conversatie)\\ Dolly Noire \\ E404 \\ Family First Milano \\ Gear3 (Simplitate, Functionalitate, Stil. Fiecare design Gear3 le contine pe toate, mentinand un bun echilibru)\\ Gioielli Corsini (Poezie in bijuterii)\\ Globe \\ Happy Socks \\ Hype \\ Komono \\ Ko Samui Tailors \\ M.Mmoustache \\ Mou \\ Oldies \\ Pinpinpin.It \\ Quatre Cent Quinze \\ Salty Crew (Mai exista cativa care aleg sa conduca un stil de viata sustinut de ocean … aleg Salty Crew)\\ Superbike \\ Take A Way \\ Tee Library (Colectie, Clasic, Stabil)\\ Wize & Ope \\ Zzd \\