[dropcap custom_class=”normal”] Trebuie sa ai mult decat un simplu curaj ca femeie, sa intri intr-o lume care pare – doar pare – exclusiv a barbatilor si sa reusesti sa te impui si sa devii un reper in ceea ce numim vestimentatia masculina. Si oricare ar fi calitatile necesare, a lua totul de la zero si a pune pe picioare o afacere si ce este mai important – a o face sa mearga si sa reziste intr-un mediu atat de concurential astazi – acela al hainelor, necesita multa rabdare, educatie, bun gust, viziune. Pe langa acestea, trebuie sa fii pasionat de moda, sa fii tot timpul la curent cu tendintele, sa studiezi piata, sa stii sa-ti promovezi ceea ce comercializezi, sa-ti creezi o imagine impecabila si sa o mentii la standarde ridicate. [/dropcap]
O astfel de femeie – si va asiguram ca are mult mai multe calitati decat cele mentionate anterior! – este Gina Codrescu – manager al magazinului Mister Galati, care este prezenta in editia din octombrie a revistei Famost! In afara de faptul ca se ocupa de aproape tot ce inseamna magazin de imbracaminte masculina, este sotie si mama a unui copil, reusind si facand tot posibilul – in toata aceasta agitatie, sa fie alaturi de familie cat mai mult timp.
Ce inseamna sa gestionezi o astfel de afacere? Exista vreo reteta a succesului? Care sunt prioritatile? – Aceste intrebari ar fi probabil primele care iti vin in minte cand intri in contact cu o afacere de succes. La aceste intrebari, alaturi de altele, a raspuns insasi Gina Codrescu, prin intermediul unui dialog sincer, realist si interesant si pe care, va invitam sa il cititi in continuare.
Buna Gina si bine ai venit in paginile revistei noastre! Pentru inceput, spune-ne ceva despre tine … de unde aceasta pasiune pentru imbracamintea masculina?
Sunt o fire ambitioasa, calda, iubitoare de oameni si animale, sincera. Nu-mi place sa-mi fac planuri de viitor, ci doar sa-mi trasez niste idei dupa care sa ma ghidez.
Iar pasiunea pentru domeniul modei ? Ti-a fost insuflata, ai cultivat-o in timp, ai avut-o de mica … ?
Am fost atrasa dintotdeauna de domeniul modei. Din adolescenta citeam reviste de moda: Elle, Cosmopolitan, Marie Claire, Tabu. Decizia de a ma orienta catre moda masculina a venit in momentul in care m-am decis sa am propriul business.
O intrebare la care s-ar gandi multi: cum e, ca femeie, sa activezi in acest domeniu al barbatilor?
Noi femeile, suntem in general pasionate de moda. Moda masculina nu cred ca este un domeniu destinat exclusiv barbatilor. Asadar a fost nevoie ca eu sa invat mult si am invatat, m-am autoeducat in zona modei.
Au existat situatii neplacute de cand faci acest lucru? Ai fost pusa in ipostaze delicate din partea unor barbati, pe care tu doreai sa ii ajuti?
Nu.
Care este cel mai frumos lucru care s-a intamplat de cand ai deschis acest magazin?
Este o meserie pe care o fac cu placere si ma bucura fiecare client care isi construieste un outfit la noi in magazin, imi place ca avem clienti fideli care revin pentru a-si completa garderoba cu produse care sunt in tendinte.
Care a fost imboldul de a deschide acest magazin acum aproximativ 4 ani?
Acum 4 ani am deschis magazinul din dorinta de a avea propriul business si imi doream sa lucrez in acest domeniu. De atunci, am pus foarte mult suflet si am investit foarte multa pasiune.
Exista o anumita filosofie dupa care functioneaza magazinul? Care sunt principiile?
Nu cred ca se poate numi tocmai o filosofie, dar incercam sa oferim clientilor idei pentru a obtine un upgrade de stil. Nu facem compromisuri in privinta calitatii, chiar daca uneori acest lucru implica costuri suplimentare.
Se poate spune ca Mister Galati este o oglinda a ta, o reflectie a ceea ce esti tu?
Sunt implicata si ma ocup direct de toate etapele, de la aprovizionare la vanzare, discutii cu clientii, sfaturi pentru angazati. Acest lucru reflecta cel mai bine personalitatea mea.
Carui segment de varsta i se adreseaza Mister Galati si care este stilul abordat?
Ne adresam clientilor de aproape orice varsta, fie ca sunt in cautarea unei tinute pentru birou sau pentru un anumit eveniment. Tinem cont intotdeauna de tendinte, de culorile potrivite fiecarui sezon, dar si de gustul clientilor nostri.
Exista posibilitatea sau ai luat in calcul, pe viitor, sa largesti orizontul stilurilor de imbracaminte abordate?
Momentan vreau sa ma concentrez pe ceea ce fac si sa-mi creez un brand cu ceea ce am inceput.
Care crezi ca este, in momentul de fata, cea mai importanta tendinta masculina?
Pantofii sport care pot fi purtati acum si la un costum office, dar si revenirea carourilor marunte in diferite piese vestimentare precum sacou, costum si pantaloni.
[fullwidthimage photourl=”https://famost.ro/wp-content/uploads/2017/12/gina-codrescu-imbracaminte-masculina-galati.jpg”]
Tii cont de tendintele unui sezon sau mergi pe principiul ca important e sa se aseze bine haina?
In functie de client si de stilul fiecaruia alegem tinute care sa-i reprezinte personalitatea, dar si adecvate zonei de referinta. La noi in magazin, se gasesc atat elemente clasice din garderoba masculina, dar si piese must-have ale sezonului.
Ai designeri de moda pe care ii admiri sau pe care ii urmaresti?
Designerul vestimentar Florin Dobre – un om care iubeste meseria lui si care a reusit sa aiba prezentari de moda la Londra si Paris.
Care este motto-ul Ginei Codrescu in tot ceea ce face sau daca nu exista asa ceva, care sunt principiile dupa care ghidezi?
[blockquote]Uneori ai succes … iar alteori inveti[/blockquote]
Stilul tau personal de imbracaminte are si elemente masculine sau nu exista nicio legatura?
Bariera dintre stilul masculin si moda feminina a devenit tot mai subtire. Am in garderoba mea atat camasi albe oversized, cat si sacori office masculine pe care le port in nenumarate moduri.
Cum decurge procesul unei consultante/ discutii cu un client care va calca pragul?
Adaptam tinutele pentru fiecare client, tinand cont de locul unde o va purta, de stil si de aspectul fizic.
Care crezi ca ar fi secretul pentru fidelizarea clientilor?
Mentinerea unui raport calitate-pret excelent.
Cum iti dai seama ce si-ar dori un client sau ce i se potriveste, in momentul in care ajunge la voi?
In primul rand, tin cont de …
Continuarea interviului – GRATUITA in revista Famost-editia octombrie 2017 AICI!