Cea mai recenta editie a Super-Pitti Image, este dedicata accesoriilor si colectiilor pret-a-porter intre 19 si 22 septembrie in Pavilionul Visconti de pe Via Tortona, Milano. In urma succesului din februarie trecut, Super a confirmat faptul ca targul va dura patru zile si ca vor fi incasari substantiale inca de la inceput:
Un format foarte concret, axat pe cumparatorii internationali care cauta proiecte vestimentare de moda de calitate si contributii despre noi talente.
In urma rezultatelor excelente obtinute in februarie trecut, cea mai recenta editie a SUPER are loc la Pavilionul Visconti de la Via Tortona 58, fostul laborator Ansaldo, din zona Milano care este cel mai frecvent frecventat de cumparatorii internationali in cadrul Fashion Week. Organizatorii targului confirma ca va dura patru zile si, asa cum s-a anuntat deja, deschiderea va avea loc cu o zi inainte, astfel ca va dura de joi 19 pana duminica 22 septembrie 2019.
Piata globala a modei pentru femei este in continua evolutie, motiv pentru care trebuie intotdeauna sa urmarim foarte atent, sa intelegem cerintele sale si sa fim pregatiti sa prezentam propuneri foarte concrete. SUPER are scopul de a propune un format precis la fiecare sase luni: dorim sa oferim publicului nostru o experienta de produs si o indicatie foarte directionata a tendintelor care pot raspunde la programele de cumparare si la cerintele reale ale cumparatorilor internationali. Consideram ca inceputul timpuriu ne va permite sa castigam o zi de lucru foarte intensa. Avem incredere din ce in ce mai mare in originalitatea formulei Super, care combina expozantii de calitate si prezentarea de proiecte speciale, in acelasi timp, maximizand talentul tanar din scenarii noi,
spune Agostino Poletto, directorul general al Pitti Imagine.
Cifrele Super-Pitti Image
- peste 100 de branduri la aceasta editie, prezentand noile colectii de accesorii si pret-a-porter ale femeilor pentru primavara-vara 2020, 52% dintre acestea fiind nou-venite;
- mai mult de 40% din marci sunt din strainatate.
Cumparatorii Super-Pitti Image
- Ultima editie a Super a salutat 5.700 de cumparatori inregistrati (+ 21% fata de un an in urma, cu performante foarte bune din Japonia, Spania, Franta, Germania, Elvetia, Statele Unite si China), aproape 20% dintre acestia provenind de la peste 50 de diferiti tari straine.
- Primele 15 piete externe cheie au fost conduse de Japonia, urmate de Spania, Germania, Franta, Elvetia, China, Austria, Statele Unite, Grecia, Regatul Unit, Coreea, Olanda, Belgia, Rusia si Ucraina.
Brandurile prezente
5 PROGRESS, AFTERLABEL, ALESSANDRO ENRIQUEZ, BAEBCLUB, BARNER, CHELIDONIA, CIRCOLO 1901, DECIELIS, DELFINA, GAYNOR BONGARD, HARRIS WHARF LONDON, I ISABELLA CLEMENTINI, IBELIV ecofashion, ISOLE & VULCANI, JEKCA, KIANID, LANAPO Cinque Terre, LANDI, LASTELIER, LES TRICOTS D’O, L’IMPERMEABILE, MANEBI, MA’RY’YA, MAURIZIO MASSIMINO, MII, MOJIPOWER, NAM JOSH, PEECH, POPA, UNTOVITA&ARSENICE, ROBERT FRIEDMAN, RUMISU, SAUDADE, SCAGLIONE, SHAFT JEANS, SHIRTAPORTER, SPARTI handmade, STMA, TRICOT-A-PORTER, VIRGINS SAINTS & ANGELS si WHITE SAND.
Camera Italiana dei Buyer – Invitatii Super-Pitti Image
SUPER va avea, de asemenea, participarea la Camera Italiana dei Buyer cu care, targul a incheiat un acord de parteneriat pe termen lung pentru a furniza o serie de servicii pentru membrii sai, pentru a face vizita la intalnirile din cadrul targului mai confortabile si mai functionale. SUPER este un eveniment realizat sub patronajul Orasului Milano.
Info&foto: pittimmagine.com