Cresterea constientizarii tuturor pentru a se concentra asupra prezentului, de dragul viitorului. Acesta este obiectivul GIVE A FOKus, hub-ul durabil al WHITE sub directia artistica a lui Matteo Ward si parteneriatul LIFEGATE media. Astazi, aceasta numire s-a extins atat de mult, incat acum ocupa noua locatie din Tortona 31 | Ex Carrozzeria si este impartit in cinci domenii tematice: Water, Chemicals, Climate Change, Waste, People, in care este analizata relatia dintre moda si productia durabila.
In aceasta editie a WHITE GIVE A FOKus, decis, in colaborare cu o serie de parteneri de prim rang, sa ne concentram pe adevar si pe fapte din spatele cuvantului „durabilitate”, analizand tema din mai multe perspective, astfel incat sa ofere cateva raspunsuri clare atat pentru persoanele din interior, cat si pentru utilizatorii finali
– Matteo Ward
Fiecare sectiune este combinata cu un protagonist de prim rang: Apa cu Boyish si o instalatie speciala, un proiect special realizat de targ; Produse chimice cu ANALYTICAL GROUP; Deseuri cu Econyl, printre jucatorii italieni care au revolutionat moda la scara globala prin intermediul unui proces de pionierat pentru reciclarea si reutilizarea nylonului in termeni de economie circulara. Instalatia artistica Get in Sync People, proiectata de studioul imersiv DrawLight, introduce zonele dedicate explorarii temelor de trasabilitate a lantului de productie si impactul sau social asupra lucratorilor din sectorul textil: Trasabilitatea cu Albini Group, Oritain si Supima, cu o tehnologie inovatoare pentru trasabilitatea bumbacului; People with Fashion Revolution, pentru a-i sensibiliza atat pe cei implicati in ciclul de productie, cat si utilizatorii finali in ceea ce priveste transparenta: productie si achizitie.
Info&foto : image.net