PittiTime este tema care caracterizează saloanele de iarnă Pitti Immagine și noua campanie publicitară Pitti Bimbo, regizată de regizorul Leonardo Corallini și coordonată de directorul de creație Angelo Figus.
Perceput, intuit, real, virtual, trecător, de necucerit: timpul nu este ceva care curge uniform, din trecut în viitor, măsurat exact de ceasuri. Accelerează, încetinește, găsește un ritm.
Alice îl întreabă pe Iepurele Alb: „Cât timp este pentru totdeauna?”. El răspunde: „Uneori doar o secundă”.

Pentru copii, timpul este joacă, înseamnă a putea merge de la o epocă la alta, de la dinozauri la astronauți, eliminând fiecare cale într-o călătorie fantastică care anulează distanțe și ceasuri. Inspirații și teme care seduc din generație în generație după o continuitate inexplicabilă, care se repetă în imaginația copilăriei de la garderobă la accesorii, de la design la narațiune, legând toate universurile.
– Angelo Figus , director de creație
Deci, să sincronizăm cronometrele, numărătoarea inversă a început. E timpul pentru PittiTime la Pitti Bimbo
Info & foto : bimbo.pittimmagine.com