Compania beauty Coty – condusa de brandul Rimmel Londra, a lansat pe 23 octombrie campania globala I WILL NOT BE DELETED, pentru a creste gradul de constientizare a ceea ce inseamna astazi beauty cyberbullying, prin gazduirea unor discutii pe marginea impactului pe care il are agresiunea online in domeniul frumusetii. Conceput pentru a declansa o conversatie la nivel international in jurul problemei crescande a cyberbullying din domeniul beauty, evenimentul media a inclus un grup inspirational de membri ai campaniei, ambasadori ai Rimmel la fel ca si membri seniori ai echipei Rimmel de la Coty si partenerul de caritate The Cybersmile Foundation, care au discutat importanta si amploarea acestei probleme, in timp ce isi impartaseau si experientele personale.
Discutia a fost moderata de prezentatoarea TV si de radio Gemma Cairney si care a gazduit un spectacol BBC Radio 1 privind hartuirea cibernetica. Lor li s-au alaturat ambasadorii brandului Rimmel – Cara Delevingne si Rita Ora, destul de vocale in sustinerea campaniei si pasionate de celebrarea auto-exprimarii si a individualitatii in frumusete. A mai participat de asemenea si Sara Wolverson – vicepresedinte Rimmel Global Marketing – Coty, care a subliniat pozitia brandului impotriva agresiunii online in domeniul beauty. Brandul Rimmel vrea sa-i inspire pe oameni sa experimenteze si sa-si exprime sinele autentic cu machiajul si doreste sa contribuie cu solutii care pot influenta in mod pozitiv prejudecatile si discriminarile care stau in calea exprimarii de sine si de crestere a gradului de constientizare pentru a afecta schimbarile pozitive in comportament.
Evenimentul Rimmel I WILL NOT BE DELETED a fost organizat in barul Rumpus Room rooftop, situat in incinta hotelului Mondrian din Southbank – Londra.
Info&foto: image.net