• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Media

Japonia revine la Pitti Uomo in ianuarie 2023

famost
15 decembrie 2022
2 minute de citit
Cu cine revine Japonia la Pitti Uomo. In acelasi timp, managerii unora dintre cele mai importante magazine universale si magazine japoneze si - au confirmat deja prezenta ...

Japonia revine la Pitti Uomo si este din nou printre protagonistii cele mai bune branduri si cu cei mai influenti cumparatori.

Dupa absenta fortata, in ianuarie 2023, Fortress va gazdui din nou designeri si branduri made in Japan, o parte importanta a scenei modei internationale si intotdeauna una dintre cele mai calificate prezente in cercetarea modei. Pe langa aceasta editie, printre participarile internationale speciale se numara si doua proiecte care prezinta un accent pe excelenta modei japoneze: J∞QUALITY FACTORY BRAND PROJECT , care reuneste unele dintre cele mai bune realitati de productie japoneze; si JLIA JAPAN LEATHER BOOTH, o vitrina speciala a marcilor de top din sectorul marochinarii.

Cu cine revine Japonia la Pitti Uomo

In acelasi timp, managerii unora dintre cele mai importante magazine universale si magazine japoneze si – au confirmat deja prezenta, intarind astfel legatura cu una dintre cele mai dinamice si interesante piete. Printre cumparatorii japonezi care sosesc in Florenta se numara Barneys Japan, Beams, Isetan Mitsukoshi, Marubeni, Ships, Takashimaya, United Arrows.

Iata cateva dintre brandurile japoneze care isi vor prezenta colectiile la Pitti Uomo 103: ABCL, Bemberg, Boot Black, Coherence, Duren, D-Vec, Flower Mountain, Fujitaka, Goldwin, Haver Sack, Ikiji, Invertere, Moonstar, Nanamica, Orbium, Subu, The Chino Revived.

J-QUALITY FACTORY BRAND PROJECT

Acesta editie Pitti Uomo se bucura de participarea speciala a J-QUALITY FACTORY BRAND PROJECT, proiectul care reuneste unsprezece companii de productie japoneze certificate J-QUALITY si care, pentru aceasta ocazie a invitat-o pe Yuya Nakata de la brandul POSTELEGANT ca director de design. Intr-un spatiu dedicat acestora in cadrul Futuro Maschile, excelenta maiestriei japoneze va prezenta o serie de piese vestimentare care, din punct de vedere al materialelor, modelelor si cusaturilor, sunt concepute sa depaseasca timp, generatii, diferente de gen si sa fie iubite pentru totdeauna.

Acesta editie Pitti Uomo se bucura de participarea speciala a J-QUALITY FACTORY BRAND PROJECT, proiectul care reuneste unsprezece companii de productie japoneze certificate J-QUALITY.

JLIA JAPAN LEATHER BOOTH

JLIA (Japan Leather and Leather Goods Industries Association), care este implicata in promovarea si dezvoltarea articolelor din piele japoneza din 1986, prezinta la Pitti Uomo „JLIA Japan leather booth”: o participare speciala care aduce sase marci de top in sectorul pielii la Fortezza da Basso, care se caracterizeaza prin calitatea inalta si designul colectiilor. Brandurile protagoniste vor fi: Kado-Press, Kanpekina, Numero Uno, OAO Footwear, Regal, The Shoe of Life by H.Katsukawa.

JLIA (Japan Leather and Leather Goods Industries Association), care este implicata in promovarea si dezvoltarea articolelor din piele japoneza din 1986, prezinta la Pitti Uomo „JLIA Japan leather booth”

Info & foto : pittimmagine.com

brand eveniment 2023 moda tendinte
Distribuie
Articolul precedent

Madame Rossini despre frumusete cu Beatrice Lianda Dinu

Urmatorul articol

PITTIPETS-noutatea lunii ianuarie 2023 de la Pitti Uomo

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Stiri modelling

Modelingul in 2023-tendinte si modele

Frumusete

Imbaieri pentru sanatate

Stil de viata

Fericita prin modalitati simple

Aplicatia Famost
Ti-ar mai putea placea
Cu siguranta veti gasi si in editia de noiembrie 2022 a revistei Famost articole utile din domeniile pe care le abordam, astfel ca, pana la urmatoarea intalnire, va transmitem cele mai bune ganduri si sa aveti parte de zile cat mai frumoase!
Revista Famost

Revista Famost noiembrie 2022

2 minute de citit
29 octombrie 2022

Revista Famost noiembrie 2022 a ajuns la numarul 104 si marcheaza sfarsitul de toamna al anului 2022, un an agitat si din nefericire dificil pentru multi dintre noi. Cu toate acestea, asa cum veti vedea si in aceasta editie, avem oameni care au o stare de spirit mereu pozitiva, care isi doresc mai mult de …

Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile.
Revista Famost

Revista Famost august 2020

3 minute de citit
26 iulie 2020

Descarca GRATUIT revista AICI sau VIZUALIZEAZ-O dupa urmatorul alineat! Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile. Ne bucuram sa ne reintalnim sanatosi, cu o stare de spirit buna, intr-o perioada in care, cel putin la noi, nimic nu pare sa se schimbe. Doar sa …

Modest din fire, nu se considera un profesionist in domeniu, ci mai degraba un “amator pasionat”- Mircea Maieru nu doar un profesionist in domeniul fotografiei, ci si un artist desavarsit.
Media

De vorba cu Laura si Mircea Maieru

5 minute de citit
8 iunie 2018

Stam de vorba cu oameni talentati, pasionati de frumos, extrem de creativi si implicati in ceea ce fac, ce reusesc prin munca si daruire sa isi transforme pasiunea in profesie.

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!