Pitti Bimbo 95 s-a bucurat la aceasta editie de un numar de 2.100 de cumparatori, dintre care 40% din peste 50 de tari. Peste 3.000 de vizitatori in total.
O editie care depaseste asteptarile si pentru targul mondial de imbracaminte pentru copii.
Bilantul Pitti Bimbo 95 este mai mult decat pozitiv, asa spun datele despre prezenta finala, dar mai presus de toate comentariile pe care le-am adunat de la expozantii nostri, care au prezentat in total 211 colectii la aceasta editie – sa ne gandim ca spectacolul a reluat cu un an in urma cu putin peste 70 de colectii la Fortezza da Basso. La finalul celor trei zile de spectacol, numarul cumparatorilor a ajuns la 2.100 de vizitatori, dintre care circa 850 din strainatate reprezentand peste 50 de tari.
– RAFFAELLO NAPOLEONE, director general al Pitti Immagine
Cele 15 piete externe cele mai prezente la Pitti Bimbo 95 au fost: Turcia, Regatul Unit, Spania, Belgia, Polonia, Grecia, Olanda, Germania, Emiratele Arabe Unite, Coreea de Sud, Franta, Statele Unite, Bulgaria, Arabia Saudita, Rusia.
Pitti Bimbo, desfasurata in date independente dupa doua editii impreuna cu Pitti Uomo, a revenit pentru a-si reafirma rolul pe piata modei pentru juniori si suntem foarte increzatori in evolutia urmatoarelor editii.
a continuat Raffaello Napoleone.
In sfarsit, este de remarcat marea atentie pe care Pitti Bimbo a primit-o in presa si pe retelele de socializare, cu aproximativ 200 de jurnalisti, influenceri si operatori media inregistrati si aproape 15.000 de interactiuni la care a ajuns pe canalele de socializare ale targului.
Info & foto : bimbo.pittimmagine.com