La varsta de 12 ani, Romeo Beckam (fiul sotilor Beckam) este un star in devenire, el participand pentru a doua oara intr-o campanie publicitara. Romeo Beckam va fi imaginea Burberry 2014 de Craciun si care va aparea in noiembrie, campania precedenta fiind tot pentru Burberry – sezonul primavara-vara 2013 alaturi de Carla Delevingne.
Romeo – laudat ca se lucreaza usor cu el, nu va fi singura ‘vedeta’, multi actori fiind angrenati in aceasta campanie, in care toti vor dansa si canta. Intr-o imagine din “behind the scenes”- desfasurata in Londra si publicata pe Twiiter, Romeo Beckam poarta un trenci de culoare bej si o esarfa clasica in carouri marca Burberry.
Ti-ar mai putea plăcea
Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile. Ne bucuram sa ne reintalnim sanatosi, cu o stare de spirit buna, intr-o perioada in care, cel putin la noi, nimic nu pare sa se schimbe. Doar sa speram ca totul va fi bine si sa incercam …
Revista Famost noiembrie 2022 a ajuns la numarul 104 si marcheaza sfarsitul de toamna al anului 2022, un an agitat si din nefericire dificil pentru multi dintre noi. Cu toate acestea, asa cum veti vedea si in aceasta editie, avem oameni care au o stare de spirit mereu pozitiva, care isi doresc mai mult de …
I GO OUT este un proiect care joaca intr-un mod fara precedent stilul outdoor al omului contemporan, dupa ultima lansare Pitti Uomo si care a dus la un numar ridicat al expozantilor si la consolidarea legaturilor cu moda. Know-how-ul tehnic si pasiunea pentru sportul in aer liber, se intalnesc cu cercetarile stilistice avansate: de cand …