Arderea grasimilor in cele mai usoare moduri

Arderea grasimilor nu a fost niciodata mai usoara cu urmatoarele sugestii! Scapi de kilogramele in plus, ai mai multa energie si o stare de spirit buna!
Designed by Racool_studio / Freepik

Arderea grasimilor nu a fost niciodata mai usoara cu urmatoarele sugestii! Scapi de kilogramele in plus, ai mai multa energie si o stare de spirit buna!

Stimularea metabolismului cu apa

Crezi ca singura modalitate pentru arderea grasimilor este aceea de a alerga intr-un maraton? Din fericire nu este asa, cercetatorii germani descoperind o alta modalitate de a-ti pastra metabolismul energic. Bea jumatate de litru de apa si vei creste rata metabolica cu aproximativ 30 de procente pe ora! Apa umple mitocondriile, acea putere minuscula din interiorul celulelor care alimenteaza organismul, ajutandu-te sa topesti grasimile mai repede.

Sustinerea imunitatii

Oamenii de stiinta britanici afirma ca persoanele care consuma doar 2,5 pahare de apa zilnic sunt predispuse de 4 ori mai mult la gripa comparativ cu cei care consuma necesarul de 8 pahare. Acest lucru se datoreaza nasului care mentine mucoasele sale hidratate, avand aceasta prima linie de aparare impotriva bacteriilor si invadatorilor virali, inainte ca acestia sa ajunga la plamani.

Danseaza pentru a manca mai putin!

Toti am cazut si avem mari sanse sa cadem in plasa consumului mare de alimente, mai ales cand stam mai mult timp pe acasa. O modalitate buna de a nu cadea prada tentatiei este aceea de a dansa in apropierea frigiderului ; impulsul de a manca mai mult decat ai nevoie nu mai este intens! Intr-un studiu apartinand Marketing Letters, se arata ca in momentul in care iti face cu adevarat placere sa faci anumite exercitii fizice, mananci cu 35 de procente mai putin imediat si cu 50% a doua zi.

Incarcarea bateriilor

A-ti misca muschii mari din picioare iti ridica energia cu 80% pentru aproape 100 de minute, conform oamenilor de stiinta canadieni. Miscarile scurte ajuta muschii sa absoarba mai multa glucoza energizanta.

Simte-te plina cu mana gresita!

Nu este nimic gresit aici, ci doar o modalitate foarte usoara de a manca fara efort cu aproape 30% mai putin calorii: tine lingura sau furculita in mana cealalalta! Conform oamenilor de stiinta de la University of Southern California, a manca cu mana neobisnuita te forteaza sa incetinesti, ceea ce ii ofera corpului mai mult timp sa elibereze hormonii de saturatie, care iti spun ca esti satula. Cea mai buna parte este aceea ca acest truc grabeste senzatia de satietate, vei manca mai putin fara a te simti infometata sau a simti lipsa anumitor alimente. O solutie eficienta pentru arderea grasimilor!

Imbunatatirea concentrarii

A face activitati familiare sa para noi si diferite, cum ar fi spalatul pe dinti cu cealalta mana decat in mod obisnuit sau a merge prin casa cu spatele, face ca organismul tau sa elibereze un plus de chimicale pentru a te ajuta la concentrare, ceea ce duce la cresterea energiei metale, atentiei si capacitatii de „multitasking” cu aproape 50 de procente in mai putin de 1 minut.

Ingusteaza-ti talia cu migdale!

Arderea grasimilor poate fi o sarcina extrem de dificila pentru anumite persoane, doar ca cercetatorii de la Purdue University au descoperit o modalitate sanatoasa pentru subtierea mijlocului. Ei afirma faptul ca, mancand zilnic o mana de migdale crude, ii ajuta pe oameni sa scada de doua ori mai mult in greutate, in special din zona mijlocului, comparativ cu cei care manaca acelasi numar de calorii dar nu migdale. Grasimile sanatoase ale acesteia aprind mecanismul de ardere a grasimilor, in timp ce proteina creste satietatea.

Dormi mai bine!

Daca te trezesti noaptea la o ora inadecvata pentru a ajunge in baie, trebuie sa consumi zilnic jumatate de cana de migdale, ceea ce duce la reducerea vizitelor la baie pe timpul noptii; de aici, cresterea calitatii somnului cu mai bine de 50 de procente. Magneziul relaxeaza muschii vezicii urinare, prevenind spasmele.

Pacaleste-ti poftele cu cuvintele incrucisate!

Cand ai o pofta de nestavilit de ceva dulce, cauta sa faci activitati ca rebus sau sudoku. Cand mintea ta este ocupata cu astfel de activitati, partea creierului care are legatura cu obiceiurile dependente mai putin sanatoase (exemplu: fumatul) prezinta un anumit comportament, oprindu-ti in mod vizibil vointa si facand ca astfel de pofte sa fie mai putin dorite.

Intinerirea creierului

Aceasta modalitate iti sporeste puterea vointei tale si este o binefacere pentru creier. A face puzzle in mod constant actioneaza in mod regulat ca antrenament mental, ajutandu-ti mintea sa fie cu opt ani mai tanara, conform cercetatorilor University of Exeter.