Cu ocazia Pitti Immagine Uomo 96. MSGM, brandul fondat in 2009 de catre Massimo Giorgetti, se intoarce la Florenta pentru un eveniment special Pitti, cu ocazia sarbatoririi primelor zece ani. Joi, 13 iunie 2019, intr-o locatie care va fi prezentata publicului la momemntul oportun, va fi o prezentare de moda pentru a prezenta colectia MSGM primavara vara 2020.
Acum sase ani, pe langa luminile de neon, skaterii si muzica lui Nirvana si The Cardigans, Massimo Giorgetti a fost unul dintre primii protagonisti ai Pitti Italics, programul creat pentru a promova noul val de designeri italieni care au obtinut deja recunoasterea internationala. Ne-am bucurat cu adevarat de acea poveste fericita care surprinde atmosfera localitatilor Romagna, care au continuat sa devina o referinta globala. Acum MSGM sarbatoreste cea de-a zecea aniversare si, inca o data, suntem incantati sa deschidem usile Pitti Uomo brandului care intre timp a stabilit o identitate stilistica precisa – o combinatie intre traditia sartorial italiana si ritmurile noului mileniu – si sa devina o entitate solida de antreprenor cu planuri de extindere. Bine ai revenit Massimo!
spune Lapo Cianchi, director al comunicatiilor si evenimentelor Pitti Immagine.
Sunt foarte fericit sa ma intorc la Pitti Uomo cu colectia MSGM pentru barbati pe care am prezentat-o oficial in 2013, cu ocazia unui eveniment organizat la Florenta. A fost pentru prima data cand a fost prezentata o audienta internationala pentru MSGM si astazi este foarte important pentru mine sa fiu din nou invitatul acestui eveniment si acestui oras, cu prima noastra activitate pentru a sarbatori 10 ani de brand.
spune Massimo Giorgetti, designer si fondator al MSGM.
Despre MSGM – Massimo Giorgetti
Massimo Giorgetti s-a nascut in 1977 in Rimini. Fiind mereu pasionat de moda, arta contemporana si muzica indie (grupurile MGMT si Strokes au inspirat numele brandului – MSGM), el a facut prima incursiune in domeniul comercial, apoi cea stilistica. Cariera sa este eterogena si larg raspandita, ceea ce ii permite nu doar sa aiba o viziune stilistica a produsului de moda, dar si una comerciala si strategica.
In 2009, in parteneriat cu grupul Paoloni, a fondat MSGM, un brand care a devenit imediat sinonim cu succesul comercial si de presa, care are in ADN-ul sau o traditie de design de exceptie, care se amesteca cu dorinta revolutionara a noului mileniu. In 2010, Massimo Giorgetti a fost listat printre cele mai bune descoperiri ale concursului „Who’s on Next”, sponsorizat de Vogue Italia.
In 2013, a deschis primul sau boutique monobrand MSGM in Milano, dupa care au urmat Londra, Tokyo, Hong Kong, Dubai, Singapore, Macao, Beijing si Seoul de-a lungul anilor. In acesti ani, a dezvoltat o frumoasa relatie de colaborare dintre arta si moda, cu artisti precum Maurizio Cattelan, Pierpaolo Ferrari, Nico Vascellari, Henry Hussey si revista internationala de arta Flash Art.
In 2015 este numit director de creatie al brandului Emilio Pucci, in urma unui acord mutual cu casa Pucci. A plecat in aprilie 2017, dupa ce a decis sa se intoarca sa se concentreze 100% asupra brandului MSGM, care prevedea o mare crestere si o puternica dezvoltare. In februarie 2018, fondul de capital privat STYLE CAPITAL semneaza un acord de investitii prelua o parte din MSGM SRL, pentru a sprijini dezvoltarea afacerilor internationale a MSGM. In urma noii organizari, Massimo Giorgetti si-a pastrat rolul de director artistic si creativ al marcii.
Info : pittimmagine.com