Flori Stoian, prezentatoarea emisiunii Business la Superlativ, vorbeste despre cariera.
Cum apare ideea unei emisiuni de afaceri la o televiziune online?
Business la Superlativ a implinit un an de existenta. In teorie, sunt multe aspecte care m-au directionat catre aceasta emisiune; de la profesia mea de economist la pasiunea pentru comunicare si promovare a afacerilor romanesti. Practica s-a produs intr-un mod rapid si expres (expres, un alt cuvant care imi caracterizeaza activitatea). Am vazut imagini din platoul televiziunii A7 si imediat ne-am conectat. Mi-a placut mult ideea de online si faptul ca prin aceasta televiziune se promoveaza informatia curata, de calitate, rupta total de ceea ce inseamna televiziunea de astazi. Apoi, oamenii care fac parte din proiect sunt calzi, cu valori si principii cu care eu m-am identificat. Si chiar pot spune ca avem rezultate excelente: de curand am obtinut licenta CNA si vom putea intra in casele oamenilor, dincolo de sfera online, cu un continut generalist. E un proiect ambitios, care creste rapid si frumos. Motiv pentru care voi mai prezenta o emisiune de lifestyle: Smart Life, un program ce va fi difuzat duminica seara. In cadrul acestei emisiuni o vom avea alaturi de noi in cadrul rubricii ,,Stil de vedeta’’ pe Daniela Sala care ne va da multe sfaturi referitoare la tendinte, dar si va aduce in atentia publicului larg, diferiti artisti prezentandu-le stilul vestimentar.
Revenind la Business la Superlativ, va pot spune despre proiect ca prezinta cei mai importanti antreprenori din Romania si reda agenda celor mai importante evenimente de business, intre care si evenimentele Elite. In acest prim an de emisiuni, ne-au fost alaturi nume importante precum: Andreea Marin, Mihaela Geoana, Veronica Savanciuc, Ioana Arsenie, Radu Florescu, Mircea Turdean sau Catalin Botezatu.
Legatura ta cu lumea de business este una mai veche?
Da, incepe in presa prin 2013, la televiziunea The Money Channel si a continuat cu proiectele mele de antreprenoriat, sub marca Express Bussiness, unde am alaturat personalitati din multe domenii de activitate si servicii de consultanta in afaceri.
Si cu moda ai o legatura puternica? Din ce perioada?
O, da! Mai ales cu moda. E una foarte veche, de un deceniu si jumatate. Aveam 12 ani, cand tatal meu m-a indrumat sa urmez cursurile unei scoli de modeling. Dar eram atat de mica si aveam scoli de urmat, asa ca apetitul meu pentru fashion a aparut mai tarziu. Pe la 16 ani, am inceput sa defilez in emisiunile Corinei Danila, unde prezentam creatii romanesti. Cred ca de aici am prins microbul pentru televiziune. Citeam mult despre fashion, dar mult despre industrie si mai putin despre tendinte. Din 2013, cum spuneam mai sus, a intrat in viata mea profesionala 100% Fashion, singura emisiune de fashion-business din Romania. A fost un moment excelent pentru mine: imbinam pasiunea pentru moda cu notiuni de business ai activam la o televiziune cu prestanta. Nici ca se putea mai bine. Si acum, din cand in cand, mai creez cateva tinute pentru mine. E o alta pasiune.
Moda mi-a creat un algoritm de existenta. Mi-am dat seama de acest fapt in 2015, cand a aparut colaborarea de imagine cu Avanti Furs, o companie greceasca de blanuri, prezenta si in Romania, in cadrul The Grand Avenue. Colaborarea cu Avanti este una de suflet si ma determina sa ma implic in acest business, dincolo de pozitia mea de Ambasador. Particip alaturi de oficialii companiei, la pozitionarea acestui brand pe piata de lux din Romania. Spre exemplu, in decembrie, vom aniversa 18 ani de Avanti Furs Romania. Vom marca acest eveniment, prin intermediul unui festival de cumparaturi, ce se va desfasura in perioada 5-7 la Marriott. Va fi un eveniment unic, prin care vom oferi sute de produse la preturi de producator. Conceptul acestui eveniment este o dovada clara de multumire pentru clientii nostri. De cand lucrez cu Avanti, inteleg mult mai bine consumatorul si piata produselor de lux. Creativitatea cu care combin produsele Avanti Furs in campanii foto, a schimbat multe perceptii cu privire la modurile in care se poarta blana; si chiar exista diversitate: de la tinutele sport la cele de covor rosu, o femeie care poarta blana nu poate trece neobservata.
Eu am crescut cu moda si impreuna am creat suportul pe care eu sunt pozitionata astazi. Dar nu mi-a scapat din vedere ideea de business.
Care sunt planurile tale profesionale?
Invat sa ma adaptez timpului si lucrez cu rabdare la urmatorul nivel al propriei afaceri. Vor exista surprize si pe acest plan!
Autor: Daniela Sala