Bun găsit, Dragoş Dumitraşcu! Ne bucurăm să te cunoască şi cititorii noştri.
Bun găsit! Mulţumesc frumos pentru invitaţia de a dialoga şi de a mă cunoaşte pe mine şi business-ul meu. Despre mine las să se vorbească prin ceea ce fac, însă dacă ar fi să menţionez câteva detalii, aş spune că mă consider o persoană ambiţioasă, comunicativă, sociabilă şi perseverentă în a-şi atinge ţelurile. Încerc să găsesc timp în fiecare zi pentru a păstra un echilibru şi o balanţă între business şi timpul acordat familiei.
În mare parte, afacerile sunt asociate cu managementul masculin, chiar dacă doamnele se lupta să câştige teren în mediul antreprenorial. Dar în cazul tău, putem spune că este un business 100% masculin? Când spui bărbaţi puternici, spui maşini scumpe?
În general, industria auto a fost cu precădere destinată bărbaţilor, însă în ultimii 10 ani observăm o creştere a doamnelor ce activează cu succes în această industrie şi de ce nu şi a doamnelor care doresc să îşi achiziţioneze singure maşinile pe care şi le doresc. Avem inclusiv noi la showroom-ul Privilege Automotive colege care se ocupă de marketing şi de vânzări şi din ce în ce mai multe cliente care cumpără maşini premium luxury. În ceea ce priveşte asocierea între bărbaţi puternici şi maşini scumpe nu putem generaliza această idee, însă pot fi şi exemple de bărbaţi de succes care au ca extensie a personalităţii lor şi poate ca rezultat al unui business bun şi achiziţia unor maşini puternice.
Dragoş Dumitraşcu, spune-ne de ce Privilege? De unde vine numele şi ce clasă de maşini reuneşte showroom-ul?
Showroom-ul nostru oferă pe lângă o gamă extinsă de maşini premium luxury şi un pachet complet de servicii adiacente, fiind un business construit în jurul dorinţelor şi nevoilor clienţilor noştri. Denumirea de Privilege Automative a fost concepută ca urmare a faptului că noi oferim maşini şi servicii premium şi implicit şi clienţii noştri sunt clienţi premium. Aşadar, atât noi ca dealeri cât şi clienţii noştri, consider că suntem “privilegiaţi” în a face business de calitate împreună.
Cu ce provocări vine la pachet un astfel de business?
E foarte greu de spus că există business perfect şi ca şi alte business-uri şi noi întâmpinăm provocări diverse. Pe lângă provocările generale din ultimii ani, cum ar fi pandemia sau situaţia conflictelor internaţionale, întâlnim şi provocări interne, de exemplu, acelea de a aduce oameni cu experienţă, colegi sau colaboratori cât mai orientaţi către business în departamentul nostru de vânzări.
Ce maşini prefera românii?
Românii sunt oameni pasionaţi de maşini premium, bine opţionate şi în general au pus mereu accent pe ce maşini conduc. În continuare, în preferinţele de achiziţii regăsim SUV-uri premium, sedanuri luxury, dar şi maşini super sport pentru pasionaţi.
Spuneam la început că maşinile sunt asociate cu domnii. Ştiu că sunt şi doamne care se simt excelent la volan. Care este clientul ideal – femeia sau bărbatul?
Nu putem spune că există client ideal femeia sau bărbatul. Deşi un procent de aproximativ 60% din clienţii noştri sunt bărbaţi, noi ca showroom colaborăm bine atât cu domnii cât şi cu doamnele ce doresc maşini premium luxury cu servicii complete la costuri competitive.
Ce ar trebui să ştim dacă ne dorim o maşină de lux? Ce soluţii de finanţare avem la dispoziţie?
La Privilege Automotive punem un mare accent pe soluţiile de finanţare şi am acordat o mare atenţie acestui departament şi pentru faptul că am o experienţă acumulată de peste 15 ani în domeniul finanţărilor de tip leasing&credit. Prin partenerii noştri de renume din piaţa de leasing şi bancară, oferim soluţii extensive şi complete de finanţare, ce îmbină aproape toate tipurile de finanţare existente, oferind servicii de cea mai înaltă calitate tuturor categoriilor de clienţi persoane juridice, persoane fizice sau persoane fizice autorizate.
Ce tip de servicii reuneşte afacerea lui Dragoş Dumitraşcu, dincolo de vânzările auto?
Pe lângă soluţiile de finanţare prezentate mai sus, oferim zic eu întreaga gamă de servicii destinate acestui tip de business:
- serviciul de achiziţie şi livrare de autoturisme personalizate pe comandă;
- serviciul de buy back pentru cei care vor să îşi schimbe maşinile pe care le deţin cu maşinile mult visate;
- servicii logistice şi de consiliere la înmatriculare şi asigurare;
- servicii de transport şi livrare în toată ţara;
- garanţie dealer/ producător pentru fiecare autoturism livrat.
De unde achiziţionaţi maşinile pe care le vindeţi ulterior?
Pentru a putea oferi maşini şi servicii premium, selectam foarte atent furnizorii cu care colaborăm, lucrând cu cele mai mari companii de leasing operaţional din Europa pentru maşini premium mai rulate şi cu dealeri de renume pentru maşinile luxury. Alegem maşini fără probleme în istoric şi cu mentenanţă, service şi kilometraj certificat, pentru a putea oferi la rândul nostru o garanţie pentru autoturismele livrate.
La ce perioadă de timp ar trebui să ne schimbăm maşina?
Fie că vorbim că vorbim de maşini noi sau maşini premium dar rulate, cred că perioada cea mai bună de a schimba şi a face o nouă achiziţie este între 12 şi maxim 36 luni de la achiziţia maşinii actuale. După 36 de luni consider că deprecierea este una destul de mare, iar maşinile nu mai beneficiază de garanţie dealer/ producător şi atunci cred că ar trebui făcută o nouă achiziţie.
Ce spune maşina pe care o conducem despre noi?
…