Cele mai promitatoare nume de pe scena creativa din China vor fi protagonistii din Florenta cu proiectul special GUEST NATION CHINA, promovat de Fondazione Pitti Immagine Discovery in colaborare cu Shanghai Fashion Week cu ocazia Pitti Immagine Uomo 96. 11 designeri vor fi protagonistii selectati sa-si prezinte colectiile in Fortezza da Basso – in locatia Grotte, insotita de o serie de evenimente si proiecte speciale.
GUEST NATION CHINA este un proiect cuantificat de Labelhood, incubatorul de moda al designerilor in curs de dezvoltare si unul dintre cei mai inovatori comercianti cu amanuntul din China si sustinut de TMALL, Converse, Florentia Village, GXG, Huili, Hong Mian, Neos.
Numele liderilor participanti la GUEST NATION CHINA sunt: 8ON8, DANSHAN, FIXEXED STUDIOS, JUNWEI LIN, PERCY LAU, PRIVATE POLICY, PRONOUNCE, SAMUEL GUIN YANG, THE FLOCKS, STAFFONLY si untitlab ®.
Proiectul va atinge apogeul cu un spectacol de moda de la PRONOUNCE, un brand al designerilor Yushan Li si Jun Zhou, care va prezenta pantofii Converse Jack Purcell deconstruiti pe pista – si cu expozitia de fotografie a lui Leslie Zhang, unul dintre cei mai apreciati fotografi de moda din China, organizat de Dan Cui (la Spazio Grotte).
Guest Nation este una dintre initiativele principale ale Fondazione Pitti Immagine Discovery pentru a explora noi scenarii in moda de astazi, cu un coeficient creator ridicat. China a devenit una dintre cele mai fertile si dinamice teritorii la nivel mondial pentru experimentarea modei: de aceea am decis impreuna cu partenerii de prestigiu care ne insotesc in acest proiect sa prezentam unsprezece dintre cele mai inovatoare branduri chineze catre cumparatori si presa internationala.
afirma Lapo Cianchi, secretar general al Fondazione si director Communications si Special Projects al Pitti Immagine.
Despre numele prezente la Guest Nation China
8ON8
Cu studiile de la London Fashion Institute, designerul Gong Li a primit bursa Grand Prix LVMH. In timpul London Fashion Week, colectia sa – toamna iarna 2017 – a primit aprecierea unanima a unor nume precum Sarah Mower si reviste precum BoF. In 2017, Gong Li a lansat marca 8ON8 pentru barbati, bazata pe o pasiune pentru croitorie, cu o mare traditie, combinata cu o viziune personala si o cultura a tineretului. Brandul combina cu indemanare mestesugul si interpretarea moderna, intr-o interconectare continua intre imbracamintea clasica masculina, stilul stradal de zi cu zi si imbracamintea de afara.
DANSHAN
Danshan este un brand de imbracaminte masculina in devenire, care isi ia numele de la designerul chinez Dan si designerul Shan din Hong Kong. Dupa ce a absolvit Centrul Saint Martins in 2012, duo-ul a lucrat ceva timp in industria modei inainte de lansarea propriului brand. Danshan se prezinta ca o explorare personala a evolutiei dinamicii de gen si a relatiei cu moda.
FFIXXED STUDIOS
Ffixxed Studios a fost fondata in 2010 de catre directorii creativi Fiona Lau si Kain Picken. Marca face imbracaminte si obiecte care raspund, se adapteaza si inspira regimurile in schimbare ale vietii contemporane. Prioritizand miscarea si deschiderea atat din punct de vedere conceptual, cat si din punct de vedere material si functional, Ffixxed Studios propune o simplificare, accentuata de croieli moderne si o estetica fluida, eclectica. Colectiile sunt prezentate in saptamanilor de moda de la Tokyo, Paris si Shanghai si sunt disponibile prin retaileri selectati la nivel international.
JUNWEI LIN
Junwei Lin este un designer a carui viziune este caracterizata printr-un „romantism neglijent”. La varsta de 15 ani, Junwei a parasit China natala, pentru a trai si sa studia in Australia, Marea Britanie si SUA, absolvind College of Fashion din Londra, in Ma la Parsons NY. Prin deconstructia si regandirea imbracamintei traditionale pentru barbati subliniate de idealurile ei romantice, pe langa dorinta de a adopta o abordare a imbracamintei pentru femei, Junwei spera sa realizeze o definitie mai nuantata a imbracamintei pentru barbati.
PERCY LAU
Percy Lau patrunde prin granitele naturii ochelarilor. Brandul a fost infiintat in Hong Kong in 2013. Fondatorul Percy Lau a fost cel mai tanar castigator al premiului YKK International Support Talent 2013. Ochelarii Percy Lau nu sunt doar accesorii, ci va invita sa explorati lumea dintr-o perspectiva neobisnuita, sa dezvoltati noi modalitati de intelegere a personalitatii noastre. Cu ideea ca creatia este o dovada tangibila a frumusetii care exista inainte si dupa noi. Inspiratia priveste existenta lucrurilor, iar inventia este pur si simplu o acumulare a ceea ce este deja in creatie.
PRIVATE POLICY
Fondat in New York de Haoran Li si Siying Qu, brandul include cultura tanara din NYC in ADN-ul sau si este inspirata de evenimentele contemporane: de la fenomene sociale si politice la probleme de mediu. Tematica sociala este prezenta si dezbatuta in mod temeinic in fiecare parte a colectiilor: forme, materiale, detalii, campanii, design de prezentare. Private Policy este conceputa pentru cei care iubesc moda si au grija de lume. In acest fel, granitele sistemului de moda sunt daramate cu curaj: intre barbati si femei, intre moda de inalta clasa si stilul stradal, dar si intre moda si lume.
PRONOUNCE
PRONOUNCE este o marca infiintata in 2016 de catre Yushan Li si Jun Zhou, cu sediul in Milano si Shanghai. Yushan a absolvit MA Fashion din Central Saint Martins in 2015 si a lucrat in YEEZY dupa absolvire. Jun a lucrat la Ermenegildo Zegna inainte de absolvirea London College of Fashion si Istituto Marangoni, ambele de imbracaminte masculina. PRONOUNCE a fost nominalizat la Woolmark Prize International din 2017, finalist „GQ Presents” in 2017 si castigator ” The Latest Fashion Buzz” la Pitti Uomo 91. Ambii fondatori sunt de asemenea in Forbes „30 UNDER 30” 2017 si 2018 in lista finala. Ei isi prezinta noile lor colectii London Fashion Week Men in cadrul programului oficial.
SAMUEL Gui YANG
Yang a crescut in Shenzhen, China, inainte de a se muta in Marea Britanie in 2006. A inceput sa studieze la Central Saint Martins in 2009 si a obtinut o diploma in moda in aprilie 2015. Interesul sau, dezvoltat dintr-un fundal al artelor plastice, este puternic catalizat de forma umana. Pasiunea sa pentru moda se concentreaza asupra modului in care el permite contactul sau apropierea de corp, mai evident decat alte mijloace artistice. Yang a creat un studio de design multidisciplinar cu sediul la Londra. Prin acest atelier el exploreaza, exprima si propune idei folosind diferite instrumente: imbracaminte, obiecte si printuri.
STAFFONLY
Shimo Zhou si Une Yea au fondat brandul Staffonly dupa ce au absolvit in 2015. Scopul Staffonly este intotdeauna curios si plin de umor, dar mai presus de toate nu se teme sa treaca frontierele si sa exploreze partea necunoscuta a lumii. Marca se angajeaza sa creeze colectii bazate pe concepte sharp si materiale inovatoare. Designerii urmaresc sa ajunga la o noua atitudine si o revolutie in cazul imbracamintei traditionale a barbatilor.
FLOCKS
The Flocks a fost infiintat in 2016 de catre designerul chinez si promotorul de design Nan Lang. A adunat un grup de tineri care urmaresc o viata simpla si pura pentru a proiecta imbracaminte zilnica, accesorii si obiecte pentru oameni la fel ca ei insisi. Fiecare anotimp al inspiratiei de design al The Flocks este inspirat din atitudinea tinerilor fata de viata si implica mai multi designeri din generatia tanara. De asemenea, The Flocks a organizat experienta design-ului si au inregistrat procesul prin fotografii, clipuri video si reviste, care au reprezentat imaginea tinerilor.
untitlab ®
untitlab® este o platforma creativa dedicata incaltamintei si accesoriilor de moda fondata de designerul de incaltaminte Sans in colaborare cu designerul de arta vizuala Tian Cai si directorul operatiunilor comerciale Justin Zen. Brandul cauta etapele intermediare ale procesului creativ, depasind limitele si atingand unitatea organica prin experimentarea materialelor si siluetelor. Toate acestea cu ideea de a oferi noi posibilitati in contextul optiunilor de moda si consum. untitlab ® ia numele de la artisti care nu dau un titlu lucrarilor proprii si invita publicul sa participe activ la definirea scenariilor de utilizare individuala.