Un nou concept de evenimente comerciale se contureaza in Tortona District in Milano – WHITE STREET MARKET, care este destinat firmelor de imbracaminte de sport si de strada, care vor avea sansa sa se intalneasca cu cumparatorii. Acest nou eveniment isi va avea debutul in iunie 2018 in timpul WHITE MAN & WOMAN, pe 14 ianuarie 2018 – in timpul Milano Moda Uomo – fiind prezentat un teaser, in cadrul caruia, fondatorul WHITE – Massimiliano Bizzi, alaturi de alte persoane importante, au introdus conceptul WHITE STREET MARKET, urmat ulterior de un eveniment muzical.
Formatul special a fost dezvoltat de WHITE cu doi dintre cei mai calificati interlocutori din segmentul imbracamintei de strada: Paolo Ruffato, fondator al Agentiei Probeat, cea mai autoritara agentie PR de imbracaminte si moda de strada, avand clienti precum Eastpak, New Era, Vans, Oakley, Timberland, Foot Locker, pentru a mentiona doar cativa. Si Walter D’Aprile, co-fondator si CEO al nss magazine si nss factory, agentie media digitala specializata in imbracaminte si moda de strada.
Info&foto: image.net