Sigrid Stefan, cea care a dat viata brandului cremooza.ro, a decis ca niciun efort nu este prea mare atunci cand pasiunea este cea care te ghideaza. Nu este usor sa iti transformi visurile in realitate, sa te lasi condus de instinct si sa investesti intr-un domeniu care, in Romania, este la un standard foarte inalt si concurenta este foarte mare.
Sigrid Stefan, povesteste-ne despre tine … de ce ti-ai dorit un business in domeniul frumusetii si cum te-ai apucat de asta?
Am fost pasionata de cand ma stiu de tot ce a tinut de domeniul beauty. Si asta pentru ca mama si bunica sunt femei cochete care au avut mereu grija de imaginea lor. A fost mereu o constanta in viata mea si a fost un pas natural pentru mine sa incep un business in acest domeniu.
cremooza.ro nu este, insa, prima mea afacere. Mi-am deschis propriul salon de infrumusetare in urma cu 7 ani. Mi-am dorit multa vreme un magazin online in care femeile sa poata gasi produse de cea mai inalta calitate, dar si sa primeasca consiliere in alegerea produselor. Din pacate, pandemia mi-a pus putin pe hold planurile insa nu am renuntat si anul acesta am putut relua demersurile de a importa produse cosmetice, asa ca magazinul online a devenit realitate.
Cum ai ales numele site-ului www.cremooza.ro? Care este povestea din spatele numelui?
Recunosc, nu a fost o alegere usoara, am tot oscilat intre mai multe nume. Pana la urma am ales cremooza pentru ca este o combinatie intre creme si muza, te duce cu gandul la ingrijire dar si la inspiratie. Este o muza, o stare de bine, un loc destinat rasfatului.
Cui se adreseaza cremooza.ro si ce fel de produse putem cumpara de pe site?
Cremooza se adreseaza in special femeilor. A fost gandit cu ele in minte. Ne dorim ca platforma noastra online sa le poata oferi o experienta completa, din momentul in care isi aleg produsele, la momentul in care deschid coletul si descopera produsele frumos ambalate, mesajele noastre si cadourile pe care le adaugam la fiecare comanda si apoi pe tot parcursul utilizarii produselor noastre. Produsele disponibile sunt produse de ingrijire faciala si corporala.
Ce fel de alte produse sau branduri iti doresti sa adaugi in portofoliu?
Imi doresc sa extind portofoliul de branduri cu mai multe branduri coreene dedicate ingrijirii faciale dar si cu alte produse corporale. Mereu sunt in cautare de produse noi, testez mult pana decid ce brand urmeaza sa aduc. Trebuie sa ma convinga 100% si eu sunt pretentioasa cand vine vorba de pielea mea si de ingrijire. Nu as putea vreodata recomanda ceva de care eu nu sunt total convinsa.
Exista si locuri fizice in care oamenii pot descoperi produsele tale?
In acest moment, produsele noastre se gasesc in saloanele Nail Art Professionals din Targu Mures si Cluj Napoca, iar in Bucuresti in showroom-ul La Vestimenta. Insa vor fi disponibile in mai multe locatii in viitor, ceva la care deja lucram.
Cat de greu a fost drumul de la vis la realitate, la a avea propriul site de produse cosmetice?
Nu a fost nici cel mai greu dar nici cel mai usor. Cel mai greu mi s-a parut sa gasesc produsele in care sa am incredere 100% si apoi alegerea echipei cu care sa lucrez. Ma bucur ca am reusit sa aleg cei mai buni oameni cu care sa colaborez si rezultatele se vad prin ceea ce reprezinta Cremooza. Produse calitative la preturi exceptionale si o experienta deosebita pentru cliente.
Care sunt planurile de viitor pentru Sigrid Stefan si cremooza.ro?
Planurile de viitor … ultimii 2 ani m-au invatat sa nu mai fac prea multe planuri. Tot ce imi doresc este sa dezvolt acest bussines, sa reusesc sa ajung la cat mai multe femei care sa aiba ocazia sa testeze produsele noastre si sa se rasfete atunci cand le folosesc, exact asa cum merita.