Marinela si Lucia Niculae, pentru inceput, am vrea sa aflam ce inseamna antreprenoriatul pentru voi.
La inceput a fost dorinta de a realiza ceva, de a dezvolta o afacere si de a o face impreuna cu fiica mea. Deci, antreprenoriatul este in primul rand energia creativa, forta de propulsare. In al doilea rand, antreprenoriatul este curaj si asumarea riscului. Pentru ca nu ai nicio garantie si trebuie nu doar sa faci fata adrenalinei, dar si sa te bucuri de ea intr-un fel. Dupa ce am inceput sa facem, a aparut cunoasterea si lucram in continuu pentru a ne dezvolta cunoasterea domeniului nostru si competentele de leadership si de business. Iar pe langa aceste trei aspecte pe care le avem in comun, mai avem in comun dragostea uneia pentru cealalta, iar aceasta energie e cea mai puternica si motivanta in antreprenoariatul de familie.
Cum si cand incepe povestea Green Day Spa? Este o afacere de familie?
Povestea incepe in 2008, cand am gasit spatiul pentru business-ul nostru. Frumusetea a fost intotdeauna un domeniu care ne-a pasionat pe amandoua, ceva ce aveam in comun ca femei, un ideal la care ne raportam si legat de care impartaseam aceleasi valori. Ne-am dorit sa cream un spatiu familiar, cald, un loc in care noi si comunitatea noastra s-ar putea destinde si bucura de serviciile pe care noi ni le doream de la saloanele la care mersesem. Asa a luat nastere primul salon. Iar pentru ca lucrurile au mers bine, am avut increderea sa-l deschidem si pe al doilea.
Ce tip de servicii integreaza cele doua centre si unde sunt situate?
In acest moment avem doua saloane in sectoarele 5 si 6 ale capitalei. Primul deschis a fost cel din strada Nutu Ion 33 unde a inceput totul. Cel de al doilea a fost deschis 7 ani mai tarziu in soseaua Orhideelor 19. Suntem incantate ca ambele saloane ofera servicii complete de beauty & spa, de la mani-pedi, la hair styling & coloring, tratamente cosmetice de ultima generatie, tratamente corporale, epilare definitiva, stilizare gene si sprancene, masaj si make-up. Practic, unim sub acelasi acoperis toate serviciile de ingrijire, infrumusetare si rasfat de care o femeie, sau un barbat – de ce nu, ar putea avea nevoie pentru a se simti bine in propria piele si a se bucura la maximum de viata.
Ce tip de cliente va calca pragul?
Suntem fericite ca avem o clientela diversa si loiala pe care am construit-o de-a lungul anilor. Majoritatea clientilor nostri ajung la noi prin recomandari, ceea pentru noi inseamna foarte mult. Asta este marca unui serviciu bine livrat pana la urma.
Ne onoreaza de fiecare data si ne inspira in aceeasi masura sa vedem femei cu vieti pline de provocari, de la job, pana la familie, care isi fac timp pentru ele insele si ne aleg pe noi pentru a se rasfata. Domnii care ne calca pragul, de multe ori ghidati de partenerele lor, de asemenea gasesc la noi un spatiu relaxant si servicii eficiente pentru nevoile lor.
Cum sunt preturile pe care le practicati in comparatie cu alte saloane obisnuite?
Intotdeauna facem tot posibilul pentru a fi competitivi din acest punct de vedere. Intentia noastra este sa fim la curent cu realitatile pietei si sa oferim cele mai inalte standarde la un pret decent. In acelasi timp, preturile pe care le oferim reflecta calitatea serviciilor, a tehnologiilor de ultima generatie, a produselor premium cu care lucram, iar nu in ultimul rand, al expertilor si consultantilor nostri.
Chiar asa: cum facem diferenta intre un salon obisnuit si Green Day Spa – manageriat de Marinela si Lucia Niculae?
Mi-am dorit nu doar sa oferim serviciile pe care clientii le solicita la cel mai inalt standard, mi-am dorit, prin oamenii alaturi de care lucrez, sa oferim expertiza si plus valoare prin tot ceea ce facem. Astfel, la Green Day Spa nu ai parte doar de o schimbare de look, ai parte de un plan de infrumusetare si ingrijire personalizat pe termen lung, indiferent de nevoile si tipologia ta. Atunci cand oferim sfaturi, ne raportam la realitatile vietilor clientelor noastre, la stilul lor de viata. Si mai mult de atat, spatiul cald si relaxant, atitudinea ospitaliera pe care o practicam ne diferentiaza intotdeauna.
De cate ori pe luna ar trebui sa ajunga o femeie la spa?
Nu cred ca este un standard, depinde de nevoie, de prioritati, si desigur de buget. Pentru incredere in sine la cote cat mai inalte, recomand vizite cat mai dese.
Care este ritualul vostru de ingrijire?
Suntem foarte norocoase ca jobul nostru este si ritual de ingrijire. Noi avem oportunitatea sa testam toate produsele si serviciile si sa ne bucuram de cele mai noi tendinte si tehnici pe fiecare specialitate. De cate ori o colega absolva un nou curs, pentru ca insistam pe imbunatatire si actualizare permanenta, noi avem ocazia sa beneficiem primele. Dar uneori, cizmarul ramane si descult si din lipsa de timp nu apucam intotdeauna sa facem tot ce ne-am dori, cum ar fi tratamentul meu facial favorit cu oxigen hiperbaric pe care il recomand tuturor.
Cat de importanta este inovatia in afacerea pe care o conduceti?
…