DASS ROT, un brand care a fost gandit inca din luna iunie a anului 2017 si care a devenit realitate pe 1 februarie 2018. DASS ROT isi propune sa ofere clientilor trei piese basic: tricouri cu maneca lunga, scurta si hanorace, toate – unisex si in numar de 42 de modele. Coloritul acestor produse este “limitat” doar la paleta coloristica formata din rosu, negru si alb. Dupa cum spune si numele brandului “Dass rot” sau in romana “Acel rosu”, acesta este principalul element pentru ca “Rosu este pentru Copenhaga ce e galbenul pentru New York”.
Initiativa vine din partea unui tanar din Braila, plecat la studii in Danemarca. Vorbim despre Radu sau Jimmy Dots, care, dupa cum ne-a spus chiar el:
Starea mea emotionala dicteaza ceea ce o sa fie in imagine. Imaginile sunt uneori din arhiva personala sau de pe internet, atat timp cat sunt copyright-free. Oamenii, sentimentele si orasul sunt principalele surse de inspiratie.
Tot el a completat, ca toata aceasta idee a pornit datorita unei depresii si din dorinta de a crea arta doar din culorile rosu, alb si negru.
Designerul si fotograful rus Gosha Rubchinskiy, fondatorul brandului care-i poarta numele, este unul dintre personajele ce il inspira pe Radu. DASS ROT foloseste doar produse de calitate, cu cat mai mult bumbac. In momentul de fata, toate articolele de pe site sunt Gildan, un brand care ofera doar tesaturi de bumbac, ceea ce si Kanye West a folosit pentru Yeezy de-a lungul timpului.
Noi suntem fericiti ca am reusit sa fim primii care au avut ocazia sa vorbeasca in exclusivitate despre acest nou brand ce uneste doua tari, si pentru faptul ca am primit informatii chiar din partea omului care l-a creat.
Cu DASS ROT va puteti intalni pe Facebook, Instagram si site-ul official, toate cu acelasi nume. Va uram spor la cumparaturi si o primavara cat mai frumoasa, compusa din rosu, alb, negru!
T e x t : Andreea Eftimie