• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte&Stil

Prezentarile de moda, incotro?

famost
27 ianuarie 2022
2 minute de citit
moda au parte de cateva sezoane de numeroase schimbari, pandemia schimband dinamica si modul in care ne imbracam.

Prezentarile de moda au parte de cateva sezoane de numeroase schimbari, pandemia schimband dinamica si modul in care ne imbracam; astfel, putem avea parte de diverse consecinte intr-un viitor nu prea indepartat si ale carei semnale isi fac simtita prezenta.

Tendintele si presiunile tot mai mari pentru o industrie a modei cat mai durabile, poate duce in viitor la disparitia garderobei sezoniere. Specialistii din domeniu afirma ca ceea ce cunoastem acum ca un calendar de moda sezonier, poate deveni depasit in curand, iar trecerea la un calendar de moda fara sezon poate fi urmatorul pas in evolutia modei. In acelasi timp, din diverse perspective, poate fi si un lucru bun si incurajator pentru producatorii locali de haine. Iar succesul lor va depinde in primul rand de o buna comunicare intre furnizorii de haine si cumparatori.

Faptul ca oamenii calatoresc mai mult, ca vremea este parca din ce in ce mai imprevizibila, existenta unei pandemii sau a altor situatii neobisnuite, schimbarea gusturilor la haine, lasa multe haine neachizitionate si o intreaga munca si consum de resurse in spate, un motiv destul de intemeiat pentru ca prezentarile de moda sa fie reduse. Doar ca, pe viitor, brandurile pot satisface anumite cerinte pentru ca durabilitatea hainelor sa fie in centrul preocuparilor, la fel ca gasirea unor solutii practice in situatia schimbarilor de temperatura.

In plus, pandemia a aratat ca mai bine de jumatate din persoanele sub 24 de ani au cumparat in aceasta perioada haine SH, eliminand nevoia hainelor sezoniere. Se cauta alternative in privinta modei rapide, acuzata de multe ori de impactul nociv asupra mediului; in plus, aproximativ o treime din aceasta masa de cumparatori, doreste sa stie care sunt pasii facuti de branduri pentru abordarea problemelor de durabilitate.

Este un lucru clar faptul ca incet incet, consumatorii au renuntat la a fi preocupati de ultimele tendinte, preocupandu-se de moda care “merge” tot timpul anului, atat din punct de vedere al esteticii cat si a altor preferinte personale. Iar aici, marile branduri sunt foarte avantajate, peste 50% dintre consumatori cumparand de la ei, in timp ce un procent mult mai mic, cumpara de la producatori independenti, conform unor studii.

Faptul ca prezentarile de moda ar putea fi reduse datorita trecerea la un calendar fara sezoane, poate aduce lucruri bune pentru toata lumea: mai multa dependenta de hainele atemporale, ceea ce inseamna mai putini bani cheltuiti pe haine, timpi de livrare mai scurti. In acelasi timp si brandurile sunt protejate cumva bine impotriva unor situatii neobisnuite, cum ar fi perioada ultimului an …

Mai mult decat atat, relatiile cumparatori-furnizori trebuiesc privite pe termen lung, ca parteneriate in care baza nu este pretul si astfel, cu siguranta moda atemporala poate castiga teren.

moda tendinte vestimentatie
Distribuie
Articolul precedent

Frumusetea curata. Ce inseamna in momentul de fata?

Urmatorul articol

O chestiune de viata si de moarte-recenzie Antone Ioana Alexandra

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Sfaturi

Increderea si cum sa ti-o dezvolti

Sanatate

Durerile de cap-cauze & remedii

Stiri modelling

EKFW a adus in Romania moda pentru toata lumea

Aplicatia Famost
Instagram
our #march 2023 #magazine #covermagazine #photogra our #march 2023 #magazine #covermagazine #photography #blackandwhitephotography with #succes #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18199073161221846 Instagram post 18199073161221846
All about #architecture and #decoration in our #ma All about #architecture and #decoration in our #march #magazine #covermagazine with #thinkbig #quotes with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
#thing #big with our #special #march #magazine #co #thing #big with our #special #march #magazine #covermagazine #photography #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose #follow the #right #direction in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18264996658135207 Instagram post 18264996658135207
our #special #march #cover #magazine #covermagazin our #special #march #cover #magazine #covermagazine #blackandwhitephotography #thing #big with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Urmareste-ne!
Ti-ar mai putea placea
Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile.
Revista Famost

Revista Famost august 2020

3 minute de citit
26 iulie 2020

Descarca GRATUIT revista AICI sau VIZUALIZEAZ-O dupa urmatorul alineat! Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile. Ne bucuram sa ne reintalnim sanatosi, cu o stare de spirit buna, intr-o perioada in care, cel putin la noi, nimic nu pare sa se schimbe. Doar sa …

Cu siguranta veti gasi si in editia de noiembrie 2022 a revistei Famost articole utile din domeniile pe care le abordam, astfel ca, pana la urmatoarea intalnire, va transmitem cele mai bune ganduri si sa aveti parte de zile cat mai frumoase!
Revista Famost

Revista Famost noiembrie 2022

2 minute de citit
29 octombrie 2022

Revista Famost noiembrie 2022 a ajuns la numarul 104 si marcheaza sfarsitul de toamna al anului 2022, un an agitat si din nefericire dificil pentru multi dintre noi. Cu toate acestea, asa cum veti vedea si in aceasta editie, avem oameni care au o stare de spirit mereu pozitiva, care isi doresc mai mult de …

koji-tatsuno
Brand

„Women are tired of uniforms. They want creative clothes which express their individuality” – Koji Tatsuno

2 minute de citit
6 august 2015

Koji Tatsuno – nascut in anul 1964 in Tokyo si catalogat ca un autodidact complet, este probabil unul dintre cei mai evazivi designeri din lume, foarte apreciat si foarte respectat. La varsta de 18 ani, si-a parasit tara natala si a ajuns in Europa pentru a gasi un job. A supravietuit facand comert cu mobila veche si …

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!