Pitti Uomo 102 a ajuns la final, cifrele de sfarsit ale show-ului confirmand o editie extraordinar de incurajatoare: peste 10.600 de cumparatori, cu 40% din strainatate, in total 16.000 de vizitatori.
Energia targului si a comunitatii sale internationale a patruns in oras.
Pitti Uomo 102 s-a incheiat cu o prezenta finala extraordinar de incurajatoare a cumparatorilor, chiar mai bine decat am sperat in inimile noastre. In iunie anul trecut tocmai redeschisem, cu 300 de expozanti curajosi … in timp ce la aceasta editie in Fortezza au fost prezentate aproape 700 de colectii si am depasit 10.600 de cumparatori, dintre care aproximativ 4.200 sunt din saptezeci de tari straine, aproximativ 40% din total. In total, au fost atinsi 16.000 de vizitatori.
– RAFFAELLO NAPOLEONE, director general al Pitti Immagine
Desigur, acestea sunt variatii procentuale care trebuie sa tina cont de datele de plecare dar, comparate cu editia de vara a anului 2021, cumparatorii italieni au crescut cu 135%, cei straini cu 360%. Si nu este doar o chestiune de cifre: calitatea a fost una foarte mare, am avut cei mai buni cumparatori, motivati si dispusi sa readuca clientii in magazinele si magazinele lor universale.
Cele 15 piete externe cele mai prezente la Pitti Immagine Uomo 102 au fost: Germania, Olanda, Marea Britanie, Spania, Turcia, Franta, Statele Unite ale Americii, Elvetia, Belgia, Austria, Polonia, Coreea de Sud, Danemarca, Japonia, Grecia.
Pitti Uomo 102 la final
O editie frumoasa si din punct de vedere a mediatizarii, cu aproape 1.000 de jurnalisti, operatori media si influenceri sosind la Florenta pentru a vorbi despre Pitti Uomo. Tot prin intermediul retelelor de socializare: in zilele targului, contul @pittiuomo_official a ajuns la 1,3 milioane de utilizatori si a depasit 100.000 de urmaritori.