Calvin Klein a gazduit in urma cu cateva zile o experienta de brand deosebita la Musikbrauerei din Berlin, la care au participat peste 600 de invitati, artisti, modele, persoane din domeniu. Experienta in mai multe camere, caracterizate de diferite stari de spirit, i-a incurajat pe oaspeti sa exploreze colectiile de toamna – iarna 2019 CALVIN KLEIN JEANS si CALVIN KLEIN UNDERWEAR, precum si sa descopere momente foto si statii de personalizare. Filtrele de fata AR si un pack GIPHY personalizat, au adaugat noi oportunitati de creare a continutului.
Atmosfera serii a fost intretinuta de DJ locali – DeadHYPE si RSS Disco. Muzicienii internationali Honey Dijon si Jayda G au cantat si au incheiat noaptea cu o petrecere cu dans inspirata din New York – o sarbatorire a celor 50 de ani de auto-exprimare a celebrului brand.
Colectia expusa si purtata de Hailey Bieber este acum disponibila pe calvinklein.com si / sau oricare dintre magazinele de retail din marile orase din Europa.
Despre Calvin Klein
Calvin Klein este un brand global de lifestile care exemplifica idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare. Incearca sa incante si sa ne inspire publicul in timp ce sunt folosite imagini provocatoare si modele atragatoare pentru a aprinde simturile.
Fondata in 1968 de Calvin Klein si partenerul sau de afaceri Barry Schwartz, brandul si-a construit reputatia de lider in moda americana printr-un design estetic curat si inovator. Vanzarile cu amanuntul la nivel mondial de produse ale brandului au depasit 9 miliarde de dolari in 2018 si au fost distribuite in peste 110 tari. Brandul are peste 11500 de asociati la nivel global si a fost achizitionat de PVH Corp. in 2003.