Hashtag-urile, vedete de catwalk la Serbia Fashion Week
Online-ul a devenit o extensie a realitatii, iar trend-urile create in sfera virtuala sunt informatii de interes pentru consumatorii contemporani. Romania a dus hashtag-urile, atat de utilizate de catre utilizatori, din online in offline, tocmai pe podium la Serbia Fashion Week. Luna mai a inceput cu motive de bucurie pentru cei pasionati de moda. Dupa o prezentare de succes in cadrul Romanian Fashion Philosophy a colectiei sale, Larisa Lupoiu a fost propusa sa reprezinte Romania la Novi Sad – Serbia Fashion Week si a acceptat cu drag propunerea.
Designer-ul a prezentat international noua sa colectie, care imbina eleganta creatiilor special gandite pentru noua generatie, cu farmecul regal al accesoriilor Triaalfa.
Momentul final de catwalk a fost deosebit, intrucat modelele au defilat cu hashtag-uri, concepte reprezentative ale generatiei millennial, tocmai pentru a sublinia modul de memorare a noutatilor si raportarea lor la spatiul online. Printre hashtag-urile de catwalk s-au numarat: #independence,#freedom, #elegance, #millennial. Fashion designer-ul Larisa Lupoiu crede in generatia millennial, care schimba registrul de mentalitate, comportamente si interese, si pentru care fericirea este prioritara. Pe baza caracteristicilor definitorii ale acesteia, ea a realizat aceasta colectie, ce doreste validare internationala. „Millennial Elegance” inseamna atentie pentru imaginea personala, libertate, incredere, independenta, nevoia de a se simti in control, puterea unor decizii asumate si experiente memorabile.
Ne dorim ca talentul nostru sa fie recunoscut. Suntem o echipa inchegata si ne dorim sa facem diferenta prin raportare la client, abordare, concept si creatie. Experienta Serbia Fashion Week ne arata ca avem potential si acest lucru ne motiveaza. Modelele au fost foarte incantate de creatii si continua sa posteze fotografii de la prezentare.
a declarat Larisa Lupoiu.
Colectia a primit aprecieri si feed back din partea reprezentantilor FNL Network.
Amestecul de eleganta clasica subliniaza feminitatea si atractivitatea. Aceasta colectie face ca femeia sa se simta ca o regina, intrucat ii evidentiaza frumusetea. Fuste transparente si taieturi provocatoare sunt pentru femeia senzuala si in acelasi timp, foarte independenta si increzatoare,
sustine Iryna Sprutsko.
Serbia Fashion Week este un eveniment dedicat modei internationale, care inseamna o noua filosofie despre moda, un concept avangardist care doreste sa reuneasca sub acelasi acoperis designerii de top ai momentului, branduri renumite din industria fashion. Larisa Lupoiu este designer inca din 2012 si crede cu tarie ca industria fashion are propria filosofie, pe care fiecare o percepe in functie de gusturi, experiente, cultura si viziune.