Japonia revine la Pitti Uomo si este din nou printre protagonistii cele mai bune branduri si cu cei mai influenti cumparatori.
Dupa absenta fortata, in ianuarie 2023, Fortress va gazdui din nou designeri si branduri made in Japan, o parte importanta a scenei modei internationale si intotdeauna una dintre cele mai calificate prezente in cercetarea modei. Pe langa aceasta editie, printre participarile internationale speciale se numara si doua proiecte care prezinta un accent pe excelenta modei japoneze: J∞QUALITY FACTORY BRAND PROJECT , care reuneste unele dintre cele mai bune realitati de productie japoneze; si JLIA JAPAN LEATHER BOOTH, o vitrina speciala a marcilor de top din sectorul marochinarii.
Cu cine revine Japonia la Pitti Uomo
In acelasi timp, managerii unora dintre cele mai importante magazine universale si magazine japoneze si – au confirmat deja prezenta, intarind astfel legatura cu una dintre cele mai dinamice si interesante piete. Printre cumparatorii japonezi care sosesc in Florenta se numara Barneys Japan, Beams, Isetan Mitsukoshi, Marubeni, Ships, Takashimaya, United Arrows.
Iata cateva dintre brandurile japoneze care isi vor prezenta colectiile la Pitti Uomo 103: ABCL, Bemberg, Boot Black, Coherence, Duren, D-Vec, Flower Mountain, Fujitaka, Goldwin, Haver Sack, Ikiji, Invertere, Moonstar, Nanamica, Orbium, Subu, The Chino Revived.
J-QUALITY FACTORY BRAND PROJECT
Acesta editie Pitti Uomo se bucura de participarea speciala a J-QUALITY FACTORY BRAND PROJECT, proiectul care reuneste unsprezece companii de productie japoneze certificate J-QUALITY si care, pentru aceasta ocazie a invitat-o pe Yuya Nakata de la brandul POSTELEGANT ca director de design. Intr-un spatiu dedicat acestora in cadrul Futuro Maschile, excelenta maiestriei japoneze va prezenta o serie de piese vestimentare care, din punct de vedere al materialelor, modelelor si cusaturilor, sunt concepute sa depaseasca timp, generatii, diferente de gen si sa fie iubite pentru totdeauna.
JLIA JAPAN LEATHER BOOTH
JLIA (Japan Leather and Leather Goods Industries Association), care este implicata in promovarea si dezvoltarea articolelor din piele japoneza din 1986, prezinta la Pitti Uomo „JLIA Japan leather booth”: o participare speciala care aduce sase marci de top in sectorul pielii la Fortezza da Basso, care se caracterizeaza prin calitatea inalta si designul colectiilor. Brandurile protagoniste vor fi: Kado-Press, Kanpekina, Numero Uno, OAO Footwear, Regal, The Shoe of Life by H.Katsukawa.
Info & foto : pittimmagine.com