Cu siguranta Nicolas Ghesquiere reprezinta cu succes brandul pe care il reprezinta, demonstrandu-si valoarea de fiecare data, atat prin prisma creatiilor, cat si a spectacolelor prezentate in locatii inedite, avand o regie pe masura. Pentru sezonul Resort 2018 Louis Vuitton, colectia a fost prezentata la Miho Museum – Japonia, la o ora de condus de Kyoto, o locatie despre care ai senzatia ca ai descoperit-o ca o ruina a unui viitor foarte foarte indepartat; ea a fost proiectata de I. M. Pei care a vrut sa faca din acest proiect o bucatica de rai.
In prezentare, s-au vazut influente japoneze prin intermediul rochiilor cu paiete, dar si a gentilor de mana Kabuki, care se pare ca au facut senzatie, schitate de Kansai Yamamoto, designer japonez care a creat si pentru David Bowie. Colectia Resort 2018 Louis Vuitton insasi, este creata ca un semn de apreciere si admiratie adus culturii japoneze: armuri samurai, culori Kurosawa, machiaj Kabuki, printuri traditionale ale pescarilor, printuri dense, straturi, atitudine rebela si rea.
Influenta croitoritului din anii Balenicaga, si-a pus amprenta pe creatiile Nicolas Ghesquiere, fiind vazute blazere supradimensionate inspirate de stilurile traditionale japoneze, linii rotunde ale umerilor, per ansamblu un stil baietesc.