WHITE Man&Woman a condus la cresterea importanta a numarului de cumparatori internationali, asa ca, in consecinta, WHITE si-a extins calendarul cu o zi. Pentru a identifica mai bine rolul expozitiei orientat spre marketing, a fost lansata o noua colaborare ‘SHOWROOM CONNECTION @WHITE’, in scopul promovarii showroom-ului prin intermediul unei strategii directionate, astfel incat sa fie favorizata prezenta vizitatorilor pentru a vedea brandurile prezente, noutatile si a finaliza comenzile.
Situat in inima districtului Tortona Fashion District, WHITE este o expozitie de referinta, care, prin intermediul ariei, a proiectelor speciale, evenimentelor si designerilor invitati, isi doreste sa creeze o retea pentru a creste proiectul si a-l face si mai dinamic pe plan international. Proiectul SHOWROOM CONNECTION@WHITE isi propune sa creeze o cooperare practica pentru a promova swowroom-urile si brandurile cu ajutorul marketingului dedicat si a comunicarii, cum ar fi conexiunea dintre salonul de comert si showroom-uri, vizibilitatea pe toate canalele, saite si revista WHITE, alaturi de multi parteneri internationali, care au fost implicati in promovarea proiectului.
Reteaua de comunicatii WHITE se poate lauda acum cu WHITE MAGAZINE, care va fi lansata odata cu deschiderea targului editiei urmatoare, avand fotografii de la expozitie si concentrandu-se asupra sectorului business, analizei celor mai evocatoare tendinte, interviuri cu designeri si jurnalisti.
In 2016 Max Bizzi and Gisella Borioli – fondatorul SuperstudioPiu, a lansat brandul Tortona Fashion District. Pentru a profita la maxim de aceasta excelenta teritoriala – una din cele mai dinamice pentru sistemul fashion, a fost lansata ‘Modem Map – Tortona Fashion District’ in timpul celor 4 saptamani de moda milaneza – ianuarie si iunie pentru colectiile de imbracaminte pentru barbati, februarie si septembrie pentru colectiile vestimentare pentru femei.
Photo&Info: Comunicat de presa WHITE via image.net