WHITE se intareste si mai mult cu viitoarea editie care se va desfasura in intervalul 14-16 ianurie 2017 datorita formulei de succes MAN & WOMAN, ajungandu-se la 270 de marci – cu 18 procente mai mult decat in editia din ianuarie 2016. Acest tradeshow este singurul eveniment capabil sa expuna in avanpremiera colectiile de dama in timpul celor masculine.



Aceasta editie are ca invitat special brandul danez Wood Wood care va pasi pe catwalk-ul milanez datorita colaborarii cu CNMI si a parteneriatului cu tradeshow-ul Revolver, in cadrul proiectului REVOLVER INSIDE WHITE. Numarul brandurilor internationale a cunoscut crestere si datorita zonei WOW – WHITE ON WEB care si-a consolidat rolul de platforma multimedia cu o selectie a unor designeri de nisa, promovat si organizat de HIGHSNOBIETY si LUISAVIAROMA.




Consilierul Labour Policies, Production Activities, Fashion and Design, Cristina Tajani a declarat
„Milano, datorita WHITE, a demonstrat inca o data, ca este capabil sa anticipeze tendintele si stilurile cu accent deosebit prin viziunea tinerelor talente creative”.


In sectiunea MAN & WOMAN iese in evidenta un brand de imbracaminte pentru barbati, dedicat celor ce iubesc aventura, datorita abordarii stilului calatorului urban. Zona ONLY WOMAN gazduieste alchimii creative modelate de Mes Demoiselles si forme arhitecturale de Arnoldo Battois, brand de accesorii creat de Silvano Arnoldo si Massimiliano Battois, care au ales WHITE pentru a-si lansa colectia de imbracaminte. Repetto va avea o zona speciala in care isi va prezenta pre colectia de incaltaminte si genti de mana toamna-iarna 2017-2018, Hugo Matha va prezenta maiestria realizarii gentilor de mana aduse la un nivel actual. Un spectacol special DNA Exhibition este dedicat designului si productiei, unde Botto Giuseppe – producator de fire si tesaturi, va fi in dialog cu Maurizio Miri.
Foto&Info: comunicat de presa WHITE