In urma cu cateva zile, Cle de Peau Beaute a sustinut o conferinta de presa internationala, pentru a anunta noua imagine a brandului – Felicity Jones si relansarea brandului prin intermediul unei campanii internationale. Felicity Jones intruchipeaza ADN-ul marcii: inteligent, fara compromis si rafinat. Pasiunea ei si dedicatia fara compromisuri in ceea ce priveste meseria ei, este ceea ce ii face o personalitate aspirativa; o femeie care a avut un impact asupra lumii si a celor din jurul ei.
Cle de Peau Beaute a transformat Hotel Bel-Air intr-o expresie de stralucire si lumina pentru a sarbatori anuntul ca Felicity Jones este noua imagine, impreuna cu campania de primavara – vara din 2018 in media, pe plan digital, social si traditional.
[blockquote]Sunt onorata sa colaborez cu Cle de Peau Beaute pentru relansarea acestui brand de lux in lume. Exista multa personalitate si inteligenta in spatele acestui brand si al produselor,[/blockquote]
a declarat Felicity Jones.
Cle de Peau Beaute (care inseamna Cheia pentru frumusetea pielii), ajuta la deblocarea puterii radiante a femeii cu cele mai rafinate produse de ingrijire a pielii si machiaj din lume, provenite de la laboratoarele proprii din Tokyo. Produsele pe care s-a concentrat brandul pentru campania primavara vara 2018 sunt serum suprem (produs nou), ruj (cu noi nuante), gloss radiant de buze (nou), baza de machiaj, corector si o creme de re-energizare – un produs iconic al brandului, o crema care creste radianta pielii.
[fullwidthimage photourl=”https://famost.ro/wp-content/uploads/2018/01/ruj-2018-Cle-de-Peau.jpg”]
Cle de Peau Beaute este una dintre cele mai prestigioase marci de ingrijire a pielii si machiajului din lume si marca de lux de top din Japonia. Disponibil in treisprezece tari (Japonia, China, Hong Kong, Taiwan, Coreea de Sud, Malaezia, Thailanda, Singapore, Vietnam, Indonezia, Statele Unite ale Americii, Canada si Rusia), are o reputatie mondiala a excelentei.