Bun gasit, Diana Scripcaru! Faci ceea ce putine femei reusesc: ai o cariera de succes intr-o companie globala, un business de care te ocupi cu mult suflet si o familie frumoasa si echilibrata. Cum reusesti sa gasesti timp pentru toate?
Sa incepem cu compania la care esti omul pentru oameni. Ce provocari aduce aceasta responsabilitate pentru tine?
Da-mi voie sa iti multumesc in primul rand pentru oportunitate si pentru aprecieri.
Cred ca tot ceea ce am construit pana acum, oamenii pe care i-am intalnit, ne-au adus in punctul acesta sa ne cunoastem.
Sunt o persoana discreta, mereu am fost. Am invatat de la parintii mei sa respect si iubesc oamenii si natura, am invatat sa fiu perseverenta si sa ascult. Am urmat liceul pedagogic, insa ai mei si-au dorit mai mult de la mine si m-au sustinut sa urmez studiile in Bucuresti, chiar daca pentru ei a insemnat sacrificii mari – si-au trimis fiica la 500 km distanta intre necunoscuti.
Am inceput cariera profesionala acum 19 ani; eram studenta si am mers la un interviu de angajare, in urma unei recomandari.
Au trecut 19 ani de munca, implicare, evolutie si sunt recunoscatoare tuturor celor pe care i-am intalnit; cu totii au contribuit intr-o masura mai mare sau mai mica la ceea ce am devenit astazi.
Si cu perseverenta si munca am crescut in interiorul aceleiasi structuri care activeaza in domeniul apei, timp de 19 ani: in prezent, sunt responsabil HR Europe Cluster si CFO al organizatiei din Romania. Cu mandrie afirm ca sunt produs de multinationala; insa am primit sanse si am muncit pentru ele si le multumesc tuturor celor din aceasta organizatie!
Provocarile sunt diverse si multiple; de la diversitate culturala provocari geo-politice chiar si distanta … si lista poate continua.
Insa, iubesc din tot sufletul oamenii! Iubesc natura!
Si atunci totul devine mai usor. ????
Cum apare BellClinic in viata ta? Ce nu gasea Diana Scripcaru in piata de profil si a vrut sa aduca si pentru ea, dar si pentru clientele Bell Clinic?
Bell a luat nastere din pasiune, din respect pentru noi!
Am venit in Bucuresti la 20 de ani si am urmat cursurile facultatii de marketing si comert exterior, insa, in paralel, am parcurs si primele cursuri de estetica faciala. Am ramas mereu aproape de acest domeniu. Pretuiesc si promovez naturaletea, ceea ce ni se potriveste, insa cu accent pe sanatate si sunt adepta procedurilor noninvazive si mini-invazive. Ca in orice domeniu si in estetica corporala si faciala informarea corecta si preventia este cheia.
La Bell acordam timp fiecarei persoane care ne calca pragul: discutam, ascultam, intrebam pentru a intelege ce isi doresc, unde sunt si unde vor sa ajunga. Impreuna agream o cale de urmat pentru ca rezultatele se obtin nu doar in clinica; esentiala este rutina de acasa cat si starea de sanatatea pacientului atat in estetica faciala, cat si corporala. Este o relatie personala bazata pe incredere si respect reciproc si un drum de urmat personalizat. Suntem aproape de pacientii nostri atat timp cat au nevoie de noi!
La Bell prestam servicii de estetica faciala si corporala inclusiv epilare definitiva. Insa am dorit si am reusit sa aducem prin designul interior si locatie, o oaza de liniste, de relaxare, un spatiu intim in mijlocul Bucurestiului unde rezultatul si preventia primeaza.
Asa este la BellClinic!
De la ce vine denumirea clinicii?
Hmmm … este o intrebare ce mi se adreseaza destul de des pentru ca majoritatea se asteapta ca Bell are legatura cu un cuvant sau altul care ar fi tradus prin Frumusete. Insa, NU; Bell este Clopot! Fiecare femeie este ca un clopotel, iar atunci cand intram intr-o incapere, ar trebuie sa ni se simta prezenta discreta, suava insa si individuala, puternica! Suntem toate atat de diferite si atat de speciale, ca clinchetul unui clopotel! O adevarata melodie!
Care ar fi sloganul?
Cum spuneam mai devreme, iubesc naturaletea si individualitatea. De aceea, sloganul nostru face referire la naturalete si libertate:
Be natural, Be free!.
Si daca ne gandim la numele clinicii, fiecare clopotel are o tonalitate, cadenta, acustica particulara si individuala ce nu poate fi confundata, nici reprodusa. Asa suntem si noi, diferite si frumoase in felul nostru si aceasta naturalete a noastra – sa ne elibereze de constrangerile din jur sau de anumite tipare artificiale de frumusete.
A ne ingriji nu are legatura cu superficialitatea. A merge la o clinica de infrumusetare nu are legatura cu egoismul. Ba dimpotriva, este o necesitate! In iuresul zilei, avem nevoie doar de 30 de minute sa ne oprim si sa consultam un specialist care ne ajuta sa stabilim o rutina de ingrijire corecta si ne poate indrepta spre tratamente potrivite necesitatilor noastre. Si nu vorbim de produse/ proceduri costisitoare! Exista alternative!
Sa ne simtim bine in corpul nostru si sa ne placa ce vedem in oglinda! In momentul in care noi suntem bine cu noi, reflectam aceasta traire si in relatia cu cei din jur: familie, colegi, prieteni etc … Deci, ce imi doresc pentru fiecare din noi: sa fim naturale, sa fim libere!
Aveti si un logo foarte frumos, intr-un spatiu cald in zona Primaverii, pe strada Alexandr Sergheevici Puskin nr. 1. Cine s-a ocupat de amenajare? Eu am facut deja cunostinta cu Copacul Vietii ????. Chiar asa: cat de importanta este locul sau zona pentru un astfel de business?
Locatia / adresa este foarte importanta. Pre-stabileste un standard de calitate.
Am ales si un design interior diferit: natura este prezenta peste tot! Si aceasta pentru ca am dorit sa aducem elementul de relaxare care lipseste din alte clinici de profil. Timpul la noi incetineste si ajutam pacientii sa ia o pauza din cotidian.
Insa pacientii nu se intorc doar pentru adresa sau pentru design. Pacientii se reintorc si ne recomanda datorita rezultatelor obtinute in urma serviciilor prestate in clinica, se reintorc pentru ca i-am obisnuit cu un standard ridicat de profesionalism, de la intrare in clinica pana la obtinerea rezultatelor mult dorite (chiar daca inseamna sa asistam pacientul cu indrumari de a consulta un medic specialist sau alte categorii de servicii in functie de necesitati). Si DA, asa cum ai spus totul se desfasoara sub atenta ocrotire a “copacului vietii”. Invitam si cititorii sa ne viziteze si sa il descopere. ????
Diana Scripcaru, spune-ne ce presupunea dezvoltarea unei astfel de afaceri? Dincolo de investitiile in spatiu, aparatura sau training?
…..