The sky is the limit: acesta a fost motto-ul primului spectacol de moda virtual al lui Marc Cain, care a avut loc la mijlocul saptamanii trecute. Experienta evenimentului digital a fost insotita de un mic eveniment de streaming la Berlin.
De data aceasta, noile colectii au avut premiera diferita: nu ca un spectacol de moda clasic in timpul Berlin Fashion Week, ci ca un film digital difuzat pe YouTube Premiere. Sediul ultra-modern Marc Cain, inundat de lumina de la locul de productie din Bodelshausen, a stabilit etapa arhitecturala perfecta pentru o noua forma de experienta de prezentare de moda.
Alaturi de reprezentantii presei si comertului, numerosi clienti au urmarit de asemenea, transmisia in direct a filmului de moda cu mare interes. Toti acestia au luat un „loc” exclusiv in primul rand pentru a se cufunda in lumea modei unice a lui Marc Cain. Pentru multi influenceri cunoscuti, experienta evenimentelor digitale a fost esentiala postandu-si fotografiile pe conturile Instagram in LOOK-urile Marc Cain.
Per total, importanta digitalizarii a fost sporita semnificativ in ultimele luni din cauza situatiei actuale. In urma cu sase luni, o prezentare de moda digitala nu era in discutie pentru noi. In ianuarie, am avut un spectacol de prezentare la Berlin ca parte a Saptamana modei. Acum am creat un film de moda intr-un timp foarte scurt – si a fost un succes complet.
explica Helmut Schlotterer, presedinte al consiliului de administratie, fondator si proprietar al Marc Cain.
Evenimentul de streaming de la Berlin a avut loc la o scara mai mica in cinematograful de la Soho House. Camasa cu editie limitata, avand sloganul potrivit „The sky is the limit” a fost lansata acum exclusiv pentru spectacolul digital de moda. Purtand stampila de calitate „pictata si tiparita in Germania”, a fost disponibila in magazinul online Marc Cain si in magazinele de distributie inca de la premiera spectacolului digital.
Info&foto: marc-cain.com via image.net