In noul magazin deschis sub semnatura Marc Jacobs din Manhattan, clientii vor plati nu cu bani, ci cu postarile de pe retelele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram). Pentru fiecare postare, clientii vor primi un numar de credite si vor putea cumpara parfumuri, genti de mana, cafea, ei avand un sector special unde pot servi diverse bauturi, isi pot face chiar manichiura; exista de asemenea si o cabina pentru foto.
Daca doresc sa cumpere ceva, ei vor trebui sa foloseasca hashtag-ul #MJDaisyChain pe retelele sociale. Castigul creditelor este mult mai consistent in cazul in care vor publica si fotografii; mai mult, cele mai interesante postari vor fi premiate cu cate o geanta de mana Marc Jacobs.
Ar fi al doilea magazin Marc Jacobs care imbratiseaza aceasta politica, primul fiind deschis la New York in timpul Saptamanei Modei.
Postari in loc de bani pentru Marc Jacobs Postari pe Retelele de Socializare in Schimbul Gentilor de Mana, Parfumurilor Marc Jacobs
