• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Stil de viata

Cum sa lansezi cu succes un produs nou

famost
14 decembrie 2021
3 minute de citit
Ai o idee extraordinara pentru un produs nou? Daca raspunsul este unul afirmativ, cu siguranta esti si mai dornic sa il vinzi,

Ai o idee extraordinara pentru un produs nou? Daca raspunsul este unul afirmativ, cu siguranta esti si mai dornic sa il vinzi, dar ori nu stii cum sa incepi, ori nu ai siguranta pasilor care trebuiesc facuti pentru a transforma ideea de baza intr-un succes real. Iar in privinta sigurantei, majoritatea am auzit povesti, stiri triste despre produse si idei noi care esueaza, doar ca, nu vei fi tu cel aflat in aceasta situatie.

Iar pentru a-i oferi produsului tau cele mai bune sanse de succes, este esential sa te pregatesti cat mai bine atunci cand il lansezi. Cercetand si informandu-te bine, te vei ajuta sa eviti anumite probleme si capcane, si sa obtii cu produsul tau succesul pe care ti-l doresti. Iar daca vei parcurge urmatoarele randuri, cu siguranta vei fi mai aproape de reusita!

Cunoaste-ti piata careia i te adresezi!
Pentru a vinde un produs nou (produsele) trebuie sa intelegi cu exactitate cine iti sunt clientii, astfel ca identificarea lor este esentiala. Acest lucru se poate realiza prin determinarea problemelor pe care produsul tau le solutioneaza si cine ar beneficia mai mult de pe urma lui. Din momentul in care ti-ai identificat publicul tinta, trebuie sa incepi sa efectuezi cercetari pentru a decide asupra celor mai bune modalitati de comercializare ale produsului catre publicul tau si sa-l atragi catre produs. Aceasta cercetare include cautarea celor mai bune canale de utilizat pentru promovarea acestuia si cele mai eficiente puncte de vanzare.

Cerceteaza-ti concurenta!
La fel de important ca a-ti cunoaste clientii, este si a-ti cunoaste concurenta si a te familiariza cu “existenta” lor. Trebuie sa cunosti si sa intelegi produsele concurentilor, sa le identifici punctele slabe si forte, pentru a sti cum sa-ti scoti in evidenta propriul produs. Stiind aceste lucruri, te vei putea diferentia de piata, vei iesi in evidenta din multime si vei sti si cum sa jonglezi cu pretul, in asa fel incat sa fie profitabil si pentru tine, dar si clientul sa se simta relaxat.

Pentru a vinde un produs nou (produsele) trebuie sa intelegi cu exactitate cine iti sunt clientii, astfel ca identificarea lor este esentiala.

Calculeaza-ti cererea!
Inainte de a incepe productia de masa, trebuie sa identifici anumite instrumente care sa te ajute sa previzionezi cererea produsului respectiv. Daca produci mult, vei avea cheltuieli mai mici de productie, iar daca nu ai o cantitate suficienta, vei avea parte de o ocazie ratata. Pentru a te asigura ca atingi potentialul, trebuie ca cercetarea sa fie una cat mai serioasa si realista.

Creste-ti gradul de constientizare!
Presupunand ca produsul tau este unic, revolutionar si poate schimba viata oamenilor cu mult in bine, tot nu vei vinde atat cat ti-ai dori daca nu este cunoscut. A face produsul cunoscut si mai mult decat atat, a duce la cunostinta oamenilor caracteristicile si avantajele sale, a genera interes pentru el, este probabil cel mai esential lucru din tot acest proces.

Actualmente, exista multe instrumente de marketing care te pot ajuta, dar un punct de plecare serios il constituie o pagina web dedicata si asigurarea ca oamenii te pot gasi online. Nu putem neglija sub nicio forma acest aspect in vremurile de astazi! Fii prezent si pe retelele de socializare adecvate zonei si produsului, adapteaza-ti marketing-ul online catre publicul tinta, pentru a obtine maximul de clienti!

sfaturi
Distribuie
Articolul precedent

PicoSure la Visage Clinique. Recomandari si beneficii

Urmatorul articol

Tipuri de stres. Care este al tau?

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Stil de viata

Amânarea şi cum o poţi opri

Revista Famost

Revista Famost octombrie 2023

Evenimente

The Premium Barbers a sărbătorit un an de la deschidere

Aplicatia Famost
Ti-ar mai putea placea
portofelul-un-accesoriu-si-pentru-barbati
Accesorii

Necesar, practic, limitat ca oferta. portofelul – accesoriul „Must Be”

2 minute de citit
6 august 2015

Inventat pe la 1600, odata cu aparitia primelor bancnote, portofelul este un accesoriu caruia multi si multe nu-i acorda prea multa atentie. Motivul este unul destul de pertinent, daca stai sa te gandesti: nu e un obiect tinut mereu la vedere. Si daca tot nu e atat de vizibil, poate fi si mai vechi, mai …

cum-scapam-de-matreata-acasa
Frumusete

Cum scapam de matreata cu tratamente facute acasa?

2 minute de citit
7 august 2015

Una din marile probleme pe care le intalnim in igiena parului este matreata. Indiferent de motivele aparitiei sau de anotimp, ne pune in situatii neplacute fie prin aspectul neingrijit pe care il da parului, fie ca ne cade pe haine.

de-ce-evitam-dentistul
Sanatate

Avem Motive Intemeiate Sa Evitam Dentistul?

2 minute de citit
7 august 2015

Daca ai avut o experienta dureroasa in trecut care ti-a dat frica de stomatolog sau esti ingrijorat de primirea vestilor proaste despre sanatatea dentara, acestea nu reprezinta motive intemeiate pentru a refuza o vizita la stomatolog. Un verdict primit la timp, inseamna gasirea unor solutii mai rapide, usoare si mai putin costisitoare. In cazul unor …

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!