• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Despre modelling

Modellingul etic

famost
29 martie 2022
3 minute de citit
Odata cu moda etica, a crescut si modellingul etic, o parte a modei cu ramificatii sensibile, de la cerintele fizice nerealiste care implica stilul de viata personal al modelelor, ...

Modellingul etic este pe o panta ascendenta, un concept care a castigat teren in ultima perioada, datorita grijii crescande a oamenilor pentru mediul inconjurator si pentru deciziile sanatoase.

Moda etica exista de mult timp, momentul actual numarand multi designeri care au investit in crearea hainelor ce nu necesita cruzime animala, in care sunt folosite materiale sustenabile, nume ca Stella McCartney si Katharine Hamnett fiind destul de elocvente in acest sens. Astazi, nu mai este nimic ciudat sa vezi haine din piele vegana, bumbac organic sau tesaturi de canepa in magazine, existand public numeros pentru ele, atat preocupat de mediul inconjurator, dar si de calitatea materialelor, unele dintre ele avand proprietati unice si destul de tentante.

Odata cu moda etica, a crescut si modellingul etic, o parte a modei cu ramificatii sensibile, de la cerintele fizice nerealiste care implica stilul de viata personal al modelelor, pana la toleranta fata de hartuirea sexuala sau promovarea produselor in care nu crezi sau, in cazul de fata, cu care nu esti de acord ca mod de realizare. Iar modellingul etic isi doreste sa schimbe toate aceste aspecte.

Cu toate acestea, un model etic nu are o definitie bine conturata avand in vedere ca este un concept relativ nou, dar este inteles in general ca o persoana care isi doreste sa faca o lume mai buna prin propriul exemplu prin propria munca, activism, social media, alte intiative. Un model etic este in conformitate doar cu propriile principii etice, cum ar fi sustenabilitatea, drepturile animalelor, diversitatea si lucrand cu clienti ale caror branduri le sustin valorile si principiile.

Un model etic este un model in care modellingul nu este doar un loc de munca in care aspectul este totul. Aceste modele isi pot folosi influenta enorma pentru a se ridica impotriva unor situatii neconforme cu propriile principii din industria modei si nu numai.

In sprijinul a ceea ce cunoastem ca moda si modellingul etic, au aparut si agentiile de modelling care urmeaza si sustin aceleasi principii si filosofie, modelele fiind de greutati si inaltimi diferite – diverse din punct de vedere fizic, din diverse regiuni, persoane cu dizabilitati. Se doreste ca fiecare sa se simta bine in pielea lui, dar pe langa aspectul fizic, conteaza foarte mult si dorinta de a face o lume mai buna.

Multe din astfel de agentii au aparut ca o consecinta a unor probleme si situatii negative cu care s-au confruntat anumite modele, de la un regim alimentar strict, la sugestii de schimbare a caracteristicilor fizice. Si daca anumite masuri pareau cat de cat ok, altele se duceau in alta zona, in care modelele deveneau anorexice, apareau probleme de sanatate grave, … La fel de importanta este si dorinta modelului de a se asocia cu un anumit brand; pentru ca daca nu se simte confortabil cu principiile acestuia, nu trebuie sa fie obligat sa il reprezinte, indiferent de modalitatea aleasa.

Anumite agentii de modelling pun la dispozitie platformele proprii, pentru ca modelele, pe langa activitatea lor, sa faca si bine societatii, sa inspire responsabilitate fata de valorile si credintele sanatoase. Partea buna este aceea exista multe modele care adera la o astfel de agentie, iar tendintele ascendente sunt imbucuratoare, mai ales ca se urmareste o politica cat mai transparenta client-agentie-model. Iar astfel de intiative atrag si alti parteneri, care urmaresc aceiasi conduita si incet incet, toti cei implicati spera sa schimbe gandirea si sa creasca constientizarea fata de planeta si mediul inconjurator.

brand fashion modelling
Distribuie
Articolul precedent

Unghii 2022-tendinte, moda, influente

Urmatorul articol

Cele patru oglinzi ale adevarului-recenzie Ioana Alexandra Antone

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Stil de viata

Amânarea şi cum o poţi opri

Revista Famost

Revista Famost octombrie 2023

Evenimente

The Premium Barbers a sărbătorit un an de la deschidere

Aplicatia Famost
Ti-ar mai putea placea
paul-smith
Brand

Paul Smith – Creatii „Bine Facute, de Calitate Buna, Taieturi Simple, Tesatura Interesanta, Usor de Purtat”

5 minute de citit
6 august 2015

In data de 5 iulie 1946 in Nottingham se naste Paul Smith – designer englez, fiul lui Irene si Harold Smith – negustor si textile, respectiv fotograf amator si al carui nume este asociat cu croitoria clasica, remarcandu-se prin liniile de imbracaminte pentru barbati. Inspiratia sa provine din vestimentatia masculina britanica, iar creatiile sunt caracterizate …

kenzo
Brand

Kenzo Takada – Ambasadorul Designului Vestimentar Japonez

3 minute de citit
6 august 2015

Kenzo Takada este un designer japonez nascut pe 27 februarie 1939 la Himeiji – Japonia si este fondatorul brandului cu acelasi nume. Unul dintre cei sapte copii ai unui cuplu de hangii, el si-a dezvoltat o pasiune pentru moda citind revistele de specialitatea ale surorilor. La varsta de 18 ani, la insistentele parintilor a inceput …

Despre blugi si cum au devenit atat de populari
Vestimentatie

Blugi, denim, jeansi? Afla totul despre blugi!

3 minute de citit
6 august 2015

Mai mult decat un material textil rezistent, ceea ce cunoastem ca jeansi/ denim/ blugi, reprezinta astazi un articol vestimentar purtat de toata lumea si pe care-l regasim in garderoba fiecaruia dintre noi. De la high class pana la omul de rand, purtat la evenimente dar si la locul de munca, taiati, clasici, rupti sau cu …

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!