Pitti Fragranze 2024 a înregistrat un număr de aproape 1.700 de cumpărători care au sosit la Florența pentru spectacol, în creștere cu 5% față de acum un an, cu prezența operatorilor de cea mai bună calitate. Franța, Germania, Spania și Elveția au condus prezența străină, cumpărătorii italieni fiind de asemenea în creștere. Cu cele 215 branduri – cel mai mare număr înregistrat vreodată, Fragranze este din ce în ce mai mult evenimentul de referință pentru descoperirea noutăţilor în parfumeria artistică, lumea frumuseții și a wellness-ului, iar Florența este din ce în ce mai mult orașul evenimentelor culturale olfactive.
În cele trei zile de Fragranze, Leopolda a fost plină de o atmosferă energică și de o mare dorință de a se întâlni la Florența cu expozanți și cumpărători sosiți de departe, pentru a cerceta noi mărci și a descoperi cele mai noi din brandurile de referință, a percepe tendințele, a asculta protagoniști și a afla cele mai inovatoare perspective ale momentului. Comentariile adunate în rândul operatorilor au fost toate de mare entuziasm. La prima vedere, munca de selectare a mărcilor și numeroasele produse noi propuse au fost foarte apreciate – din cele 215 mărci de la această ediție (74% străine), 96 au fost nume noi, inclusiv debuturi și reveniri importante în salon și 23 de mărci în secțiunea de primăvară emergentă – un aspect crucial pentru cumpărători, care sunt din ce în ce mai orientați spre scouting și o propunere originală de parfumuri pentru clienții lor. Și încă o dată toată lumea ne-a spus că au găsit un aspect clar al expoziției, o cale funcțională pentru descoperirea mărcilor și o dimensiune generală a muncii foarte stimulatoare.
– Raffaello Napoleone , CEO of Pitt Image.
În trei zile la Pitti Fragranze 2024, aproape 1.700 de cumpărători au intrat în Stazione Leopolda (+5% față de acum un an), veniți din peste 50 de țări din întreaga lume.
Vizitatorii străini și-au menținut nivelurile înalte ale ultimei ediții – care înregistrase o creștere record – cu aproximativ 440 de participanți. Prezenţa din Italia a fost, de asemenea, foarte bună, crescând și depăşind 1.250 de cumpărători în total. Franța și-a confirmat poziția în fruntea clasamentului piețelor de referință Pitti Fragranze, urmată de Germania, Spania, Elveția, Rusia, Ucraina, Regatul Unit, Lituania, Turcia, Israel, Bulgaria și Emiratele Arabe Unite.
Comunitatea Fragranze, formată din expozanți, nasuri, cumpărători, operatori de retail și, de asemenea, presă și mass-media de mare profil (peste 300 acreditate), a dat dovadă de mare atenție și participare și pentru programul de discuții și evenimente, un alt aspect fundamental al ADN-ului Fragranze.
– Agostino Poletto, director general al Pitti Immagine
Pitti Fragranze 2024 a fost o ediție specială în care și Florența a prins viață prin intermediul întâlnirilor și prezentărilor, având un calendar plin de evenimente. Acesta este un semn clar al modului în care orașul însuși devine din ce în ce mai mult o scenă activă și participativă pentru Fragranze și cultura olfactivă contemporană.
Info & foto : fragranze.pittimmagine.com