Intr-un oras Milano care a stralucit sub luminile modei, WHITE Milano s-a terminat cu un succes foarte mare si un record absolut de vizitatori: 26.611 – adica cu 20% mai multi decat in septembrie 2016. Cumparatorii italieni au crescut cu 22%, in timp ce cumparatorii straini au crescut cu 40%. Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2016, numarul total al cumparatorilor a crescut cu 31%, confirmand inca o data rolul cheie pe care il joaca acest eveniment orientat catre cumparatori, singurul sub egida municipialitatii orasului Milano si in parteneriat cu Confartigianato Imprese.
[blockquote]Numerele acestei editii, obtinute si cu ajutorul calendarului extins la 4 zile, ne fac sa fim constienti ce reprezinta WHITE astazi si de potentialul Milano, atunci cand exista o cooperare si o strategie comuna. Milano este deschis catre moda asa cum nu a mai fost inainte, iar WHITE a luat cu entuziasm aceasta provocare[/blockquote]
a declarat Massimiliano Bizzi, fondatorul WHITE.
Evenimentul a inceput cu prezentarea pe podium in cel mai urban stil a SSHEENA, eveniment ce a captivat spectatorii care au aglomerat Piazza Duomo. Spectacolul a fost organizat cu ajutorul Ministerului Dezvoltarii Economice, ITA, Agentiei italiene de comert, Confartigianato Imprese – partener al WHITE – si sub egida municipalitatii din Milano.
Info&foto: comunicat de presa WHITE Milano