In noul magazin deschis sub semnatura Marc Jacobs din Manhattan, clientii vor plati nu cu bani, ci cu postarile de pe retelele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram). Pentru fiecare postare, clientii vor primi un numar de credite si vor putea cumpara parfumuri, genti de mana, cafea, ei avand un sector special unde pot servi diverse bauturi, isi pot face chiar manichiura; exista de asemenea si o cabina pentru foto.
Daca doresc sa cumpere ceva, ei vor trebui sa foloseasca hashtag-ul #MJDaisyChain pe retelele sociale. Castigul creditelor este mult mai consistent in cazul in care vor publica si fotografii; mai mult, cele mai interesante postari vor fi premiate cu cate o geanta de mana Marc Jacobs.
Ar fi al doilea magazin Marc Jacobs care imbratiseaza aceasta politica, primul fiind deschis la New York in timpul Saptamanei Modei.
Ti-ar mai putea plăcea
In pofida influentei exercitate de activitatea mamei sale, Phillip Lim nu se gandise sa imbratiseze o cariera de design in moda, astfel, el incepe sa studieze finantele.
Masuri : 86.5-58.5-86.5 Inaltime : 181 cm Culoarea ochilor : albastri Culoarea parului : castaniu Cunoscut model al anilor ’90, Shalom s-a nascut in Oshawa, Ontario, Canada, pe 5 decembrie, 1973. Parintii ei sunt Sandi Herbert si David Harlow. Mama a numit-o Shalom, insemnand „pace” in ebraica. A fost descoperita la un concert The Cure, …
Inaltime : 180 Bust : 83 Talie : 58 Solduri : 88 Marime picior : 40 Culoare par : saten Culoare ochi : albastri Manon Leloup este un model de origine franceza si este nascuta la data de 26 martie 1992. La varsta de 14 ani, ea a participat la o prezentare de moda a …