Noile tendinte in frumusete ne aduc in fata produse de ingrijire personalizate, urmatorul pas al domeniului beauty.
Ceea ce odata era un concept de lux, astazi a devenit tangibil pentru multe persoane, iar intrebarea care iti poate veni in minte este: mai e special daca multi pot avea acces? Cu siguranta raspunsul este DAsi in sprijinul acestei afirmatii, vin companiile care au inceput sa faca aceste lucruri, observandu-i pe clienti ca isi doreau si isi doresc produse de ingrijire personalizate pe o gama foarte larga de produse, de la parfumuri, la rujuri, samd.
Multe dintre aceste interventii, asa cum afirma companiile, necesita mana umana, dar exista si aparate care lucreaza la niveluri inalte ale formulelor active. Este necesar in cazul unor produse sa fie amestecate foarte foarte bine, in asa fel incat activele sa fie pe deplin integrate. Produsele care necesita doze destul de precise, sunt amestecate profesional in cadrul unor mici fabrici/laboratoare; s-ar putea spune ca exista un laborator intr-o cutie, realizate dupa modelul celor folosite in cercetare si dezvoltare. Se amesteca si mergi acasa cu produsul perfect!
In momentul in care ajungi la o astfel de companie, exista cineva care iti adreseaza o serie de intrebari despre piele; datele sunt colectate prin intermediul unui algoritm cu scopul de a prepara o formula personalizata adaptata necesitatilor clientului. Folosindu-se de recomandarile algoritmului, mica fabrica sau cutia, selecteaza cutiile/canisterele metalice corespunzatoare (un amestec intre o baza si 3 ingrediente tip “booster”), le mixeaza impreuna prin miscarile interioare centrifuge in dozele exacte dictate de algoritm.
Dozele de seruri personalizate sunt formulate pentru a raspunde decolorarii si imbatranirii – doua dintre cele mai intalnite ingrijorari legate de piele, avand optiuni de a folosi ingrediente dintr-o gama larga de acid glicolic, lactic si fittic – amestecate pentru exfoliere, pana la ProXylane pentru imbunatatirea fermitatii pielii, fie cu o baza hidrofila vascoasa sau o baza emulsie laptoasa.
Aceasta combinatie dintre frumusete si tehnologie care dau nastere acestor produse de ingrijire personalizate reprezinta un lucru minunat, pentru ca traim intr-o perioada in care inteligenta si masinile care invata, creeaza o platforma de intelegere pentru consumatori, in privinta pielii lor, a nevoilor, a frumusetii, modei si a vietii in general. Aceasta era tehnologica, permite oamenilor sa isi duca viata si experientele la un nivel elevat.