• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Media

Campania I WILL NOT BE DELETED

famost
24 octombrie 2018
2 minute de citit
Compania beauty Coty - condusa de brandul Rimmel Londra, a lansat pe 23 octombrie campania globala I WILL NOT BE DELETED, pentru a creste gradul de constientizare a ceea ce inseamna astazi  beauty cyberbullying ...

Compania beauty Coty – condusa de brandul Rimmel Londra, a lansat pe 23 octombrie campania globala I WILL NOT BE DELETED, pentru a creste gradul de constientizare a ceea ce inseamna astazi  beauty cyberbullying, prin gazduirea unor discutii pe marginea impactului pe care il are agresiunea online in domeniul frumusetii. Conceput pentru a declansa o conversatie la nivel international in jurul problemei crescande a cyberbullying din domeniul beauty, evenimentul media a inclus un grup inspirational de membri ai campaniei, ambasadori ai Rimmel la fel ca si membri seniori ai echipei Rimmel de la Coty si partenerul de caritate The Cybersmile Foundation, care au discutat importanta si amploarea acestei probleme, in timp ce isi impartaseau si experientele personale.

Discutia a fost moderata de prezentatoarea TV si de radio Gemma Cairney si care a gazduit un spectacol BBC Radio 1 privind hartuirea cibernetica. Lor li s-au alaturat ambasadorii brandului Rimmel – Cara Delevingne si Rita Ora, destul de vocale in sustinerea campaniei si pasionate de celebrarea auto-exprimarii si a individualitatii in frumusete. A mai participat de asemenea si  Sara Wolverson – vicepresedinte Rimmel Global Marketing – Coty, care a subliniat pozitia brandului impotriva agresiunii online in domeniul beauty. Brandul Rimmel vrea sa-i inspire pe oameni sa experimenteze si sa-si exprime sinele autentic cu machiajul si doreste sa contribuie cu solutii care pot influenta in mod pozitiv prejudecatile si discriminarile care stau in calea exprimarii de sine si de crestere a gradului de constientizare pentru a afecta schimbarile pozitive in comportament.

Evenimentul Rimmel I WILL NOT BE DELETED a fost organizat in barul Rumpus Room rooftop, situat in incinta hotelului Mondrian din Southbank – Londra.

Info&foto: image.net

eveniment frumusete
Distribuie
Articolul precedent

Jakarta Fashion Week 2019

Urmatorul articol

Noua colectie Breitling Premier

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Sanatate

Durerile de cap-cauze & remedii

Stiri modelling

EKFW a adus in Romania moda pentru toata lumea

Stil de viata

Meditatie-beneficii si sugestii

Aplicatia Famost
Instagram
our #march 2023 #magazine #covermagazine #photogra our #march 2023 #magazine #covermagazine #photography #blackandwhitephotography with #succes #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18199073161221846 Instagram post 18199073161221846
All about #architecture and #decoration in our #ma All about #architecture and #decoration in our #march #magazine #covermagazine with #thinkbig #quotes with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
#thing #big with our #special #march #magazine #co #thing #big with our #special #march #magazine #covermagazine #photography #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose #follow the #right #direction in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18264996658135207 Instagram post 18264996658135207
our #special #march #cover #magazine #covermagazin our #special #march #cover #magazine #covermagazine #blackandwhitephotography #thing #big with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Urmareste-ne!
Ti-ar mai putea placea
romeo-beckam-imaginea-burberry-2014-de-craciun
Media

Romeo Beckam va Participa pentru A Doua Oara Intr-o Campanie pentru Burberry 2014 Craciun

1 minut de citit
7 august 2015

La varsta de 12 ani, Romeo Beckam (fiul sotilor Beckam) este un star in devenire, el participand pentru a doua oara intr-o campanie publicitara. Romeo Beckam va fi imaginea Burberry 2014 de Craciun si care va aparea in noiembrie, campania precedenta fiind tot pentru Burberry – sezonul primavara-vara 2013 alaturi de Carla Delevingne. Romeo – …

cover-picture-Noaptea-alba-a-creatorilor-si-designerilor-de-produs-timisoara-2015
Media

Noaptea Alba a Creatorilor si Designerilor de produs prima data in Timisoara

2 minute de citit
24 octombrie 2015

Dupa ce anii trecuți Iasiul si Clujul au fost orasele care au gazduit proiectul Noaptea alba a creatorilor si designerilor de produs, anul acesta a venit randul Timisoarei sa isi aduca in prim plan oamenii creativi, designerii si creatorii produselor unicat.

designer-roman-interviu-florin-dobre
Brand Media

De vorba cu Laura si Florin Dobre

7 minute de citit
17 aprilie 2016

Cu numeroase prezentari la Paris si Londra, Florin Dobre reuseste sa atraga cronici favorabile in publicatiile Le Monde si Le Figaro, si asta pentru ca tot ceea ce face, face din pura pasiune, devotament si multa munca.

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!