• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Media

Pitti Fragranze 2024-în numele energiei şi succesului

famost
27 septembrie 2024
2 minute de citit
Pitti Fragranze 2024 a primit mai bine de 1700 de cumpărători cu 5% mai mulţi față de acum un an, veniți din peste 50 de țări din întreaga lume.

Pitti Fragranze 2024 a înregistrat un număr de aproape 1.700 de cumpărători care au sosit la Florența pentru spectacol, în creștere cu 5% față de acum un an, cu prezența operatorilor de cea mai bună calitate. Franța, Germania, Spania și Elveția au condus prezența străină, cumpărătorii italieni fiind de asemenea în creștere. Cu cele 215 branduri – cel mai mare număr înregistrat vreodată, Fragranze este din ce în ce mai mult evenimentul de referință pentru descoperirea noutăţilor în parfumeria artistică, lumea frumuseții și a wellness-ului, iar Florența este din ce în ce mai mult orașul evenimentelor culturale olfactive.

În cele trei zile de Fragranze, Leopolda a fost plină de o atmosferă energică și de o mare dorință de a se întâlni la Florența cu expozanți și cumpărători sosiți de departe, pentru a cerceta noi mărci și a descoperi cele mai noi din brandurile de referință, a percepe tendințele, a asculta protagoniști și a afla cele mai inovatoare perspective ale momentului. Comentariile adunate în rândul operatorilor au fost toate de mare entuziasm. La prima vedere, munca de selectare a mărcilor și numeroasele produse noi propuse au fost foarte apreciate – din cele 215 mărci de la această ediție (74% străine), 96 au fost nume noi, inclusiv debuturi și reveniri importante în salon și 23 de mărci în secțiunea de primăvară emergentă – un aspect crucial pentru cumpărători, care sunt din ce în ce mai orientați spre scouting și o propunere originală de parfumuri pentru clienții lor. Și încă o dată toată lumea ne-a spus că au găsit un aspect clar al expoziției, o cale funcțională pentru descoperirea mărcilor și o dimensiune generală a muncii foarte stimulatoare.

– Raffaello Napoleone , CEO of Pitt Image.

În trei zile la Pitti Fragranze 2024, aproape 1.700 de cumpărători au intrat în Stazione Leopolda (+5% față de acum un an), veniți din peste 50 de țări din întreaga lume.

Vizitatorii străini și-au menținut nivelurile înalte ale ultimei ediții – care înregistrase o creștere record – cu aproximativ 440 de participanți. Prezenţa din Italia a fost, de asemenea, foarte bună, crescând și depăşind 1.250 de cumpărători în total. Franța și-a confirmat poziția în fruntea clasamentului piețelor de referință Pitti Fragranze, urmată de Germania, Spania, Elveția, Rusia, Ucraina, Regatul Unit, Lituania, Turcia, Israel, Bulgaria și Emiratele Arabe Unite.

Comunitatea Fragranze, formată din expozanți, nasuri, cumpărători, operatori de retail și, de asemenea, presă și mass-media de mare profil (peste 300 acreditate), a dat dovadă de mare atenție și participare și pentru programul de discuții și evenimente, un alt aspect fundamental al ADN-ului Fragranze.

– Agostino Poletto, director general al Pitti Immagine

Pitti Fragranze 2024 a fost o ediție specială în care și Florența a prins viață prin intermediul întâlnirilor și prezentărilor, având un calendar plin de evenimente. Acesta este un semn clar al modului în care orașul însuși devine din ce în ce mai mult o scenă activă și participativă pentru Fragranze și cultura olfactivă contemporană.

Info & foto : fragranze.pittimmagine.com

eveniment fashion parfumuri shopping
Distribuie
Articolul precedent

Diesel primăvară-vară 2025

Următorul articol

Revista Famost octombrie 2024

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Niccolò Pasqualetti, este Guest Designer la Pitti Uomo 108 ce are loc la Florența - Fortezza da Basso, în perioada 17‑20 iunie 2025.
Vestimentatie

Niccolò Pasqualetti, Guest Designer la Pitti Uomo 108

3 minute de citit
13 mai 2025

Născut în 1994, Niccolò Pasqualetti s-a format la Iuav în Veneția, în Belgia și la casa de modă The Row din New York. În Londra a obținut o diplomă de master în îmbrăcăminte pentru femei la Central Saint Martins, în Paris a lucrat în biroul de stil Loewe.

Experiența cu realitatea virtuală (VR) creează un mediu protejat, unde lumea exterioară dispare temporar. Fără notificări, fără întreruperi, rămâi doar tu cu respirația ta.
Media

De la dezvățare la realitatea virtuală (VR) cu Răzvan Vâlceanu

3 minute de citit
12 mai 2025

Tehnologia devine un aliat neașteptat în căutarea echilibrului interior, iar aplicațiile moderne de meditație transformă modul în care ne raportăm la starea de bine.

Colecțiile Post Archive Faction sunt disponibile în 75 de magazine din întreaga lume, inclusiv Dover Street Market, SSENSE, H.Lorenzo, GR8, precum și pe site-ul postarchivefaction.com și la magazinul emblematic din Seul.
Media

Post Archive Faction-Guest Designer la Pitti Immagine Uomo 108

2 minute de citit
9 mai 2025

Fondat în 2018 de către Dongjoon Lim și Sookyo Jeong, Post Archive Faction își exprimă viziunea prin estomparea limitelor convențiilor contemporane de design: deconstruiește și recompune articole de îmbrăcăminte și obiecte pentru a explora noi dimensiuni ale creativității umane.

Copyright @ Famost 2024
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!