Mai conservator in ceea ce priveste mediul online si considerand ca internetul afecteaza in mod negativ moda, Tom Ford a inteles in cele din urma necesitatea de a intra si pe acest segment, al comertului online. Inainte de aceasta, a facut tot posibilul sa tina departe de internet creatiile sale sau orice scurgere de informatii privitoarea la acestea (imbracamintea pentru femei in mod special).
Din moment ce a realizat ca acest lucru poate fi benefic in ceea ce face, a lansat propriul magazin online, rafinat, elegant, intocmai ca si creatiile sale. Se pot achizitiona toate accesoriile brandului de lux – Tom Ford: imbracaminte de dama si pentru barbati, genti de mana, incaltaminte, ochelari, parfumuri, produse cosmetice si de infrumusetare. O initiativa realista de la care designerul are mari asteptari, in conditiile in care revistele digitale au castigat mult teren in ultimii ani.
Avand peste 100 de locatii in intreaga lume in care se comercializeaza produse marca Tom Ford, intrarea pe piata digitala, nu poate sa fie decat de bun augur si sa aduca un plus brandului, asa cum de bun augur a fost momentul in care designerul a lasat Gucci, lansand propriul nume in industria modei.
Tom Ford si-a folosit probabil si calitatile regizorale pentru crea o pagina web practica si interactiva, care sa aduca nota de eleganta regasita in creatiile sale. Acum, tot ceea ce sa lanseaza si se produce sub semnatura Tom Ford, poate fi mult mai accesibil si asta, datorita mediului online.