t e x t Avera Make-up Artist
De ce au blogurile de moda atat de mare succes? Poate pentru ca nu prezinta doar moda? Poate pentru ca, mai nou, nu se mai poate disocia ideea de fashion de cea de travel sau de lifestyle? Asta ar fi doar o ipoteza. Una peste alta, ne place la nebunie sa patrundem, atat cat ni se permite, in universul unor figuri emblematice despre care stim bine ca impun trenduri si influenteaza gusturi. Una dintre acestea, este cea a delicatei si rafinatei Larisa Costea, creatoarea blogului The Mysterious Girl (www.larisacostea.com), blog pentru care munceste full-time, alaturi de sotul ei, Adrian.
Pentru contestatari, jobul acesta ar parea un fleac, pentru ca, la o adica, ce poate fi mai frumos si mai simplu decat sa calatoresti, sa iti umpli pana la refuz bagajele cu haine, accesorii si aparatura foto si sa faci shootinguri in cele mai grozave locuri de pe pamant? Intr-adevar, e un vis, numai ca, pentru a-l face sa dureze, e nevoie de multa organizare, responsabilitate, echilibru in a imbina perfect toate elementele pentru ca produsul final sa fie unul de exceptie.
Larisa nu cunoaste jumatatile de masura si, tocmai de aceea, este atenta pana si la cel mai mic detaliu, astfel incat orice material pe care il posteaza pe blog sau pe paginile ei de socializare sa fie impecabil. Are norocul de a fi imaginea unor branduri si de a avea un cuvant important de spus in lumea modei, motiv pentru care este cautata pentru campanii de promovare ale unor produse din zona beauty-fashion sau de editori ai revistelor glossy, din tara si din strainatate. Cu o imaginatie care i-a permis, inca de foarte tanara, sa isi deschida o linie vestimentara, ea reprezinta, fara doar si poate, o sursa permanenta de inspiratie, reusind sa puna in valoare piese tineresti, versatile, diafane.
Larisa admite ca nu se vede facand altceva; ea este, practic, propriul sau sef si, poate, tocmai de aceea, seriozitatea si perseverenta au devenit ingredientele de baza ale succesului ei. Cu siguranta, masterul in Comunicare si Relatii Publice a permis ca latura sa artistica sa fie pusa in valoare prin intermediul social media, transformand astfel o pasiune intr-un business provocator. Indiferent cum, un cuvant bine rostit sau scris va avea intotdeauna puterea de a genera noi colaborari, mai ales ca influencerii digitali sunt tot mai cautati de branduri sau de creatori de produs/content.
Interesant este si faptul ca, in timpul weekendului, rolurile in familie se inverseaza, asa ca sotul ei, Adrian, devine modelul care sa imprime, prin tinutele pe care le propune, directii in moda masculina, lucru care nu poate fi decat de bun augur.
Daca ar fi sa retinem (doar) trei lucruri despre misterioasa Larisa, ar fi ca nu renunta niciodata la uleiul pentru par (caruia ii gaseste si alte intrebuintari, inclusiv luciu pentru piele, in zilele senine de vara), ca ii plac la nebunie pantofii cu toc (desi nu ii poate purta zilnic) si ca nu isi vede viata in alt fel decat cum o traieste acum: facand zilnic din blogul ei un jurnal de stil, o carte deschisa despre cum fiecare clipa ar putea fi o sarbatoare. Iar, peste toate si in toate, se afla el: prietenul, iubitul si sotul ei.
Cred ca sunt patru lucruri, de fapt…
Bine, renuntam la ulei! Dar, neaparat, o pastram pe Larisa in povestea ei cu o zana buna si cuminte, urmarita de ochii unui print care, de fericit si mandru ce e, vrea sa o arate lumii asa cum e: feminina, eleganta si cuceritoare. Si, pentru asta, o scoate din filele unui basm si o pune in postarile unui blog.