Bun gasit, Ruxandra Antochi! Ne bucuram sa te avem alaturi de noi, aici, sa ne vorbeste despre Bluzat si moda. Pentru inceput, vrem sa aflam de ce ai ales moda.
In primul rand, va multumesc pentru ocazia de a fi prezenta. In ceea ce priveste moda, pot spune ca exista o pasiune pe care am dobandit-o involuntar, la o varsta frageda, care ulterior a devenit profesia mea si ceea ce imi ocupa timpul zi de zi.
Cand eram mica, desenam diferite modele de tinute pe care le realizam la croitoreasa, urmand ca dupa un timp sa transform aceasta mica placere in ceva concret, motiv pentru care am creat un brand care sa satisfaca nevoile doamnelor si domnisoarelor care abordeaza acelasi lifestyle ca si mine, anume: un stil de viata alert, care se contopeste armonios intre viata de familie si programul incarcat din mediul profesional.
De la ce vine Bluzat?
Bluzat vine chiar de la termenul pe care il gasim in dictionarul explicativ, anume despre corsajul/ bustul unei rochii sau al unei piese vestimentare care este realizat mai larg, fiind menit sa cada peste cingatoare, peste zona taliei. Bineinteles ca alegerea acestui adjectiv care sa devina numele brandului a fost determinata de estetica croiurilor pe care le-am gandit pentru acest brand inca de la bun inceput.
Cum a evoluat brandul Bluzat de Ruxandra Antochi de-a lungul timpului?
Povestea Bluzat a inceput in anul 2014 in cadrul Moooza Pop-Up Store din Baneasa Shopping Mall. Astazi, dupa multa munca si mult efort depus de-a lungul anilor, ne mandrim cu o prezenta in online pe platforme precum Fashiondays, Welovecouture, Moja, cat si in magazine fizice multibrand precum Victoria Gallery, 11 by Jules, Confident, Band of Creators, precum si in DALB in Marriot.
La nivel international, produsele Bluzat sunt vandute in online pe site-uri precum Zalando, Asos, Wolf&Badger, Not just a label, etc …
Care ar fi mesajul pe care il transmite Bluzat?
Hainele Bluzat vor sa transmita un mesaj de unicitate, lejeritate, nonsalanta si incredere. Creatiile Bluzat sunt inspirate de linii simple, feminitate si libertatea de expresie. Scopul final al hainelor pe care le propun in fiecare colectie, este acela de a da femeilor increderea necesara pentru a se exprima liber si pentru a infrunta toate provocarile cotidiene.

Cum arata femeia care poarta hainele tale?
Femeia care poarta Bluzat este o femeie emancipata, constienta de aptitudinile sale si de unicitatea sa. Este femeia care aduce un aport pozitiv societatii in care traim si cea care contribuie la schimbare in fiecare zi. Femeia care poarta Bluzat stie sa poarte haina si este ea cea care isi defineste stilul prin personalitatea sa.
Cine se ocupa de conceptul colectiilor? Sunt doua colectii pe an?
Eu si echipa de creatie avem responsabilitate pentru colectiile pe care le lansam in fiecare sezon. Echipa de creatie este alcatuita din oameni care fac munca de research, tiparisti, croitori si oamenii care realizeaza in atelier produsele ce vin vandute clientului final. In fiecare an prezentam doua colectii sezoniere Primavara/Vara si Toamna/ Iarna, cat si alte colectii extra de tip resort sau capsula.
Cu ce materiale lucrati?
Pe langa tesaturile de baza (materiale naturale), lucram cu tesaturi neconventionale cu texturi complexe sau printuri delicate, pentru a exprima inventivitatea creatiilor Bluzat.
Bluzat tine cont de tendinte sau de necesitatea femeilor?
Tendintele sau asa zisele trenduri sunt insasi necesitatile oamenilor, atat ale femeilor cat si ale barbatilor. Pe marile scene ale modei, vedem intotdeauna colectii dezvoltate in baza cererii pietei. Trendurile se nasc de pe strazile ce inconjoara saptamanile modei din capitalele modei, se nasc din ceea ce ne inconjoara pe noi ca si din stilul de viata pe care il abordam in fiecare zi. A respecta necesitatile femeilor si a le lua in considerare in procesul de creatie, inseamna intocmai sa urmarim trendurile.

Cate persoane lucreaza alaturi de tine?
Suntem 20 persoane, dar avem alaturi de noi si colaboratorii, dar si fabricile care ne produc anumite piese vestimentare.
Stim ca brandul Bluzat s-a dezvoltat foarte mult. Alaturi de tine exista un partener puternic in business?
…