Pe 25 februarie 2017 s-a deschis noua editie internationala WHITE MILANO cu o crestere de 7% a vizitatatorilor, in comparatie cu editia precedenta din 2016, concentrand toate activitatile orasului in Tortona Fashion District. Primarul Giuseppe Sala si Cristina Tajani – consilier pentru munca, dezvoltare economica, activitati productive, moda si design, au luat parte la deschiderea acestui tradeshow sub egida municipiului Milano.
„Moda reprezinta una din valorile orasului Milano si globalul este adanc inradacinat in ADN-ul orasului, care trebuie coroborate si sustinute, la fel ca si sustinerea tinerelor talente, care vin aici sa gaseasca noi oportunitati. Acestea sunt concepte esentiale pentru un Milano din ce in ce mai international si mai dinamic. WHITE este unul din evenimentele care reflecta pe deplin aceste valori”
a declarat Giuseppe Sala.
In data de 27 februarie la WHITE MILANO s-a inregistrat o crestere a cumparatorilor straini cu 14% – comparativ cu editia din februarie 2016, ceea ce face ca previziunile pentru septembrie 2017 sa fie foarte bune. Acest succes demonstreaza directia internationala buna pe care a luat-o acest targ comercial contemporan.
WHITE MILANO – februarie 2017 a adus 511 branduri care s-au desfasurat pe o suprafata de 20000 metri patrati, din care 145 de branduri au fost internationale, 189 noi veniti, aceste cifre reprezentand cresterea in valoare a Tortona Fashion District, luandu-se in considerare cateva schimbari pentru septembrie 2017 care sa aduca un plus valoare.
Info&foto: image.net