• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Frumusete

Narcisa Christiansen ne vorbeşte despre Femi.Eko

famost
11 septembrie 2023
5 minute de citit
Narcisa Christiansen ne vorbeşte despre Femi.Eko filosofia acestui brand şi importanta produselor sustenabile în igiena intimă a femeii, dar şi în ceea ce priveşte protejarea mediului înconjurător.

Narcisa Christiansen, bine ai venit în paginile revistei Famost! Care este povestea din spatele brandului Femi.Eko®, brandul care a adus în România produse menstruale reutilizabile?
Povestea acestui frumos business a început în anul 2021. Deşi ştiam că nu este uşor să-ţi dezvolţi propria afacere, experienţa din trecut m-a determinat să nu renunţ, indiferent de cât de simplu părea pe hârtie şi cât de greu era de pus în practică. Visam să îmi construiesc propriul brand şi făceam research activ încă din 2019, dar apoi a apărut copilul şi uite că abia în 2021 astrele s-au adunat şi mi-au adus inspiraţia spre ceea ce astăzi s-a conturat în Femi.Eko®. Cred că această experienţă este pilonul prin care pot spune ce am făcut, ce fac şi ce voi face, bine pentru mine, pentru alţii şi pentru Planetă.

Chiar dacă mereu am muncit cu multă implicare, acum simt că rostul este mai presus decât adicţia de muncă. Este o datorie ce mi-o asum, aceea de a construi un brand la care mereu am visat. În plus, îmi doresc să le ofer colegilor un pilon de dezvoltare, femeilor să le ofer noutate şi alternative sănătoase şi Planetei să îi ofer un viitor mai bun. Poate că sună a clişeu totul, dar simt că pot schimba lumea în bine, făcând doar un alt business, sentiment ce nu l-am avut în niciunul dintre business-urile avute anterior. Pot spune că Femi.Eko este al doilea copil al meu.

De ce un business cu produse sustenabile pentru femei? Ce a gândit Narcisa Christiansen când a început această călătorie?
Femi.Eko® este cu şi despre femei! Îmi doresc ca prin povestea brandului nostru să transformăm povestea fiecărei femei în una fericită, echilibrată, de spus mai departe. Trebuie să recunoaştem că în România subiectul menstruaţiei încă este unul tabu, deşi majoritatea femeilor se confruntă lunar cu aceleaşi lupte şi nevoi. Produsele menstruale sustenabile sunt accesibile, sănătoase şi ecologice. Femi.Eko® este un brand a cărui misiune este de a crea produse intime reutilizabile şi ecologice, la preţuri avantajoase şi uşor de accesat pentru toate femeile, indiferent de educaţie, salariu sau vârsta. Conceptul brandului este de a oferi o gamă diversificată de produse intime naturale, pentru nevoi diferite – de la secreţiile zilnice, la menstruaţie, incontinenta, lăuzie. Pentru că noi, femeile, suntem diferite, dar ne unesc aceleaşi idealuri pentru menţinerea sănătăţii şi echilibrului intim, bucurându-ne totodată de libertatea de mişcare asociată acestor produse şi atât de necesară în societatea modernă. Pentru că tot vorbeam despre poveşti, ne propunem să schimbăm povestea menstruaţiei femeilor din întreaga lume, cu o singură condiţie: să îşi dorească şi să ofere o şansă produselor Femi.Eko®.

Care este trendul global pe piaţa produselor ecologice de igienă intimă?
Statisticile spun că produsele reutilizabile vor fi majoritare din punct de vedere al cotei de piaţă. Şi nu cred că este aberant dacă ne gândim la nevoile societăţii moderne de a avea soluţii sănătoase, economie, reutilizare şi ecologie. În plus, dacă stăm să gândim cu ce rapiditate se schimbă tendinţele, atunci şi perspectiva actuală de nişă se poate schimba de la un sezon la altul, iar noi observăm acest lucru pe zi ce trece prin feedback-ul pozitiv şi vânzările în continuă creştere. Fiecare femeie va mai recomanda produsele altor trei, iar în aceste condiţii, în următorii cinci ani statisticile ar trebui să aibă dreptate. Şi până la urmă, nici tamponul sau absorbantul nu au fost dintotdeauna, era vată universală, şi totuşi astăzi sunt majoritare. Aşa cred că se va întâmpla şi cu chiloţii menstruali, cu cupele şi cu discurile sau absorbantele reutilizabile. Aceste produse vin să ia locul în societatea modernă, ca urmare a nevoii omenirii de evoluţie.

Narcisa Christiansen este persoana din spatele brandului Femi.Eko ce oferă produse sustenabile pentru igiena intimă a femeii de astăzi.
Femeile moderne au alte nevoi, CaUTĂ alte premise de la produsele pe care le folosesc, pun din ce ÎN ce mai mult accent pe reutilizare ŞI vor avea valori ecologice ÎN tot mai multe aspecte ale VIEŢII, CĂUTÂND astfel SOLUŢII SĂNĂTOASE pentru un echilibru intim.

Chiar dacă piaţa de produse de unică folosinţă este majoritară acum, pe termen lung ea este deficientă. Pe viitor se va pune tot mai mult accent pe ecologie şi soluţii sănătoase, iar aceste produse conţin plastic. Tot mai multe studii au arătat că au în compoziţie numeroase substanţe chimice nocive pentru sănătate în general şi mai ales pentru sistemul reproducător. Este vorba mai exact de dioxină, substanţă care favorizează apariţia mai multor tipuri de cancer.

Cum au primit femeile din România aceste produse?
Deşi avem zeci de mii de cliente din întreaga lume, deschiderea pe care româncele au avut-o faţă de brandul Femi.Eko® a fost una mai mare decât în alte ţări, inclusiv Danemarca. Acest lucru mă bucură şi cred că româncele sunt deschise la nou, le pasă de ele şi de sănătatea lor. Spre deosebire de Danemarca sau Germania, unde achiziţiile sunt în principal ca refracţie a culturii ecologice, a nevoii de confort şi libertate de mişcare, în România văd că se pune accent pe ideea de menţinere a sănătăţii, pe alternative mai echilibrate pentru propriul corp.

Femeile moderne au alte nevoi şi căuta alte premise de la produsele pe care le folosesc şi astfel vor pune din ce în ce mai mult accent pe reutilizare şi vor avea valori ecologice în tot mai multe aspecte ale vieţii.

Narcisa Christiansen, spune-ne cu ce se diferenţiază produsele intime sustenabile faţă de produsele de unică folosinţă?
În general, produsele intime sustenabile au diferenţiatori majori comparativ cu produsele de unică folosinţă, precum: materiale naturale, fără chimicale, fără plastic, fără deşeuri sanitare, economie de bani şi reutilizare îndelungată. În plus, oricare produs, datorită respirabilităţii, se poate utiliza în siguranţă până la 12 ore, pe o perioadă de minimum doi ani!

Care sunt valorile brandului Femi.Eko®? Ce ne poate spune Narcisa Christiansen despre acestea?
Femi.Eko® este despre un corp sănătos şi o Planetă fericită, iar acest aspect ne va ghida în tot ceea ce planificăm, spunem şi facem. Dezvoltăm produse confortabile ca soluţie la diversele etape din viaţa femeilor, iar produsele noastre au întotdeauna valori ecologice. Ne angajăm să producem mai puţine deşeuri şi CO2 pentru Planetă, începând cu produsele şi până la ambalaje, la modul de transport, producţie şi angajamente. Aşadar:

  • Iubirea şi pasiunea au fost şi sunt două componente importante în tot ceea ce înseamnă Femi.Eko, pentru că nimic durabil nu se poate transmite mai departe fără aceste două valori, ce ne motivează zilnic să aducem produse şi servicii de calitate.
  • Folosim cele mai bune materiale şi întotdeauna producători cu atestări ISO medicale, cu certificate de calitate şi testări ale standardelor de producţie, ecologie, forţei de muncă, etc. Ne selectăm atent furnizorii şi avem mulţi la număr, de pe întreg Globul, tocmai ca să fim competitivi din punct de vedere preţ versus calitate.
  • Participăm activ la orice mişcare organizată ce are legătură cu protejarea mediului, sănătate şi lifestyle feminin, educaţie şi psihologie feminină.
  • Credem că, în era tehnologiei ultra dezvoltate, şi conştiinţa umană trebuie să evolueze. Trebuie să fim astfel conştienţi de cât bine putem face planetei, dar şi nouă, prin simpla schimbare a unor obiceiuri toxice.

Unde sunt realizate produsele Femi.Eko®?

….

Continuarea interviului cu Narcisa Christiansen despre Femi.Eko o găsiţi în ediţia lunii iunie 2023 accesând ACEST LINK!

beauty brand ingrijire interviu
Distribuie
Articolul precedent

Nordic Film Festival vine la Timisoara

Următorul articol

Activitatea aerobă poate reduce riscul cancerului metastatic

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Te dai dimineață cu parfum și îți dorești să te țină dacă se poate toată ziua, doar că până la prânz ... e cam gata, cu durabilitatea parfumului confruntându-ne majoritatea. Ce putem face?
Frumusete

Durabilitatea parfumului și cum o putem prelungi

3 minute de citit
5 mai 2025

Te dai dimineață cu parfum și îți dorești să te țină dacă se poate toată ziua, doar că până la prânz … e cam gata. E o situație cu care ne confruntăm majoritatea, dar ce putem face pentru ca parfumul să ne țină mai mult?

Revista Famost ediția mai 2025 ne aduce în atenție tendințe și sfaturi de sezon din domeniul modei și a frumuseții, alături de multe informații utile și interesante din cultură, sănătate, monden.
Revista Famost

Revista Famost mai 2025

3 minute de citit
27 aprilie 2025

Pe coperta din această lună, o avem pe Cristina Musteață, fondator Honey Concept care ne aduce în atenție frumosul și caldul blond, atât de iubit de majoritatea, însoțit de multe informații interesante despre carieră și filosofia care se regăsește în orice aspect al vieții sale.

Uleiul de rozmarin este foarte concentrat, de aceea este recomandat să fie diluat cu un alt ulei ca uleiul de argan sau jojoba înainte de a-l aplica direct pe păr.
Frumusete

Uleiul de rozmarin și beneficiile aduse scalpului și părului

4 minute de citit
23 aprilie 2025

Suntem înconjurați de multă informație prin intermediul rețelelor sociale și a tot ce înseamnă astăzi mediul online, iar îngrijirea părului fragil și încurajarea creșterii acestuia nu face excepție. Cu toate acestea, rozmarinul nu reprezintă (deocamdată) o mare tendință, asta în ciuda beneficiilor indiscutabile pe care le oferă.

Copyright @ Famost 2024
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!