• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Brand

Antoanelle by Camelia Roatis

famost
8 octombrie 2018
6 minute de citit
Va invitam sa o cunoasteti pe Camelia Roatis si brandul Antoanelle, sa ii cunoasteti ambitiile, pasiunile si sa ii admirati creativitatea prin intermediul fotografiilor puse la dispozitie pentru acest interviu!

Cand vorbim despre o pasiune puternica, cand o simtim si cand traim cu ea zi de zi, apare un moment in care ne dorim sa o materializam, sa ne vedem cu ochii un vis implinit si asta indiferent de dificultatile intampinate sau cat timp dureaza. Iar firea umana si ambitia de autodepasire, ne face sa ne dorim si mai mult, ne ambitioneaza sa urcam urmatoarea treapta a visului care incepe sa prinda contur. Ne bucuram cand ne intersectam cu astfel de persoane ambitioase, care lasa aproape totul pentru a se dedica dorintei si progresului, iar Camelia Roatis este un bun exemplu in acest sens. A lasat medicina, pentru a studia si pentru a pune apoi in practica cunostintele din domeniul vestimentar, iar acum continua sa munceasca, sa se autodepaseasca si sa creeze lucruri din ce in ce mai frumoase, care sa o reprezinte si care sa o ajute sa ajunga acolo unde isi doreste.

Va invitam asadar in continuare sa o cunoasteti pe Camelia Roatis si brandul creat – Antoanelle, sa ii cunoasteti ambitiile, pasiunile si sa ii admirati creativitatea prin intermediul fotografiilor puse la dispozitie pentru acest interviu!


Bine ai venit Camelia in paginile revistei noastre! Esti owner la Antoanelle si ai studiat medicina. Este moda o pasiune mai veche, care a depasit intr-un anumit fel medicina?
Buna si multumesc foarte mult pentru invitatie, este o placere! Da, moda pentru mine a fost o pasiune mai veche intr-adevar, farmacia am facut-o doar de dragul parintilor. Ei isi doreau foarte mult pe atunci sa fiu in acelasi domeniu cu sora mea, insa, pe parcurs, si-au dat seama ca nu asta era ce imi doream pe viitor.

Dragostea pentru moda este nativa, ti-a fost insuflata de ceva, e o pasiune cultivata de-a lungul timpului?
Dragostea pentru moda o aveam de mica, faceam tot timpul haine papusilor si ma uitam la unele detalii – atat la femei pe strada, cat si la televizor.

Ce te-a determinat sa studiezi la Istituto Marangoni din Milano? A fost un context favorabil, o oportunitate, sau ai vrut sa faci design vestimentar si atunci ai cautat o scoala de moda buna si care sa-ti ofere oportunitati?
Mi-am dorit sa studiez putin domeniul modei cand eram in anul 3 la facultatea de farmacie, astfel ca am cautat scoli de moda in Milano. Am gasit mai multe, dar Istituto Marangoni m-a convis cel mai tare. I-am contactat si in vara acelui an am mers in Milano si am facut un curs de vara. Dupa aceea a fost usor, placerea de a sta acolo si de a invata la Marangoni, m-a facut sa ma intorc imediat ce am terminat Facultatea de Farmacie.

Cum a fost experienta la Istituto Marangoni si ce crezi ca te va ajuta cel mai mult din cunostintele dobandite acolo?
Experienta la Marangoni este unica, nu prea pot sa descriu in cuvinte sentimentul pe care il ai cand esti acolo. In primul rand, profesorii care te indruma si care te invata cu placere tot ceea ce nu stii, iar apoi, modul in care este dotata scoala. Munceam zi si noapte si nu simteam oboseala, eram epuizata, dar intotdeauna ma simteam implinita.

Studiul vizavi de moda se opreste aici sau intentionezi sa afli si mai multe din tainele acestei frumoase industrii?
Mi-as dori sa ma mai intorc bineinteles, mi-as face masterul, dar va fi mai greu datorita atelierului pe care il supraveghez tot timpul.

De unde numele de Antoanelle si care este etimologia lui? De ce brandul Antoanelle si nu Camelia Roatis?
Numele Antoanelle provine de la numele meu, pe mine ma cheama Roatis Camelia Antoanela, mi-am dorit un brand cu un nume putin diferit.

Care sunt sursele tale de inspiratie si cum functioneaza la tine? Ai nevoie de un anumit mediu, context, muza, este o insumare a experientelor si cunostintelor asimilate … ?
Cand pregatesc o colectie, fac un research cu trendurile din sezonul respectiv, pe urma imi selectez o serie de imagini reprezentative cu croiuri, tinute, imprimeuri, etc. Comand materialele, iar apoi incep sa creez tinutele imaginate. Nu imi iese din prima intotdeauna, cateodata chiar simt ca nu am inspiratie, dar le las deoparte o zi, iar apoi sigur imi vine vreo idee noua.

Care este prima piesa vestimentara creata?
Prima tinuta creata a fost rochia cu guler alb si cu buzunare.

Ce iti place sa creezi?
Cel mai mult imi place sa fac rochii, te poti juca in modul in care vrei cu ele si de fiecare data sa iasa ceva inedit.

Cum a luat nastere prima colectie – Everlasting si care este povestea ei? Ce piese vestimentare contine?
Prima colectie a luat nastere dupa putin timp dupa ce am venit din Italia; mi-am dorit ceva simplu si curat, insa la noi erau trendurile putin diferite. Abia acum simt ca femeile incep intr-adevar sa caute rochii simple si elegante. Less is more always!

Cum arata femeia Antoanelle?
Femeia Antoanelle este simpla, eleganta si rafinata. Nu exagereaza cu accesoriile si nici cu machiajul, este curata in aspectul fizic si ingrijita.

Consideri ca in ultimii ani, moda din Romania a aratat o evolutie spre bine? Care este punctul tau de vedere in aceasta privinta?
Da, consider ca in ultimii ani, femeile au inceput sa realizeze ca elegant nu inseamna neaparat incarcat. Ma bucur, pentru ca era o perioada in care dantelele erau in cea mai mare voga, daca nu aveai dantela cu paiete pe tine la un eveniment, erai banala.

Fiecare designer, casa de moda, are propria filosofie si propriul stil. Care sunt elementele “must-have” din piesele tale vestimentare?
Elementele must-have din colectiile mele sunt rochia petrecuta, rochia cu guler si rochia cu maneci plisate.

Cum decurge intalnirea cu o potentiala clienta? Faci ce isi doreste, iti pui si tu amprenta … faci compromisuri mari in aceste situatii?
Intalnirea cu o potentiala clienta decurge foarte simplu. Vine la atelier, imi arata ce si-ar dori sau imi arata o piesa din colectia mea; apoi ii analizez corpul, incerc sa le sugerez alte modele daca nu se potrivesc tipului lor de corp. Incerc sa fac ceea ce isi doreste clienta, dar imi pun si eu amprenta la rochia respectiva. Incerc sa nu fac compromisuri, dar toti mai facem cateodata.

Urmaresti tendintele in moda si tii cont de ele? Incerci sa le implementezi in ceea ce creezi?
Intotdeauna urmaresc tendintele in moda, dar in acelasi timp fac si ce mi-as dori sa am in colectie, chiar daca nu apare in trendurile din sezonul respectiv. Eu consider ca in trend este cu ceea ce iti sta bine.

Mediul concurential in industria modei a crescut foarte mult in ultimii ani. Este bine, este rau? Cum te detasezi tu de ceilalti designeri? Care iti sunt atuurile?
Ma diferentiez de ceilalti designeri prin stilul simplu, curat si romantic in acelasi timp. Consider ca este loc pentru fiecare si fiecare avem ceva diferit in creatii.

Ce culori iti plac? Le regasim si in piesele vestimentare sau nu amesteci preferintele personale cu ceea ce creezi?
Imi plac pastelurile mult de tot, iar eu cand creez fac doar ce imi place. De obicei nu pun la vanzare o rochie pe care eu nu as dori sa o port.

Cum consideri ca te situezi ca preturi practicate?
Preturile Antoanelle sunt medii. Nici prea mari nici prea mici, am incercat sa gasesc un echilibru intre cele doua. O rochie midi de seara este undeva la 680 lei.

Cum se imbraca Camelia Roatis in mod obisnuit?
Eu sunt foarte casual, port aproape zilnic blugi cu camasi si adidasi; asta este uniforma mea sa zic asa.

De cand urmaresti fenomenul fashion, exista ceva in industra modei care ti-a atras atentia in mod deosebit?

….

Continuarea interviului o gasiti in revista Famost editia augut 2018. Descarc-o GRATUIT Aici!

brand designer fashion tendinte si stil
Distribuie
Articolul precedent

Perfectiune sau nu? Ce inseamna de fapt acest lucru?

Următorul articol

Tendinte ingrijire par

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Niccolò Pasqualetti, este Guest Designer la Pitti Uomo 108 ce are loc la Florența - Fortezza da Basso, în perioada 17‑20 iunie 2025.
Vestimentatie

Niccolò Pasqualetti, Guest Designer la Pitti Uomo 108

3 minute de citit
13 mai 2025

Născut în 1994, Niccolò Pasqualetti s-a format la Iuav în Veneția, în Belgia și la casa de modă The Row din New York. În Londra a obținut o diplomă de master în îmbrăcăminte pentru femei la Central Saint Martins, în Paris a lucrat în biroul de stil Loewe.

Colecțiile Post Archive Faction sunt disponibile în 75 de magazine din întreaga lume, inclusiv Dover Street Market, SSENSE, H.Lorenzo, GR8, precum și pe site-ul postarchivefaction.com și la magazinul emblematic din Seul.
Media

Post Archive Faction-Guest Designer la Pitti Immagine Uomo 108

2 minute de citit
9 mai 2025

Fondat în 2018 de către Dongjoon Lim și Sookyo Jeong, Post Archive Faction își exprimă viziunea prin estomparea limitelor convențiilor contemporane de design: deconstruiește și recompune articole de îmbrăcăminte și obiecte pentru a explora noi dimensiuni ale creativității umane.

Pitti Bikes exprima dinamica individualistă și agregată, performativă și relaxată, tehnologică și artizanală, progresivă și conservatoare, competitivă și prietenoasă, futuristă și vintage.
Tendinte&Stil

Pitti Bikes este tema târgurilor Pitti Immagine din iunie

3 minute de citit
1 mai 2025

Evenimentul Pitti Immagine dedicat bicicletei intră în Pitti Uomo în acest an în Sala della Ronda din Fortezza. Menținându-și propria identitate specifică, va prezenta o selecție de mărci de top din lumea ciclismului, dar deschizând un dialog cu o lume mai largă.

Copyright @ Famost 2024
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!