In cea de-a 67-a editie a Mercedes-Benz Fashion Week Madrid, spectacolele de moda au avut loc – ca si in septembrie anul trecut, in sala 14.1 a IFEMA-Feria de Madrid. Programul evenimentului a inclus spectacole de moda si prezentari insumand un numar de 48 de branduri si designeri, cu 5 parade in plus fata de programul initial. In aceasta editie a 67-a a MBFS Madrid, nume mari din moda spaniola ca Pedro del Hierro, Leandro Cano si Moises Nieto s-au reintors pe scena, in timp ce nume ca La Condesa, Duarte si duo-ul Oteyza si Shoop Clothing si-au facut debutul.
Mercedes-Benz Fashion Week Madrid – cea de-a 67-a editie – a avut loc in perioada 24-29 ianuarie, cu cateva saptamani inainte de datele obisnuite ale editiilor precedente.
Bogatia si diversitatea creativa afisate in colectiile celor 48 de designeri participanti au demonstrat momentul minunat al modei spaniole, in care s-au vazut talente creative si capacitate mare de inovare. Pentru aceasta performanta, IFEMA a hotarat sa pastreze formatul graficului de catwalk, care a fost foarte bine primit in septembrie; expozitiile de moda au alternat intre sala 14.1 la Feria de Madrid si alte locatii din centrul orasului, facand din Madrid una dintre marile capitale de moda din lume. Majoritatea spectacolelor au avut loc in sala 14.1 la IFEMA in perioada 25-29 ianuarie, iar fiecare zi s-a incheiat cu spectacole de moda si evenimente in alte locatii din oras, la invitatiile designerilor si a brandurilor.
Miercuri, 24 ianuarie, Facebook / Instagram a gazduit, de asemenea, un eveniment in colaborare cu Mercedes-Benz Fashion Week Madrid, cu sprijinul workshop-ului Madrid Capital de Moda „Noua expozitie de moda”, care a avut loc la Caja de Musica in Palacio de Cibeles. La acest eveniment, reprezentantii industriei au aflat, in premiera, modul in care platformele media sociale au devenit punctul central al discutiilor despre moda, servind ca inspiratie si facand parte din ciclul de cumparare a consumatorilor.
Info&foto: image.net