Creativitate, ecologic, estetica jucausa, durabilitate, design, calitate, culori, inclinatie scandinava, accesorii, aspect personal, libertate de miscare, bogatie de texturi, fara stereotipuri, verde dar spontan, simplitate si farmec. Acestea sunt doar cateva dintre cuvintele care definesc colectiile prezente la The NEST, o sectiune exclusiva a brandurilor independente selectate in colaborare cu Little Pop Up Berlin. La etajul inferior al Padiglione Centrale … merita un milion de vizite!
Changuitos
Urmand cercetarile care calatoresc de la Bogota, prin Barcelona si Londra pentru a pune radacini in Verona, Changuitos creeaza accesorii si jucarii pentru copiii cu varste cuprinse intre 0 si 10 ani. Proiectul se bazeaza pe dezvoltarea de modele pline de culoare, vesele, care incurajeaza dimensiunea jocului si imaginatia copiilor si a parintilor.
Ciao Coyote
Povestea intalneste deopotriva imaginatia celor batrani si tineri in creatiile Ciao Coyote. Printuri in editii limitate si animale foarte mari, ofera oricarei camere stil si fantezie.
Coco Au Lait
Coco Au Lait este o marca exclusiva de moda pentru copii, bazata atat pe Mexic, cat si pe Spania, care au combinat cele mai bune croieli spaniole cu nuantele frumoase si vibrante ale culturii mexicane. Piesele statement care ii fac pe copii sa iasa in evidenta din multime, permitandu-le sa se miste, sa alerge si sa se distreze. Modele structurate si minimaliste se distreaza prin elementele creative si originale, broderii, culorile neasteptate, imprimeuri vii si fortate.
Giorgia Stella
O marca realizata in Italia, un basm care incepe cu o dragoste pentru copilarie si familie. Imbracaminte pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 4 si 10 ani, conceputa pentru copii si mamele lor. Creativitatea si imaginatia se impletesc cu maiestrie si atentie la detalii. O colectie care combina estetica si functionalitatea.
I Marmottini
Un brand artizanal pentru copii din Italia, care combina formele clasice traditionale cu tesaturile ironice si imprimeurile creative contrastante. I Marmottini se intoarce la filozofia care spune ca toata lumea ar trebui sa vada lumea prin ochii copiilor din cand in cand. Echipa din spatele I Marmottini, proiecteaza, coase si asambleaza cu grija fiecare piesa.
Kaleidoscope
Cu sediul in Portugalia si o atitudine globala, Kaleidoscope este un brand de imbracaminte pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 8 ani, care se concentreaza pe durabilitatea si etica colectiilor sale. Cu o relaxare cosmopolita, designul sau clasic este refacut intr-o nota contemporana, totul despre ironia si confortul eco-chic.
Knit Planet
Creativitatea si dragostea au adus Knit Planet. Creat in 2015 de catre noii parinti Micky si Nikky din Londra, marca produce colectii de imbracaminte si tricotaje din bumbac organic, lana de merinos si alte materiale extrem de delicate care se adapteaza nevoilor zilnice ale copiilor (cu varsta intre 6 luni si 10 ani), avand un stil neutru.
Little Pushkin
Cu sediul la Moscova, dar avand un aer international, brandul Little Pushkin pentru copii intre 0 si 11 ani arata un stil nostalgic cu o atmosfera contemporana, care se potriveste gusturilor parintilor si copiilor. O garderoba distractiva, confortabila si atemporala, care face cu ochiul lumii artei, cu imprimeuri rezultate din modele speciale.
Motomo
Esenta acestui brand italian este dorinta de a crea o combinatie perfecta intre design si cele mai bune materiale organice in crearea articolelor de tesaturi pentru copii si pentru acasa. Motomo este acronimul pentru „luni pana luni„: fiecare produs este facut pentru a fi folosit in fiecare zi, avand un design original care stimuleaza imaginatia copiilor si a adultilor. O lume creativa si functionala a culorilor, formelor si viziunilor.
Novel Walk
Castigator al premiului PIROUETTE BLOG AWARD cu ocazia ultimei editii Pitti Bimbo, marca spaniola de incaltaminte Novel Walk, produce pantofi pentru copiii care doresc sa descopere lumea, intr-un amestec de artizanat, materiale de calitate si un stil contemporan si distractiv. Cu respectarea pe deplin a valorilor etice in timpul productiei.
SOPHIA SCHNEIDER-ESLEBEN
„Moda eco lenta si inteligenta”: fiecare colectie este produsa in serii mici ca o ”colectie capsula” si facuta la cererea clientului pentru a evita supraproductia, folosind doar materialele cu certificarile GOTS si OekoTex 100 – adica ecologice, compatibila cu pielea si produsa social in Germania. Toti clientii au dreptul sa trimita inapoi hainele uzate pentru a le repara sau pentru a le recicla.
The New Society
Designul atent intalneste viziunea etica a modei in brandul The New Society. Fondata de designerul spaniol si de fotograful Estefania Grandio Gayoso, care a lucrat deja cu nume de prestigiu de moda pentru adulti, marca combina o viziune estetica inteligenta cu tesaturi de inalta calitate si naturale pentru curele cu adevarat purtabile.
Upa
“Atemporal, visator si rebel”: Brandul de moda Upa a fost infiintat in 2005 de o mama lituaniana de trei copii, care traieste in Irlanda. Prima rochie care da nastere acestei marci a fost tricotata de mama fondatorului pentru prima nepoata Liepa. Majoritatea articolelor de imbracaminte pentru colectii de primavara vara sunt fabricate din matase si lenjerie pura. Obiectivul designerului este de a crea mai degraba o comunitate, decat o marca de imbracaminte, care imbraca fete cu varstele cuprinse intre 2 si 12 ani.
Zac 4 Kids
Zac 4 Kids este un brand din Italia pentru lumea copilariei care ofera accesorii textile de mobilier cu modele narative si colorate. Covorase de divertisment, perne moi, bara de protectie pentru pat si bavete, rucsacuri mici si confortabile, genti pentru jucarii. Fiecare element este proiectat de tineri ilustratori si inspirat de cele mai frumoase traditii italiene: colectiile Palio di Siena si Carnevale di Venezia sunt realizate de AltreMani, un laborator pentru femei. Sunt disponibile doua linii: Zac Home cu tesaturi pufoase si detalii rafinate pentru a juca si a dormi in siguranta, iar Zac Around s-a gandit sa se simta ca acasa peste tot.