• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Frumusete

Greenwashing si ce ar trebuie sa stii

famost
27 martie 2020
3 minute de citit
greenwashing nu este vizibil pentru ca printre primele tale griji nu se afla citirea etichetei sau a altor informatii care se gasesc.

Greenwashing si sustenabilitatea au intrat in atentia publicului, oamenii devenind din ce in ce mai constienti de produsele alese spre cumparare. Dar cererea crescuta pentru produse naturale si eco-friendly, aduc si informatii vagi din partea producatorilor cu privire la absolut tot ce este implicat in procesul de producere acestora. Termenul de „greenwashing” vine de la „whitewash” si se refera la calitatile verzi ale produselor: ecologic, sustenabil, natural, organic sau regenator, toate acestea gasindu-se pe eticheta lor si in reclamele care le scot in evidenta.

De cele mai multe ori, greenwashing nu este vizibil pentru ca printre primele tale griji nu se afla citirea etichetei sau a altor informatii care se gasesc. Partea cea mai interesanta este aceea ca greenwashing-ul nu contravine legilor, existand branduri care fac eforturi mari pentru a fi cat mai constiente de tot ceea ce inseamna ECO, dar in acelasi timp, exista si o tendinta de manipulare a consumatorului.

Termenul „greenwashing” este cunoscut si ca „the green screen” si este un termen inventat in anii ’80 de catre ecologistul Jay Westervelt, care povestea cum anumite hoteluri isi incurajau invitatii sa refoloseasca prosoapele, pentru a ajuta la salvarea mediului inconjurator, in timp ce nu faceau niciun efort pentru reducerea propriei energii. De atunci, multe firme mai mari sau mai mici au folosit tactici asemanatoare pentru ademenirea clientilor ingrijorati de mediul inconjurator. In 2009 un fast food a schimbat culorile logo-ului tocmai pentru a demonstra anagajamentul lor vizavi de resursele naturale.

A identifica/demasca acest lucru reprezinta ceva usor de zis, dar dificil de realizat. Inainte de toate, cuvantul „natural” nu are o definitie bine conturata si acceptata, iar lipsa unor reglemantari legale care sa sustina cresterea cererii de produse organice, verzi, curate, nu este ceea ce asteapta cumparatorii care ofera si mai multi bani si doresc sa primeasca conform asteptarilor. Mai mult decat atat, termenul „organic” are si mai multe lacune in domeniul beauty comparativ cu cel alimentar; in traducere, acest lucru inseamna ca, daca un produs are un procent de elemente organice, poate fi etichetat ca atare. In mod similar, acest lucru se intampla si in cazul termenului de vegan si a conotatiilor sustenabile. Cerinta elementara pentru ca un produs sa fie considerat vegan, este ca acela sa nu contina extracte de origine animala sau subproduse, nici in ingrediente sau in procesul de productie. Stilul de viata vegan include si evitarea cruzimii fata de animale si exploatarea lor, inclusiv testarea pe ele. Cu toate acestea, nu se tine cont de uleiul de palmier, responsabil pentru aproximativ 8 procente din defrisarea globala, intre 1990 si 2008.

In mare parte, este foarte bine sa consumam ingrediente naturale, sa fim responsabili in acest sens, dar, daca produsele vin in cutii cu bile de polistiren si au plastic de unica folosinta, deja responsabilitatea este a consumatorului. Si conform unor studii, mai bine de jumatate din persoanele care folosesc astfel de produse, nu le recicleaza asa cum trebuie.

Iar daca vrei sa fii eco friendly, iata ce trebuie sa stii!

  • Alege sticla in detrimentul plasticului si fa-ti timp sa intelegi cum se recicleaza. Dupa ce ai folosit produsele, asigura-te ca le-ai curatat corespunzator, inainte de a le arunca/ refolosi/ recicla!
  • Cumpara produse care sunt ambalate in materiale reciclabile pe scara larga, cum ar fi cele din polietilena tereftalat (PET) si carton, un alt mod de a ajuta planeta. Mai mult, ai si posibilitatea (o tendinta in continua crestere) sa cumperi de la branduri care ofera servicii de reincarcare sau au ambalaje reutilizabile. Partea si mai buna aici este aceea ca, de obicei, cand mergi la ei in aceste scopuri, te poti bucura de diverse bonusuri sau reduceri!
beauty ingrijire organic sfaturi stil de viata
Distribuie
Articolul precedent

Cum sa te imbraci la locul de munca

Urmatorul articol

Oscar si Tanti Roz-premiera transmisa LIVE Vineri 27 martie

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Sanatate

Durerile de cap-cauze & remedii

Stiri modelling

EKFW a adus in Romania moda pentru toata lumea

Stil de viata

Meditatie-beneficii si sugestii

Aplicatia Famost
Instagram
our #march 2023 #magazine #covermagazine #photogra our #march 2023 #magazine #covermagazine #photography #blackandwhitephotography with #succes #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18199073161221846 Instagram post 18199073161221846
All about #architecture and #decoration in our #ma All about #architecture and #decoration in our #march #magazine #covermagazine with #thinkbig #quotes with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
#thing #big with our #special #march #magazine #co #thing #big with our #special #march #magazine #covermagazine #photography #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose #follow the #right #direction in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18264996658135207 Instagram post 18264996658135207
our #special #march #cover #magazine #covermagazin our #special #march #cover #magazine #covermagazine #blackandwhitephotography #thing #big with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Urmareste-ne!
Ti-ar mai putea placea
Cu siguranta veti gasi si in editia de noiembrie 2022 a revistei Famost articole utile din domeniile pe care le abordam, astfel ca, pana la urmatoarea intalnire, va transmitem cele mai bune ganduri si sa aveti parte de zile cat mai frumoase!
Revista Famost

Revista Famost noiembrie 2022

2 minute de citit
29 octombrie 2022

Revista Famost noiembrie 2022 a ajuns la numarul 104 si marcheaza sfarsitul de toamna al anului 2022, un an agitat si din nefericire dificil pentru multi dintre noi. Cu toate acestea, asa cum veti vedea si in aceasta editie, avem oameni care au o stare de spirit mereu pozitiva, care isi doresc mai mult de …

Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile.
Revista Famost

Revista Famost august 2020

3 minute de citit
26 iulie 2020

Descarca GRATUIT revista AICI sau VIZUALIZEAZ-O dupa urmatorul alineat! Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile. Ne bucuram sa ne reintalnim sanatosi, cu o stare de spirit buna, intr-o perioada in care, cel putin la noi, nimic nu pare sa se schimbe. Doar sa …

recomandari-parfumuri-2015-2016
Shopping

Parfumuri recomandate

1 minut de citit
10 decembrie 2015

Michael Kors Eau de Parfum in Glam – este suficient sa te dai cu acest parfum, pentru a te simti plina de farmec, prin intermediul notelor ademenitoare de jasmine si dulci de cassis. Unul dintre cele mai fermecatoare parfumuri avand note de bujori si piele (suede) in Jo Malone Peony & Blush Suede Cologne. Salvatore …

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!