Impartasind credinta ca viitorul este al design-ului vestimentar, tinerii se simt imputerniciti sa faca schimbari, Vibrant Rebellion exprimand exact ceea ce isi doresc. Demonstrand speranta plina de viata si creativitate, ei imbina povestile informate cu campanii vesele, cuprinzatoare, pentru a-si transmite mesajul. Recunoscand rolul artei, utilizeaza vizualizarea si experimentarea pentru a facilita conversatiile despre problemele lumii si in conceperea design-ului.
Vibrant Rebellion, o noua tendinta de design pentru toamna-iarna 2020-2021 evidentiata de Franklin Till in VIEWPOINT COLOR – 06, RISE UP, evidentiaza modul in care o directie de design frenetic, expresiv si neapologetic, aduce totul impreuna ca mintile intr-o rebeliune optimista. Aceasta campanie provocatoare si pozitiva a culorii, modelului si graficii este determinata de rascoala unei generatii de activisti, hotarata sa preia proprietatea viitorului. Reprezinta un manifest pentru activism, o licenta pentru auto-exprimare si o abordare energizata a durabilitatii.
Culori 2020-2021
Kitsch-ul devine COOL pe masura ce mestesugurile populare experimenteaza o actualizare plina de culoare si tinerete, cu o abordare „infrumusetata pentru tot”.
Comunicarea grafica, moda si produsele sunt infrumusetate cu naratiuni bogate care confera retoricii activistilor o voce vizuala vibranta.
Moda, mobilierul si interiorul sunt impodobite in mod indiscriminat cu o frenezie de pigment, model si textura prin franare, nodare, imprimare prin spray si supraimprimare.
Culoarea este generos multi-stratificata in expresia de ridicare fara restrictii. Paletele puternice vibrante multicolore se bazeaza pe perechi complementare energizate, de la un galben citric si albastru cobalt, fuchsia saturat si verde padure, pana la un rosu de mac si un verde teal.
Foto&info: pantone.com