• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Brand

IE Clothing

famost
14 iunie 2018
6 minute de citit
Se inteleg foarte bine chiar daca sunt firi opuse, creeaza impreuna lucruri minunate si autentice: Iulia Ghenea si Emilia Tudoran, adica IE Clothing.

Se inteleg foarte bine chiar daca sunt firi opuse, se respecta reciproc, creeaza impreuna lucruri minunate si autentice si sunt cel mai frumos intreg cunoscut – dupa cum spun chiar ele! Este vorba despre Iulia Ghenea si Emilia Tudoran, cele doua creatoare de moda care formeaza brandul IE Clothing. Linia creativa, atentia la detalii si orele nesfarsite petrecute in atelier, se concretizeaza in piese vestimentare originale, dorite de orice femeie care isi doreste atentie, care vrea sa se simta feminina si eleganta, exact filosofia de baza a celor doua creatoare de moda. Mai adaugam necesitatea prezentei elementelor caracteristice acestui brand si avem in fata imaginea ideala a femeii autohtone, iubitoare de frumos si senzualitate.

Cum au format acest minunat brand, care sunt principiile care stau la baza lui, care sunt sursele de inspiratie, planurile de viitor, alaturi de multe alte lucruri interesante despre moda, ne vor povesti in continuare chiar Iulia Ghenea si Emilia Tudoran, pe scurt : IE Clothing!


Bine ati venit in paginile noastre! Cum s-au intersectat cele doua partenere de afaceri: Iulia Ghenea si Emilia Tudoran si cum reusesc sa ajunga la un numitor comun in privinta deciziilor si a creatiei?
In urma cu 11 ani, a avut loc prima noastra intersectare a destinelor, fara sa banuim o clipa ca ne astepta un traseu bogat in frumoase experiente de viata, descoperire de sine, cunoastere si dezvoltare.
Ne-a apropiat pasiunea pentru arta si frumos, dar si compatibilitatea si respectul dintre noi au facut sa dezvolte aceasta relatie. Poate e destin, sau poate e pura intamplare, poate e noroc, dar suntem impreuna atunci cand ne este greu si ne sustinem in depasirea obstacolelor. Suntem poli opusi care se atrag fara vreo asteptare si impreuna, suntem cel mai frumos intreg cunoscut de noi. Desigur, si abilitatile de comunicare si lucrul in echipa ne fac sa gandim obiectiv si sa tratam cu seriozitate orice greutate intampinam.

IE Clothing – ce a fost mai intai: numele, dupa care s-a creat filosofia creativa a brandului sau a fost intai filosofia, iar coincidenta initialelor numelor a completat imaginea finala?
Numele ‘’IE Clothing’’ a venit pe parcurs si foarte natural, De parca ne astepta.
A stat inca de la inceputuri sub nasul nostru, dar am fost absorbite de pasiunea si munca noastra, incat i-am dat atentia cuvenita abia dupa concretizarea noastra ca zona de inspiratie, iar coincidenta si potrivirea initialelor o consideram ca fiind un destin descoperit la momentul potrivit. Acest cuvant simplu, ‘’IE’’, este plin de insemnatate, de valori si istorie si este ca o emblema pentru noi, pe care o purtam cu mandrie.

Cand a fost creat brandul IE Clothing? Oferiti-ne cateva informatii, o scurta istorie, biografie…
Am urmat cursurile de design vestimentar la Liceul de Arta Marin Sorescu, din Craiova, sub indrumarea Dnei Prof. Lidia Margelu, urmand ca apoi sa absolvim Facultatea de Arte Decorative si Design, din Bucuresti, sectia Design Vestimentar, precum si Masteratul, in cadrul aceleasi facultati.
A inceput totul ca proiect comun de disertatie, acesta fiind temelia de la care am pornit la drum in aceasta directie. Sub indrumarea stricta, plina de rabdare si intelegere a Doamnei Prof. Univ. Dr. Paula Barbu, un om plin de energie si informatie, o enciclopedie in materie de tipare, volum, croiuri si culoare, am pornit cu un elan creativ, descoperind urcusuri si coborasuri, pana la finalizarea proiectului. Cu toata modestia, frumusetea “Traseului” a fost pe masura rezultatului, iar de aici – voi puteti trage singuri concluzia.

De unde atractia pentru moda si creatiile vestimentare? Au existat influente din familie, din partea prietenilor sau pur si simplu asta ati simtit ca va doriti sa faceti?
Iulia: in cazul meu este clar o mostenire de familie, bunicii lucrand in acest domeniu in trecut, ulterior, acest talent a fost mostenit si de mama mea. Mi-au transmis involuntar un interes pentru desen, tesaturi, tipare si haine, prin pasiunea, dedicarea si seriozitatea cu care tratau acest subiect.
Emilia: sunt mandra de talentul pe care il avea atat la desen, cat si in mestesugul artei, bunicul meu, lucru ce m-a determinat foarte tare sa urmez un liceu de specialitate, dragostea pentru design, venind pe parcurs.

Aveti fiecare roluri bine definite sau va ocupati de toate lucrurile impreuna, fie ca vorbim de creativitatea propriu zisa, promovare, marketing, etc?
Rolurile sunt simple si au fost inca de la inceput foarte bine stabilite, dar venind natural, in functie de abilitatile fiecareia dintre noi. Capitolul creativ il stapanim cel mai bine. Aici totul merge ca pe roate, inca de la documentare, schite, stabilirea detaliilor tehnice, tipare, croit, cusut si migala de a condimenta fiecare piesa in parte cu detaliile pretioase si caracteristice brandului. Sarcinile tehnice le-am preluat din mers si am invatat sa “citim” croitoria de la numerosi oameni valorosi.
Totul functioneaza intr-o continua consultare si sfatuire, chiar daca avem lipsuri pe partea de marketing; invatam din mers cu pasi mici, dar siguri.

Cum arata femeia care imbraca IE Clothing? Caror tipologii feminine va adresati?
Pentru noi nu exista femeia puternica si independenta ca un criteriu de baza. Mica noastra experienta in acest domeniu, ne-a aratat si ne-a invatat ca femeia isi doreste atentie si asta va cauta mereu, fie ca poarta o rochie de seara, blugi sau o fusta conica la birou. Dar cu siguranta, femeia care poarta o data produsul nostru, isi va dori sa revina, pentru ca ele, prin croiul si echilibrul volumelor impunatoare, ii dau femeii increderea de care are nevoie, iar eleganta, feminitatea si pretiozitatea, o vor pune mereu in centrul atentiei.

Aveti anumite piese vestimentare foarte complexe in care impletiti stilul traditional romanesc, cu elemente clasice dar actualizate, cu influente victoriene si totusi, LOOK-ul per ansamblu pare foarte aerisit, confortabil… cum se reuseste acest lucru? Care sunt elementele cheie?
Unde-s doi, creativitatea creste si cresc si sansele de a vedea in perspectiva si nu subiectiv, produsul in sine.

Cum decurge procesul de creatie a unei piese vestimentare de la idee, pana la final? Care este cea mai placuta parte?
Pasii sunt aceiasi intotdeauna: avand deja sursa inspirationala ce da curs imaginatiei noastre, urmeaza schitele de idee, fiecare cu viziunea ei si directia in care vrea sa ajunga. Facem o selectie a celor mai reusite idei si le stabilim detaliile tehnice si tesaturile cele mai potrivite, ca ulterior, Emilia sa realizeze tiparul si sa croiasca, aceasta parte din realizarea produsului fiindu-i foarte draga ei, apoi urmand sa fie cusut la masina de mine sau de ea, probat si finisat si nu in ultimul rand, partea mea preferata de a adauga sarea si piperul in doze de perle, margele, bentite crosetate etc., un adevarat ritual pentru mine. Partea cea mai placuta este atunci cand realizezi ca in fata ochilor schita a prins viata. Tot procesul in sine este important, dar placut si diferit de la produs la produs.

Care sunt sursele de inspiratie: natura, oamenii, trebuie sa fiti intr-un anumit mediu, ambient, pentru inspiratie? Sau inspiratia poate fi un proces mai usor decat pare?
Inspiratia inseamna pentru fiecare altceva. Ne-am educat sa functionam intr-un anumit fel, dupa anumite reguli impuse de noi sau de organism, si din fericire suntem diferiti cu totii. Inspiratia poate veni din absolut orice. Daca primesti din mediul inconjurator vibratii pozitive incarcate de energie, atunci te afli in starea necesara sa lucrezi la visul tau.
Pentru noi, creatia inseamna un spatiu ‘cald’, primitor, luminos, muzica in fundal, rasete, comunicare si pareri, incercari, esuari, reusite, energie si culoare. Tu iti stabilesti procesul de inspiratie, pentru ca viziunea e la tine.

Care sunt elementele ‘must have’ dintr-o tinuta IE Clothing? Exista vreo piesa vestimentara care sa ajunga la final fara sa aiba un astfel de element?
Elementele ce definesc o tinuta IE Clothing sunt in mod categoric volumul si detaliile pretioase. Aceste elemente ne sunt caracteristice si mereu vor exista deoarece asta ne diferentiaza de ceilalti.

Care este filosofia care va ghideaza in procesul creativ? Aveti un motto sau principii de la care nu va abateti in tot ceea ce faceti legat de brandul IE Clothing?
Creatia vine atunci cand ai bucurii si satisfactii in suflet. Nu exista teorema sau filosofie in procesul creativ. Exista doar niste standarde impuse si profund simtite de noi si atata timp cat le respecti, si rezultatul este pe masura. Noi ne-am impus sa fim creative, originale si sa ne lasam purtate de visul nostru.

Nu concepeti colectie din trecut sau viitoare fara elemente traditionale sau exista si posibilitatea ca, in timp, sa va schimbati stilul?

…

Continuarea interviului o gasiti in Revista Famost – editia aprilie 2018 GRATUITA Aici!

brand designer moda vestimentatie
Distribuie
Articolul precedent

Lucruri de facut pentru nunta ta

Următorul articol

Tendinte aranjat par 2018-2019 sezonul toamna iarna

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Niccolò Pasqualetti, este Guest Designer la Pitti Uomo 108 ce are loc la Florența - Fortezza da Basso, în perioada 17‑20 iunie 2025.
Vestimentatie

Niccolò Pasqualetti, Guest Designer la Pitti Uomo 108

3 minute de citit
13 mai 2025

Născut în 1994, Niccolò Pasqualetti s-a format la Iuav în Veneția, în Belgia și la casa de modă The Row din New York. În Londra a obținut o diplomă de master în îmbrăcăminte pentru femei la Central Saint Martins, în Paris a lucrat în biroul de stil Loewe.

Super Bike înseamnă începerea îndepărtării de nucleul familial apropiat, o experiență de conștientizare fizică și începutul unor noi prietenii, cunoaștere și explorare.
Evenimente

Super Bike Pitti Bimbo 101 merge pe două roți

2 minute de citit
7 mai 2025

Există grădini, un amfiteatru, două piețe triunghiulare, pasaje, poduri și lifturi, un fel de oraș utopic inspirat de Le Corbusier, care include magazine, o bibliotecă, o creșă și o sală de sport.

Detaliat Birou de stil are workshop-uri de stil cu numele "Find your style", care vor fi susține într-o cafenea, prilej de a bea o cafea bună și de a vorbi despre stil & culori …
Vestimentatie

Detaliat Birou de stil cu Andreea Popescu

3 minute de citit
6 mai 2025

Consultantul de culoare este cel care identifică paleta cromatică a clientei, în funcție de culoarea pielii, a ochilor și a părului. În urma analizei cromatice, clienta primește un paletar, cu ajutorul căruia va putea să-și construiască o garderobă în culorile aferente pigmentației ei.

Copyright @ Famost 2024
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!