În cadrul ediţiei de iarnă Pitti Uomo 105 principalii jucători ai scenei modei internaționale sosesc 835 de branduri, dintre care 43% străine, gata să prezinte noile colecții ale sezonului.
Ediția de iarnă a lui Pitti Uomo, numărul 105, va avea loc la Fortezza da Basso din Florența în perioada 9-12 ianuarie 2024. În contextul internațional actual, evenimentul se confirmă ca punct de referință pentru branduri și designeri, cumpărători și specialiști din presă la deschiderea sezonului. Nu doar o vitrină excelentă pentru colecțiile toamnă-iarnă 2024-2025, ci și un loc care acționează ca o oglindă a tendințelor, creativității și noilor cerințe care traversează societatea. Emblematice sunt alegerile lui Luca Magliano și Steven Stokey-Daley ca designeri invitați, doi tineri creatori care vor aduce multe lucruri de gândit la Pitti Uomo, pe lângă spectacolul modei lor.
În ceea ce privește prezența, numărul expozanților continuă să crească datorită și unor reveniri importante ale companiilor cheie. Pitti Uomo 105 va prezenta în ianuarie colecțiile a 835 de branduri, cu un procent semnificativ de mărci străine (43%). Formatul Pitti Uomo se confirmă în toate fațetele sale, cu un layout care va evidenția secțiunile individuale, accentul pe vintage și lumea animalelor de companie, precum și extinderea colaborărilor internaționale cu lansarea NEUDEUTSCH, un proiect fără precedent de design new wave din Germania.
Pitti Uomo este din toate punctele de vedere o oportunitate esențială de discuție care face din Florența un lider în sectorul evenimentelor dedicate modei. Din observatorul nostru special înțelegem dorința mărcilor de a fi prezente, de a fi văzute și de a întâlni clienți. Pe acest front, suntem încrezători într-o participare mare a cumpărătorilor străini. Într-un context unic și spectaculos, care reunește toți protagoniștii scenei modei internaționale, Pitti Uomo oferă posibilitatea unei imagini de ansamblu inedite asupra noilor colecții și de a obține feedback util asupra performanței piețelor și a principalelor scene creative. Activitatea de scouting a echipei Pitti a fost amplă și, ca întotdeauna, suntem convinși că decorul florentin va aduce și mai multă valoare proiectelor speciale din calendar.
– Raffaello Napoleone, CEO al Pitti Immagine
Ministerul Afacerilor Externe și Cooperării Internaționale și ICE – Agenția pentru promovarea în străinătate și internaționalizarea companiilor italiene promovează rolul Florenței în strategia de internaționalizare a modei italiene prin sprijinirea prezentărilor de modă Pitti Immagine din 2024, o contribuție fundamentală la program incoming al celor mai buni operatori străini și de comunicații.
Datorită acestei colaborări, putem investi și resurse prețioase în invitarea cumpărătorilor de pe piețele emergente, atât cei despre care știm că sunt potențiali noi clienți de calitate Made in Italy, cât și cei care devin deja importanți pentru expozanții noștri naționali. Pentru această activitate s-a lucrat cu personalul birourilor ICE din străinătate, găsind mereu competență și cunoaștere aprofundată a contextelor respective de distribuție și consum, elemente decisive pentru o planificare serioasă.
– Agostino Poletto, director general al Pitti Immagine
Cumpărătorii Pitti Uomo 105
Printre cumpărătorii celor mai importante magazine internaționale, magazine de cercetare și buticuri, retailerii online și-au confirmat prezența:
10 Corso Como (Coreea de Sud), Alan Bilzerian (Statele Unite), Beaker (Coreea de Sud) , Beams (Japonia), Bergdorf & Goodman (Statele Unite), Beymen (Turcia), Bindesbol (Danemarca), Bloomingdale’s (Statele Unite), Breuninger (Germania), Brown Thomas (Regatul Unit), Browns (Regatul Unit), Bungalow (Germania), CNTRBND (Canada), DFS – La Samaritaine (Franța), End Clothing (Regatul Unit), Engelhorn (Germania), Fashion Club 70 (Belgia), Galeries Lafayette (Franța), Globus (Elveția), Harry Rosen (Canada), Harvey Nichols (Marea Britanie), Harvey Nichols (Qatar), Helmut Eder (Germania), Highsnobiety (Germania), Holt Renfrew (Canada), I am Shop (Coreea de Sud), Isetan Mitsukoshi (Japonia), Jus (Suedia), Kadewe (Germania), La Garconne (Statele Unite), La Maison Simons (Canada), Le Grey (Arabia Saudită), Level Shoes (Emiratele Arabe Unite), Lodenfrey (Germania), Martinpatrick 3 (Statele Unite), Marubeni (Japonia), Matches (Marea Britanie), Mitchell of Westport (SUA), My Theresa (Germania), Nino Alvarez (Spania), NK Herrekipering (Suedia), Notre (SUA), Opener (Coreea de Sud), Peek & Cloppenburg (Germania), Printemps (Franța), Saks Fifth Avenue (Statele Unite), Selfridges (Regatul Unit), Ships (Japonia), Silver Deer (Mexic), Sok (Finlanda), Skp (China), Smets (Luxemburg), Ssense (Canada), Takashimaya (Japonia), The Business (Marea Britanie), Trends (Taiwan), Trunk Clothiers (Marea Britanie), Tsum (Rusia), United Arrows (Japonia), VMC (Elveția), Voo store (Germania), Worksout (Coreea de Sud).
Info & foto : uomo.pittimmagine.com