WHITE Milano septembrie 2019 continua sa obtina rezultate deosebite. Tradeshow-ul isi inchide editia din septembrie cu 27.934 de vizitatori (cu 3% mai mult decat in septembrie 2018). Numarul cumparatorilor a crescut cu 2%, cumparatorii straini au ajuns la 9%, in timp ce Italia a scazut cu 1%. Aceste date urmeaza sa fie atribuite activitatii din pavilioane, avand cumparatori de top exceptionali si multe branduri; energia creativa in cercetarea internationala; selectia designerilor la nivel mondial; accentul pe durabilitate; noua locatie si co-laboratoarele importante. Toate aceste active, conduse de WHITE, au stralucit inca o data si au fost in centrul atentiei in Tortona Fashion District.
Intre cei mai buni cumparatori WHITE Milano septembrie 2019 la nivel mondial, avem: din Europa, Le Bon Marche (Paris), Galeries Lafayette (Paris), Harvey Nichols (Londra), Selfridges (Londra), Browns Fashion (Londra), Bongenie (Zurich), Paul Warmer ( Amsterdam), El Corte Ingles (Madrid), Verso (Anvers), Andreas Murukidis (Berlin), Fatima Mendes (Porto). Din SUA, Intermix (New York), Kirna Zabete (New York), Jeffrey (Atlanta), The Webster (Miami), Johan Sheep (Philadelphia), Holt Renfrew (Toronto). Din Rusia si Ucraina, Bosco Dei Ciliegi (Moscova), Mercur (Moscova), Helene Marlen (Kiev). Asia si Japonia au fost prezente cu: I.T. (Hong Kong), Harvey Nichols (Hong Kong), Club 21 (Singapore), Isetan (Tokyo), Barney’s Japan (Tokyo), Daegu (Seoul). Din Orientul Mijlociu, Al Ostoura (Kuweit City), Be More (Dubai), Saks (Ryad).
O editie extraordinara, nu numai datorita remarcabilei cresteri a cumparatorilor straini, dar, mai ales, a calitatii lor premium. Aceste rezultate considerabile constituie munca excelenta in echipa desfasurata de personalul WHITE, care a selectat un mix de marci, capabil sa atinga obiectivul pe care ni l-am propus, aducand in prim-plan IMM-urile si subliniind ciclul lor de productie. Acesta este un rezultat foarte important pentru noi si pentru afacerile care lucreaza cu noi. Milano, astazi, trece printr-o etapa cruciala pentru intregul sistem vestimentar, iar aceasta este oportunitatea de care trebuie sa profitam cu totii, daca a trebuit sa facem acest lucru lucrand impreuna. In opinia mea, agregarea modei trebuie sa devina fashionable.
a afirmat Massimiliano Bizzi, fondatorul WHITE.
Info&foto: image.net