White Milano 25 februarie 2019 – inovator, dinamic si cu 25.256 vizitatori. Astfel se poate rezuma aceasta editie a „WHITE Milano”, care s-a sfarsit si a inregistrat o crestere a numarului cumparatorilor si a participantilor cu peste 4,8% fata de editia de anul trecut. Mai mult, cumparatorii au crescut cu 2,3%, participarea internationala a crescut cu 6,8%, in timp ce participantii din Italia au crescut cu + 1,4%, comparativ cu editia din februarie 2018. Targul de expozitii, sub egida Primariei Milano – 22 – 25 februarie – s-a bazat pe sustenabilitate, pe noi domenii si pe o combinatie de brand atenta pentru a castiga provocarea urmatoarei editii toamna-iarna 2019-2020. White Milano – 25 februarie 2019 a fost un succes, avand in vedere ca spectacolul s-a bucurat de prezenta unor cumparatori internationali de top, precum Printemps si Spree, din Franta; H.Lorenzo, Elisa B. si Voyager, din SUA; Outnet.com si Studio 120 (Marea Britanie); Andrews (Canada); Doshaburi (Spania); Tsum (fosta Uniune Sovietica); mai departe – din Japonia si multi altii. De asemenea, prezenta notabila a presei internationale a fost una notabila, care a ajuns la 1.200 de unitati.
Dinamismul acestui spectacol este rezultatul unei combinatii reusite de activitate de recunoastere, noi expozitii si de asemenea, al unui proiect marcat de un profil extrem de cultural, cum ar fi veniti GIVE A FOk-us – deci
a continuat Massimiliano Bizzi, fondatorul WHITE
efortul a fost observat si apreciat, feedback-ul de catre cumparatori a fost foarte pozitiv, au definit intr-adevar – un targ de arta bine orientat, care poate fi usor interpretat.
Info&foto: image.net