• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Frumusete

Narcisa Christiansen ne vorbeşte despre Femi.Eko

famost
11 septembrie 2023
5 minute de citit
Narcisa Christiansen ne vorbeşte despre Femi.Eko filosofia acestui brand şi importanta produselor sustenabile în igiena intimă a femeii, dar şi în ceea ce priveşte protejarea mediului înconjurător.

Narcisa Christiansen, bine ai venit în paginile revistei Famost! Care este povestea din spatele brandului Femi.Eko®, brandul care a adus în România produse menstruale reutilizabile?
Povestea acestui frumos business a început în anul 2021. Deşi ştiam că nu este uşor să-ţi dezvolţi propria afacere, experienţa din trecut m-a determinat să nu renunţ, indiferent de cât de simplu părea pe hârtie şi cât de greu era de pus în practică. Visam să îmi construiesc propriul brand şi făceam research activ încă din 2019, dar apoi a apărut copilul şi uite că abia în 2021 astrele s-au adunat şi mi-au adus inspiraţia spre ceea ce astăzi s-a conturat în Femi.Eko®. Cred că această experienţă este pilonul prin care pot spune ce am făcut, ce fac şi ce voi face, bine pentru mine, pentru alţii şi pentru Planetă.

Chiar dacă mereu am muncit cu multă implicare, acum simt că rostul este mai presus decât adicţia de muncă. Este o datorie ce mi-o asum, aceea de a construi un brand la care mereu am visat. În plus, îmi doresc să le ofer colegilor un pilon de dezvoltare, femeilor să le ofer noutate şi alternative sănătoase şi Planetei să îi ofer un viitor mai bun. Poate că sună a clişeu totul, dar simt că pot schimba lumea în bine, făcând doar un alt business, sentiment ce nu l-am avut în niciunul dintre business-urile avute anterior. Pot spune că Femi.Eko este al doilea copil al meu.

De ce un business cu produse sustenabile pentru femei? Ce a gândit Narcisa Christiansen când a început această călătorie?
Femi.Eko® este cu şi despre femei! Îmi doresc ca prin povestea brandului nostru să transformăm povestea fiecărei femei în una fericită, echilibrată, de spus mai departe. Trebuie să recunoaştem că în România subiectul menstruaţiei încă este unul tabu, deşi majoritatea femeilor se confruntă lunar cu aceleaşi lupte şi nevoi. Produsele menstruale sustenabile sunt accesibile, sănătoase şi ecologice. Femi.Eko® este un brand a cărui misiune este de a crea produse intime reutilizabile şi ecologice, la preţuri avantajoase şi uşor de accesat pentru toate femeile, indiferent de educaţie, salariu sau vârsta. Conceptul brandului este de a oferi o gamă diversificată de produse intime naturale, pentru nevoi diferite – de la secreţiile zilnice, la menstruaţie, incontinenta, lăuzie. Pentru că noi, femeile, suntem diferite, dar ne unesc aceleaşi idealuri pentru menţinerea sănătăţii şi echilibrului intim, bucurându-ne totodată de libertatea de mişcare asociată acestor produse şi atât de necesară în societatea modernă. Pentru că tot vorbeam despre poveşti, ne propunem să schimbăm povestea menstruaţiei femeilor din întreaga lume, cu o singură condiţie: să îşi dorească şi să ofere o şansă produselor Femi.Eko®.

Care este trendul global pe piaţa produselor ecologice de igienă intimă?
Statisticile spun că produsele reutilizabile vor fi majoritare din punct de vedere al cotei de piaţă. Şi nu cred că este aberant dacă ne gândim la nevoile societăţii moderne de a avea soluţii sănătoase, economie, reutilizare şi ecologie. În plus, dacă stăm să gândim cu ce rapiditate se schimbă tendinţele, atunci şi perspectiva actuală de nişă se poate schimba de la un sezon la altul, iar noi observăm acest lucru pe zi ce trece prin feedback-ul pozitiv şi vânzările în continuă creştere. Fiecare femeie va mai recomanda produsele altor trei, iar în aceste condiţii, în următorii cinci ani statisticile ar trebui să aibă dreptate. Şi până la urmă, nici tamponul sau absorbantul nu au fost dintotdeauna, era vată universală, şi totuşi astăzi sunt majoritare. Aşa cred că se va întâmpla şi cu chiloţii menstruali, cu cupele şi cu discurile sau absorbantele reutilizabile. Aceste produse vin să ia locul în societatea modernă, ca urmare a nevoii omenirii de evoluţie.

Narcisa Christiansen este persoana din spatele brandului Femi.Eko ce oferă produse sustenabile pentru igiena intimă a femeii de astăzi.
Femeile moderne au alte nevoi, CaUTĂ alte premise de la produsele pe care le folosesc, pun din ce ÎN ce mai mult accent pe reutilizare ŞI vor avea valori ecologice ÎN tot mai multe aspecte ale VIEŢII, CĂUTÂND astfel SOLUŢII SĂNĂTOASE pentru un echilibru intim.

Chiar dacă piaţa de produse de unică folosinţă este majoritară acum, pe termen lung ea este deficientă. Pe viitor se va pune tot mai mult accent pe ecologie şi soluţii sănătoase, iar aceste produse conţin plastic. Tot mai multe studii au arătat că au în compoziţie numeroase substanţe chimice nocive pentru sănătate în general şi mai ales pentru sistemul reproducător. Este vorba mai exact de dioxină, substanţă care favorizează apariţia mai multor tipuri de cancer.

Cum au primit femeile din România aceste produse?
Deşi avem zeci de mii de cliente din întreaga lume, deschiderea pe care româncele au avut-o faţă de brandul Femi.Eko® a fost una mai mare decât în alte ţări, inclusiv Danemarca. Acest lucru mă bucură şi cred că româncele sunt deschise la nou, le pasă de ele şi de sănătatea lor. Spre deosebire de Danemarca sau Germania, unde achiziţiile sunt în principal ca refracţie a culturii ecologice, a nevoii de confort şi libertate de mişcare, în România văd că se pune accent pe ideea de menţinere a sănătăţii, pe alternative mai echilibrate pentru propriul corp.

Femeile moderne au alte nevoi şi căuta alte premise de la produsele pe care le folosesc şi astfel vor pune din ce în ce mai mult accent pe reutilizare şi vor avea valori ecologice în tot mai multe aspecte ale vieţii.

Narcisa Christiansen, spune-ne cu ce se diferenţiază produsele intime sustenabile faţă de produsele de unică folosinţă?
În general, produsele intime sustenabile au diferenţiatori majori comparativ cu produsele de unică folosinţă, precum: materiale naturale, fără chimicale, fără plastic, fără deşeuri sanitare, economie de bani şi reutilizare îndelungată. În plus, oricare produs, datorită respirabilităţii, se poate utiliza în siguranţă până la 12 ore, pe o perioadă de minimum doi ani!

Care sunt valorile brandului Femi.Eko®? Ce ne poate spune Narcisa Christiansen despre acestea?
Femi.Eko® este despre un corp sănătos şi o Planetă fericită, iar acest aspect ne va ghida în tot ceea ce planificăm, spunem şi facem. Dezvoltăm produse confortabile ca soluţie la diversele etape din viaţa femeilor, iar produsele noastre au întotdeauna valori ecologice. Ne angajăm să producem mai puţine deşeuri şi CO2 pentru Planetă, începând cu produsele şi până la ambalaje, la modul de transport, producţie şi angajamente. Aşadar:

  • Iubirea şi pasiunea au fost şi sunt două componente importante în tot ceea ce înseamnă Femi.Eko, pentru că nimic durabil nu se poate transmite mai departe fără aceste două valori, ce ne motivează zilnic să aducem produse şi servicii de calitate.
  • Folosim cele mai bune materiale şi întotdeauna producători cu atestări ISO medicale, cu certificate de calitate şi testări ale standardelor de producţie, ecologie, forţei de muncă, etc. Ne selectăm atent furnizorii şi avem mulţi la număr, de pe întreg Globul, tocmai ca să fim competitivi din punct de vedere preţ versus calitate.
  • Participăm activ la orice mişcare organizată ce are legătură cu protejarea mediului, sănătate şi lifestyle feminin, educaţie şi psihologie feminină.
  • Credem că, în era tehnologiei ultra dezvoltate, şi conştiinţa umană trebuie să evolueze. Trebuie să fim astfel conştienţi de cât bine putem face planetei, dar şi nouă, prin simpla schimbare a unor obiceiuri toxice.

Unde sunt realizate produsele Femi.Eko®?

….

Continuarea interviului cu Narcisa Christiansen despre Femi.Eko o găsiţi în ediţia lunii iunie 2023 accesând ACEST LINK!

beauty brand ingrijire interviu
Distribuie
Articolul precedent

Nordic Film Festival vine la Timisoara

Urmatorul articol

Activitatea aerobă poate reduce riscul cancerului metastatic

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Evenimente

Fragranze n.21 a fost un real succes

Frumusete

Îmbrăţişează un look radiant din prima clipă a dimineţii!

Media

Beyoncé a purtat Diesel în turneul mondial Renaissance

Aplicatia Famost
Ti-ar mai putea placea
Cu siguranta veti gasi si in editia de noiembrie 2022 a revistei Famost articole utile din domeniile pe care le abordam, astfel ca, pana la urmatoarea intalnire, va transmitem cele mai bune ganduri si sa aveti parte de zile cat mai frumoase!
Revista Famost

Revista Famost noiembrie 2022

2 minute de citit
29 octombrie 2022

Revista Famost noiembrie 2022 a ajuns la numarul 104 si marcheaza sfarsitul de toamna al anului 2022, un an agitat si din nefericire dificil pentru multi dintre noi. Cu toate acestea, asa cum veti vedea si in aceasta editie, avem oameni care au o stare de spirit mereu pozitiva, care isi doresc mai mult de …

Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile.
Revista Famost

Revista Famost august 2020

3 minute de citit
26 iulie 2020

Descarca GRATUIT revista AICI sau VIZUALIZEAZ-O dupa urmatorul alineat! Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile. Ne bucuram sa ne reintalnim sanatosi, cu o stare de spirit buna, intr-o perioada in care, cel putin la noi, nimic nu pare sa se schimbe. Doar sa …

Cu putina practica si cu ajutorul produselor adecvate de make up, puteti beneficia in scurt timp de imaginea naturala dorita! Voi cum va pastrati LOOK-ul natural?
Frumusete

Vrei un look natural pentru ochi? Cum il obtii?

1 minut de citit
7 august 2015

Suntem mereu in cautarea unor machiaje deosebite, experimentam diverse culori, trucuri, incercam sa tinem pasul cu tendintele, dar de multe ori avem dorinta de a ne crea o imagine cat mai naturala, cat mai aproape de ceea ce suntem. Iata cateva sfaturi elementare, in cazul in care vreti sa eliminati din “ingrediente” sau sa diminuati cantitatile.

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!